Misschien wel geknipt uit de film! Omdat hij gewond raakte: http://www.omropfryslan.nl/nieuws/vlogger-rutger-vink-raakt-gewond-bij-filmstunt-sneekweek
Ja en aan het einde prikken ze zijn hoofd op een satéprikker als versiering voor de waterpoort. Mooi idee om ongeveer de helft van alle toeristen weg te houden, die we graag doorverwijzen naar Amsterdam.
Entourage the movie was echt precies zoals de serie en dus heel tof. Teveel cameo's heb er een paar gemist. *download de serie*
Heb echt een hekel aan zowel Nederhop als Nederlandse films. Dus leek het me een goed idee om gisteren De Masters te gaan kijken. Vond 'm nog leuk ook .
Gisteren naar Spectre geweest. Vond 'm erg tof! Vooraf ook de laatste trailer van StarWars. Damn dat ziet er ZO lijp uit in de bios
Maze Runner 2 is beschikbaar, net als Everst lijkt het. Maze Runner 2 binnengehaald met 8,5 MB per seconde.
Woman in Gold - Prima film die ik vandaag weer gezien heb, derde keer al. Tilt niet te zwaar aan het Holocaust verhaal en heeft prima acteerwerk, prachtige locaties zoals Wenen en een goed verhaal. Mirren speelt een tuttig vrouwtje, maar ontdooid gaandeweg in haar acteerwerk, wat de film goed doet. Reynolds heeft zijn humor op momenten, maar ook een erg sterke scene bij Mirren's personage in huis. Eén opvallende vergelijking met The Imitation Game: Beide is groot onrecht aangedaan, maar ook daar zit weer verschil. Beide films zijn het kijken waar en een mooie aanvulling op je filmcollectie. 7.5/10 Everest - Prachtige film over het beklimmen van de Mount Everest en alle gevolgen van dien. Geen enkel personage springt er echt uit, Knightley misschien, maar die valt in haar acteerwerk nauwelijks op. De rest doet precies wat ze moeten doen, niet opvallen. Sterke rollen van o.a. Josh Brolin, maar het mooie aan de film is dat iedereen even belangrijk is, zeker wanneer ze al vroeg in de film bij Everest aankomen. Net als Woman in Gold waargebeurd. Deze film gaf me echt het gevoel dat ik het koud had en dat is positief. Je moet echt geen extreme speciale effecten verwachten, maar visueel en audio technisch is dit een lust voor het oog. Ook het aanschaffen waard. Ik snap ook niet waar de negatieve reviews en meningen vandaan komen. Film doet wat het moet doen en heeft zelfs het typische acteerwerk wat je in de jaren 90 nog veel zag en dat is heel levendig. Een film die vooral naar het einde toe echt goed word. 8.5/10
Dus men doet 'precies wat het moet doen' dat is 'niet opvallen' en geeneen personage springt er echt uit en dan krijgt de film een 8,5? Ok.
Je snapt het niet gast: Als een acteur opvalt, dan valt die op omdat die de acteur is, niet het personage. Er zijn maar weinig films tegenwoordig waar de cast minder opvalt dan het personage wat ze spelen. Een reden waarom ik Transformers en Furious films zo kut vind.
Ben nu weer de oude Star Wars films aan het kijken en blijf het toch bizar vinden hoeveel mooier en geloofwaardiger Empire Strikes Back eruitziet ten opzichte van New Hope. En er zit maar 3 jaar tussen ofzo.
Dit weekend Star Wars marathon gehouden met vrienden. 456 en 123. Nu wil ik 456 weer gaan kijken En dan wachten op de nieuwe. Ben helemaal hyped op het moment