[Multi] Metal Gear Solid V: The Phantom Pain

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 4 sep 2012.

1. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
  2. taker1987

taker1987 Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    iemand tips om lvl 31 te halen ?

3. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.098
    Schiet op zijn zwakke plekken.

4. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Wel een moeilijk jaar voor de verkiezing van GOTY! Deze, Witcher 3, Fallout 4, Just Cause 3 ...pffft, lastig :D

Er staan genoeg vids op YT om je op weg te helpen, maar eigenlijk is deze missie (en de extreme variant) erg simpel:

Ik had alleen maar mijn GROM level 4 RL bij me. En de Battle suit level 2. Zodra je start gelijk een supply drop aanvragen. Zo komen ook van zelf, maar extra supplies en eerder helpt veel. Basis is HARD RENNEN. Ren steeds van hem weg en draai dan om en schiet een rocket ergens in het midden van zijn lichaam. Daar vlamt het altijd een beetje. ook de witte tanks op zijn rug zijn erg kwetsbaar. Wees niet inhalig, 1 rocket en rennen. In Rondjes of om het kleine bergje heen of om de grote berg (waar je start). Als je geraakt bent en scherm kleurt rood, weg rennen en blijven rennen, liefst om de berg heen uit het zicht, net zolang tot je niet meer gewond bent. Anders ben je dood. Pas dan weer Rocket schieten, weglopen, repeat, etc. Ik had hem zo echt in een minuut of 5 te pakken.

Is naar die raket tank, niet die gewone, rennen, erin gaan zitten en zo lang mogelijk voluit op Sehelapietje schieten. Die tank doet mega veel damage, maar is wel wat onhandig te handelen imho. Daarna tactiek uit hierboven volgen tot hij dood is :)

Ik vond die missie echt uber easy en ik ben echt een schijtert voor Boss Battles :)

Laatst bewerkt: 21 okt 2015
  5. Matrix

Leuk Bevonden:
    1.471
    Is er een verschil tussen het uitbreiden van Mother Base of je eerste FOB?
    Als ik meer capacity wil in mijn (bijvoorbeeld) Support Team, dan is het goedkoper om bij mijn FOB de eerste uitbreiding te kopen dan bij Motherbase de 3e. Heeft het echter voordelen als ik eerst Mother Base volledig zou ontwikkelen?

6. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Niet dat ik weet, met upgraden krijg je meer plek. That's it as far as I know!

7. allstyles

allstyles Active Member

Leuk Bevonden:
    213
    nou, ff kort een mening nadat ik er volgens mij klaar mee ben...
    Mooie game , goede gameplay,........... maar tevens slechtste metal gear die er is.

Verhaaltechnisch zat hideo er door heen denk ik, of konami had geen geduld meer om nog langer te wachten met uitbrengen.

een metal gear draait compleet om het verhaal, en wat doen ze hier na hoofdstuk 40 ????????????!!!!!???????
    Maar ff in een spoiler:
    Dezelfde missies als je wat eerder hebt gedaan maar dan moeilijker |:-
    En na chapter 44, snap je er helemaal niks meer van, unlockt niks, en schijnbaar moet je quiet maxen om de true ending te zien, heb ik maar 1 woord voor : belachelijk (vooral omdat het juist om het verhaal gaat in een metal gear)

ook belachelijk dat ze in een keer uit het niets quiet gaan folteren, terwijl ze jouw buddy is in the game,... zal wel te maken hebben met budget of deadline om de game uit te brengen.

en als laatste: fok die kutkinderen had ze allemaal al een nekschot gegeven als dat enigzins mogelijk zou zijn...
    (hopelijk wel mogelijk in fallout 4 :rolleyes: )

8. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Je hebt missie 46 niet gedaan dus? Zonde, zou dat wel even doen.
    Over het unlocken ervan:
    Dit vond ik op internet: "The one clear thing you need is completing 75 side ops as well as the necessary story missions. If you complete those ops and missions then lvl46 will unlock (because any other requirements will have been met in that process)."

allstyles vindt dit leuk.
  9. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.098
  10. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    http://www.eurogamer.net/articles/2...s-la-studio-responsible-for-metal-gear-online

Zou jammer zijn, maar op dit moment is de online modus ook gewoon karig. Vier á vijf maps, weinig nieuwe gear die je kunt unlocken, en maar drie game modi.
    Laat Kojima lekker naar zijn eigen studio gaan, de MGS licentie meenemen en gewoon verder werken. Fuck off Konami.

11. Matrix

Leuk Bevonden:
    1.471
    Metal Gear Solid 5 is uitgewerkt op een detailniveau dat we tegenwoordig zelden nog zien. Het is een weergaloos gave game die de potentie had om de beste game aller tijden te zijn. Ware het niet dat de laatste fase in de ontwikkeling zo afgeraffeld is door die kut-ruzie met Konami. Ik had met liefde het dubbele betaald als Kojima de tijd had gekregen om in de tweede helft werkelijk een MGS-waardig verhaal uit te diepen rond Quiet, Cipher en Les Enfants Terribles.

Dat vind ik onterecht. Het was de hele game duidelijk dat alleen Boss en in zekere mate Ocelot Quiet vertrouwden. Kaz was de hele game al kritisch over "that bitch". Je crew evenmin.

allstyles en Daz vinden dit leuk.
  12. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ja vooral dat van Cipher en Les Enfants Terribles vind ik totaal niet goed uitgewerkt. Je komt amper of niet eens een confrontatie tegen met Cipher, niks (op de end-tapes na) over Zero, geen gebruik van BattleGear op een battle deployment missie na en niks over Les Enfants Terribles. Vooral dat laatste had veel beter uitgewerkt kunnen worden. Daarnaast zie en hoor je niks (op de end-tapes na) van Solid.

13. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.346
    Metal Gear Solid V: The Phantom Pain has proven to be a hit, selling five million copies worldwide. According to today’s Nikkei, the Tokyo-based fitness company has began internal talks about the next Metal Gear title.

The print edition of Nikkei (via 2ch) reports that Konami is mulling over plans for another title in the popular stealth series. The newspaper adds that Metal Gear creator Hideo Kojima, who is apparently on vacation, has not said whether or not he’ll be involved in the next title.

“When we start development, a large-scale investment will become necessary,” Konami is quoted as saying by the recent Nikkei article.

14. Matrix

Leuk Bevonden:
    1.471
    "Vacation" they said, it would be fun they said. :+

Jaja....

Servantes vindt dit leuk.
  15. allstyles

allstyles Active Member

Leuk Bevonden:
    213

thanks,.. heb zat sideops gedaan dus zal er niet ver vanaf zitten!!
    Dan zit er hopelijk een beter eind aan dan wat ik nu heb ;)

16. allstyles

allstyles Active Member

Leuk Bevonden:
    213

dit ben ik helemaal met je eens, dat die fokkers bij konami dat niet door hadden,... echt zooooooo jammer :'-(

17. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258

Deze missie was echt legendary, daarvan miste ik er gewoon teveel van in deze MGS.

En deze soundtrack

En deze natuurlijk _O_ *eargasm*

Laatst bewerkt: 22 nov 2015
    Matrix vindt dit leuk.
  18. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Laatst bewerkt: 23 nov 2015
  19. Matrix

Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik heb nog niet alles gelezen, maar wow.

20. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Op het spiegelbeeld na (goede vangst!), had ik dat er zelf ook allemaal uitgehaald....maar ben dan ook wel een MGS-fan en ken de wereld redelijk goed.
    Maar als je een beetje globaal de geschiedenis kent en een beetje luistert naar wat er gebeurt in MGSV , dan kun je er zelf ook het meeste wel uithalen volgens mij. Toch?

Deel Deze Pagina