Dat hacken is inderdaad heel simpel. Je kunt eigenlijk alle foute woorden weghalen als je even door alles heen loopt. Of iig alles wat tussen brackets staat. Dwz alle haakjes, () [] {}<>. Maar ik stop altijd als er nog 4 woorden over zijn. Dan lukt het natuurlijk ook..
Welke aanpassingen ik precies heb gemaakt kan ik nu niet zeggen maar ieder geval met GUN NUT rank 2 Mods die je vanaf level 13 kan gebruiken, kijk gewoon welke mod het meest de Damage beïnvloed
Vraag me alleen af waar ze die 400 uur speeltijd vandaan hebben gehaald. Na 65 uur heb ik het meeste al gezien en al 70% van de archievements. Nu heb ik er een paar gemist maar dat komt door de keuzes die zijn gemaakt. Echter heb ik op dit moment geen zin om opnieuw te beginnen vooral door het begin van de game die traag op gang komt en toen juist de eerste uren de game niet zoveel aan vond.
Nou dan moet ik toch echt even zoeken hoe en wat. Ben gun nut rank 3 dus dat zit wel goed... Wat ook een prettige is om te pakken, is scrouger uit de Luck familie. Ik hoef bijna geen ammo meer te kopen. Ik vind echt in elk potje, laadje, dooie, kastje, plankje etc etc, ammo.
Ja idd die heb ik ook vind echt overal ammo wel goed om te hebben die perk want ammo is best duur in de shops.. Ik wou dat er een optie was datje Loot in een aparte categorie kan stoppen wat je wilt verkopen. Ik ben na elke quest bezig om alles eruit te vissen wat ik wil verkopen. frustrerend Gaat elke keer veel tijd inzitten, Wapens die ik gebruik zet ik in favorieten dat maakt het al overzichtelijker/makkelijker
Nou echt wel.. Lol.. Stomme iPad verzint zelf wel wat ik mag zeggen zeker.. Er moet dus staan, Die kan echt veel dragen.
Nee. Gewoon een normale short barrel shotgun voorzien van een upgrade. Long barrel en de beste receiver met full stock. (Rank 2 mods). Wat een monster.
OW nou ja. Dan moet ik vanavond toch eens goed gaan kijken. Ik ben rank 3 gun nut en heb een beest van een Shotgun, long range snelle fire rate alleen de damage is "maar" 81. Ook niet slecht hoor. Knal er met gemak veel morons mee af.
Nou ik zit op 40 geloof ik en heb nog lang niet alles gezien en nog amper quests gedaan. Heb ook nog maar 1 bobble head ...
Waar kan ik een beetje toffe kleding vinden? Ik bedoel niet volledige armors, want ik wil juist armor delen gebruiken. Beetje klaar met het vault suit, dus waar vind ik een beetje toffe onderkleding zodat er ook nog armor delen op kunnen?
Dit is heel belangrijk ja. Ook de perk voor singleshot wapens zorgt voor extra damage (rifleman dacht ik). Daarnaast nog een bobblehead met 25% extra damage voor ballistic weapons. Mijn shotgun doet 189 damage en heeft explosieve rounds. Dat ding is echt net een wapen uit Borderlands
Gebruiken jullie trouwens zo nu en dan ook third-person? Het blijft echt een game die het beste speelt in first, maar soms is het gewoon bruut om je character te zien en daarnaast zijn de animaties sterk verbeterd. Ik ben het de laatste tijd meer aan het gebruiken. Wat gaaf dat de radio hosts ook geupdate worden over happenings in de game zeg. Zo sprak die gekke dude van Diamond City net over Henry Cooke.
Moet je raiders doden, of zoeken in gebouwen. Ik draag nu als 'onderkleding' geloof ik iets van military clothing.
Zoiets dacht ik al datje meer Damage krijgt van de rifleman perks, goed dat ik het weet Nu. Vandaar dat olijke poffer niet de zelfde Damage heeft als mij Combat Shotgun waarschijnlijk