1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Star Wars: Battlefront

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 10 jun 2013.

  1. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    bijvoorbeeld, of met wookies zou ook gaaf zijn. hopelijk heb ik het spel vanavond (mijn vriendin gaat hem ophalen voor me) dan nog installeren, zal dus morgen of zaterdag pas worden voordat ik ga spelen=(
     
  2. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Ik voel dan meer voor Wookies vs Gungans. Het hoeft geen gelijke strijd te zijn. Met dat in gedachte is misschien AT-AT's vs Gungans nog beter. Squisch, squisch.. :9

    En na eerdere negatieve gevoelens die ik had heb ik toch maar het spel gekocht. En geen spijt tot nu toe.
    Er had veel, veeeeel meer in gezeten. Dit had één van de beste Battlefront(field), misschien wel Star Wars spellen als geheel kunnen zijn en dat is het helaas gewoon niet. Battlefront 2 is zeker beter. Maar toch is het wel een leuk spel.
     
  3. ThunderCrasH

    ThunderCrasH Ja toch?

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    15
    Beschadigde hoes en (nog) geen Jakku codes. Good start :mad:
     
  4. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Heel tof hoor en genoeg content voor mij, ik ben zeker de komende maanden wel bezig hiermee. Niet dat ik al uitkijk naar dlc, maar ben wel erg benieuwd naar wat ze gaan brengen. Prequel content zou in ieder geval erg bruut zijn. :cool:
     
  5. Makkabeer

    Makkabeer PSN: Kerkho7en

    Berichten:
    1.128
    Leuk Bevonden:
    234
    Vetste multiplayer sinds tijden voor mij. Echt epische grote battles op de gamemode supremacy. Die blast map met bomen in het midden waar het regent is zo sfeervol. Dat er geen recoil is is juist fijn anders zijn die grootschalige battles minder leuk. Nu afwachten hoe lang het leuk blijft en hoop op veel nieuwe mappen. Vooral grote voor supremacy.
     
  6. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Net een hele tijd Hero Hunt en Fighter Squadron gespeeld.. die modes zijn vetter dan ik had verwacht.

    Ben niet eens een super grote Star Wars fan, maar ik vind het een hele vette MP tot nu toe.
     
  7. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    heb de achievment, liep een beetje rond en ineens had ik hem..LOL.
    wat een vet spel, helaas maar 3 potjes gespeeld gisteravond. maar wel erg vet.
    ook wel gaaf is die app voor op de telefoon, helemaal leuk is de qr code die ik er voor kreeg, alleen toen ik die scande kwam ik op een 'leer gitaar spelen' app. waar je nog voor moest betalen ook nog. maar even handmatig opgezocht.
     
  8. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.282
    Leuk Bevonden:
    344
    Kom er maar niet uit welk wapen ik nou moet gebruiken. Even geschakeld naar de heavy, maar het eerste wapen wat je krijgt lijkt toch beter te schieten. Iemand nog een tip ? Ik geloof dat die DL-44 er ook wel goed uitkomt.
     
    Laatst bewerkt: 20 nov 2015
  9. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Ik ben rank 11 en inderdaad het eerste wapen lijkt tot nu toe het beste. Als tweede card gebruik ik dat pistool, heeft me echt al vaak gered.

    Droid Run en Heroes vs Villains vind ik ook echt toffe modes, Supremacy vind ik eigenlijk te chaotisch. Als ik daar een kill maakt wordt ik vaak meteen van een andere kant zelf gedood, alleen als je de Hero power-up krijgt is het wel vet.
     
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Heel blij dat ik deze game niet gekocht heb. Krijg hem waarschijnlijk vandaag opgestuurd om een review te doen. :D
     
  11. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Fuck it, toch maar besteld :lol:
     
    AnubisNefer en Mallakai vinden dit leuk.
  12. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Genoeg mensen online op dit moment.

    PC: 39,836 (24h peak: 49,871)

    XBOXONE: 110,804 (24h peak: 110,817)

    PS4: 177,007 (24h peak: 187,286)

    Total: 327,647
     
  13. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Ik heb alle modes best veel gespeeld (als je zoveel mogelijk trophies wil halen, zal dat ook moeten).

    Van leuk naar minder leuk:
    • Walker Assault
    • Supremacy
    • Fighter Squadron (Verrassend verslavend, vooral als je in de Millennium Falcon of Slave 1 zit)
    • Heroes Hunt
    • Cargo
    • Drop Zone
    • Heroes vs Villains
    • Droid Run
    • Blast

    Heroes Hunt vond ik in het begin erg vet, nu iets minder. Het is naar mijn mening erg luck based. Je schiet met zijn tienen op 1 hero of villian. En erg vaak werd mijn kill gestolen. Kortom: Als je met zn tienen gelijk op 1 hero of villian schiet, maakt iedereen kans om hero of villian te worden. Ook al heeft 1 speler het meeste werk gedaan,

    Daarnaast is Darth Vader te overpowered. Maak best makelijk 20 kills met hem. Maar met Han Solo bijv wordt ik altijd vrij snel gekilld.

    Die mode heeft veel potentie (zeker als er meer heroes en villians erbij komen). En je moet even doorbijten. Want het heeft bij mij ook een paar potjes geduurd voordat ik een Hero of Villian had gekilld. Daarna lukt het steeds vaker.

    Gelukkig heb ik die "Don't underestimate the Force (Earn a total of 100 kills while playing as a hero)" trophy al gehaald, dus voorlopig ga ik me meer richten op Supremacy en Walker Assault.
     
  14. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Darth Vader is niet echt overpowered ze hebben allemaal een andere speelstijl gewoon en de een past beter bij je dan de andere.. Vaak genoeg ook met Han of Leia veel kills gehad. Zeker omdat de support class zoals Leia zichzelf kan healen wat super goed. is. Vind Boba Fett nog steeds het leukste om mee te spelen en kan je veel dingen gewoon ontwijken.
     
  15. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Is het spel al overal uit?Want dan vind ik dat voor een nieuwe game vrij weinig eerlijk gezegd. Rocket Cars had vrij lang op de PS4 hetzelfde aantal spelers(rond de 150k) al was dat natuurlijk een gratis game.Black Ops 3 had vorig weekend iets van 800k op de PS4 meen ik.

    Komende weken zal het spel natuurlijk nog veel verkocht worden dus het zal ook nog wel bij trekken
     
  16. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Die 5 burst pistol is toch wel mijn favoriete nu.

    [​IMG]
     
    inoway en Alexknl vinden dit leuk.
  17. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Yes. Nu definitief. Dinsdag de game ook binnen om een review voor te schrijven. Grafisch gaat de game wel hoog scoren, naar de rest ben ik nog benieuwd. Krijg een boxed versie gratis. Hopelijk is EA dit keer ook zo aardig om een retail versie te sturen, heb ik in het verleden ook een keer gehad met een Harry Potter game.

    Ik ben erg benieuwd, want dit word mijn eerste Battlefront game. :9
     
  18. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Yellow die reviews schrijft? 8)
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  19. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Niet voor ons in ieder geval. :+
     
  20. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Zal wel een heel verhaal worden en op het einde snap je er niks meer van.

    :+
     

Deel Deze Pagina