[Multi] Fallout 4

Discussie in 'Games' gestart door SoleSurvivorN7, 3 jun 2015.

1. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    En toch is het jouw hand vast houden. "Ga hier niet heen, het is gevaarlijk. Oeh recommended light level is 30. Weet je het zeker dat je de Quest wilt doen? Dat heet het vast houden van je hand. Net zoals Quest markers en al die ongein.

Oh en stimpacks kan je niet verslaafd aan raken ;)

2. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    Wa
    Weet je dat zeker?

3. Zumpelvelder

Zumpelvelder Active Member

Leuk Bevonden:
    618
    Als je "Vault Dweller's - Survival Guide" hebt kun je vrij makkelijk uitzoeken voor welk level een bepaalde quest is. Zoek de de locatie op waar de missie zich zal afspelen en gelijk onder de titel van de locatie vind je een gekleurde balk waar het niveau van de vijanden die je kunt verwachten word aangegeven. :) (als je enkel even vluchtig hier naar kijkt blijf je ook nog eens vrij van spoilers)

Tot nu toe heb ik alles in de guide kunnen vinden wat ik wilde weten, al is het soms even puzzelen om de juiste pagina te vinden..
    Heb ik ondertussen wel al aardig wat 'notitie-blaadjes' erin aangebracht om openstaande quests/kluizen/terminals/items snel terug te vinden, zonder afhankelijk te zijn van mijn eigen geheugen. :D

Laatst bewerkt: 22 nov 2015
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  4. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Verdomme man. Ik heb ook nog Tomb Raider liggen, maar heb echt gewoon geen tijd om te gamen, want fallout

5. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    Jups die guide is echt super. Jammer van de dunne blaadjes maar verder top.

Yellow 13 vindt dit leuk.
  6. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Bethesda Games moeten inderdaad geen handjes gaan vasthouden. Tis juist tof dat je 'zomaar' ineens high level enemies voorgeschoteld krijgt. En dan heb je nog de keus, of je rent weg en komt later terug, of je gaat slim ter werk en probeert ze te verslaan.

Ik ben met mijn level 19 character al in die rode gebieden rechts geweest. Soms ff schrikken en hard werken, maar wel fun!

7. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ja, in Fallout 3 iig kon je nooit verslaafd daaraan raken. Net zoals stealthboys, rad-x, radaway.

Olijke Poffer vindt dit leuk.
  8. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Heb Diamond City bezocht, maar damn dat is wel kleiner dan ik hadden verwacht. Is ongeveer Megaton als ik het zo bekijk. Is er nog zoiets als Rivet City of dat niet? Ik vind Diamond City wel heel erg tof.

9. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.716
    Rivet City was ook niet echt groot, hoor.

10. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Niet perse heel groot, maar toch was het een cool gebiedje met plenty NPCs en shoppies. Het had echt iets cools.

11. Zumpelvelder

Zumpelvelder Active Member

Leuk Bevonden:
    618
    Buiten heb je opzich nog kans tegen een vijand met een beduidend hogere rank, maar in binnen-locaties die meestal heel compacte ruimtes hebben word je zeer snel ingesloten en afgemaakt. Granaten en molotov's vliegen je soms ook werkelijk van alle kanten om de oren waardoor 'campen' ook behoorlijk uitzichtloos is....
    Ben normaal niet snel van het opgeven, maar bij deze game heb ik nu al toch al geregeld het hazenpad gekozen! :D

Kan overigens niet wachten tot ik level 50 ben en echt krachtige wapens en armor heb, het moment dat jij als speler iedereen de baas bent zeg maar. Platwalsen die handel! :cool:

12. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    Ja dat is leuk. Mja eerst nog levelen en kiezen uit al die perks. Blijf dat lastig vinden. Zoveel leuke en bruikbare perks..

13. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Olijke Poffer vindt dit leuk.
  14. Avalon Scorpion

Avalon Scorpion this is not the droid your looking for.

Leuk Bevonden:
    10
    af en toe brengt fallout toch echt een lag op me gezicht. [​IMG][/IMG]

15. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Holy shit, iemand al 'Swan' tegen gekomen? Dankzij dat heb ik nu echt een overpowered Powerfist geloof ik. Elke consecutive hit is sterker, en sla ghouls in 1 klap dood, soms Raider Bandits ook en Mutans gaan ook rap dood :D

16. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Die zit op een stuk van de main Quest dus ja :)

17. knackje

knackje Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    hebben die tijdschiften nog een functie? Ik heb ze nu maar in een tijdschiftenrek geplaatst, maar kan er verder niks mee zo lijkt het

18. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ah oké, ik heb pas één main missie gedaan maargoed, wel leuk om te hebben. Kostte me wel alleen 3 mini nukes. :+
    @knackje Die magazines geven je permanente boosts/bonusses. Die kun je storen in je tijdschriftenrek, je hoeft ze niet bij je te dragen inderdaad.

knackje vindt dit leuk.
  19. jansen007natas

jansen007natas Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    level 16 nu. en nu maar is naar diamond city gegaan. Vet!!!! is me eerste fallout wat ik speel. vermaak me top!!. snap het steeds beter allemaal.

20. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Dat zie je toch als je ze op pakt. Je krijgt er stats van, tatoeages, dingen voor tuinieren of kleuren voor je powerarmor.

Deel Deze Pagina