Wel iets van 80 toch? Ik had niet zoveel verwachtingen omdat er geen fights in de laatste eps zitten. Maar man het was allemaal fucking genious. Vegeta trainende bij Whis (al vraag ik me wel af hoe hij nou z'n Godstatus heeft bereikt, ik dacht dat je daar toch 5 Sayians voor nodig hebt) en Goku die er later bij komt. Die training in Beerus z'n slaapkamer..genieten.
Ep19 en komende eps Spoiler Aaait Goten en Trunks vs Frieza binnenkort hopelijk. Zou dope zijn als ze SSJ3 Gotenks worden tegen hem, zien we iig SSJ3 ooit nog eens terug..en rond ep22 komt Captain Ginyu ook terug lol.
Erg jammer idd. Wel vorige week Resurection in het Engels gezien. Wacht wel tot de eps in het Engels zijn, kan niet meer wennen aan die Japanse stemmen na het zien van de film.
Ik vind vooral Goku in het Japans echt geniaal. Maakt hem een stuk luchtiger dan hij normaal al is. Alleen Vegeta in het Engels vind ik net wat doper dan Japans.
Wait ... what? Bovenste is toch van die episode waarin de animatie verschrikkelijk was? Waar komt de onderste vandaan dan?
Kan niet wachten tot deze Frieza saga is afgelopen. Serieus, wat er daarna komt wordt fucking gruwelijk. Universe Tournament, Universe 6 warriors
Het vetste zou natuurlijk zijn Evil Goku vs Goku en Evil Vegeta vs Vegeta. Maar volgens mij las ik ergens dat Spoiler Champa zijn eigen Saiyans had gevonden in Universe 6. Vrouwen dit keer. Hoop stiekem wel dat we Goku vs Goku gaan krijgen
Nja, je kan niet hele tijd kijken hoe zij trainen natuurlijk. Gelukkig is het wel anders dan de film. Leuke episode. Wordt weer genieten de komende tijd, denk ik zo
Dit wil ik ook wel weten ja! En verder: Ik heb de manga's niet gelezen maar ik hoop echt dat ze gohan weer wat sterker maken. Dit vind ik toch misschien wel de grootste teleurstelling van heel dragonball. Hoe ze hem zo hebben kunnen verneuken...
Spoiler: 22 nou dat zal wel niet gohan sterker als je episode 22 heb gezien , gothenks ook heel even. Jammer zo kort haha. En nooooo picallo