[Multi] Fallout 4

Discussie in 'Games' gestart door SoleSurvivorN7, 3 jun 2015.

1. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Bethesda releases first patch for Fallout 4 on PC

The first patch for Fallout 4 is now available, and while it’s only a beta, it goes some way towards fixing those niggles that had you on the verge of killing yourself. So that’s good news.

A number of issues have been addressed, including stabilty and general memory improvements. You can check out the full patch notes for beta update 1.2.33 below:

New Features
    • Number pad keys can now be used for remapping
    • Remapping Activate now works on Quick Container
    Fixes
    • General memory and stability improvements
    • Fixed issue where equipped weapons become locked after completing Reunions
    • Fixed issue with When Freedom Calls where the quest would not complete
    • During Confidence Man, fixed issue where player’s health would continuously regenerate
    • Fixed crash related to jumping into water and reloading saved games
    • Fixed issue where Launcher would not save God Rays Quality setting properly
    If you want to give the beta patch a whirl, back up your game and follow the instructions laid out over on Steam:
    1. Log into Steam
    2. Right Click on Fallout 4 in your Library
    3. Select Settings
    4. Select Betas
    5. A drop down menu will appear. Select Beta Update
    6. Select OK
    7. Wait a few minutes and Fallout 4 should update
    When done, Fallout 4 should appear as Fallout 4 [beta] in your Library

If you decide you don’t want to run the Beta anymore, redo steps 1 – 4. At the drop down, select NONE – Opt out of all beta programs.

Zifnap vindt dit leuk.
  2. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.716
    PC Masterrace!

Zifnap vindt dit leuk.
  3. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ga weg met je post na 10 terminals locked. :'-(

Olijke Poffer vindt dit leuk.
  4. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Welk niveau? :+

5. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Yellow

WinterBase en Yellow 13 vinden dit leuk.
  6. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Dat is nog lager dan Very Easy. :+

7. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.716
    Yellow kan net zo goed een playthrough op youtube checken. :+

WinterBase vindt dit leuk.
  8. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Dat is een beta patch op pc toch? Zal wel even duren voordat het naar console komt. Heel eerlijk gezegd kan ik er wel op wachten, nog zo weinig echte kwalijke issues gehad. All good zolang het maar niets gaat verpesten...zie Witcher 3.

Wat is deze game trouwens tyfus verslavend.

9. Marcelinho_NL

Marcelinho_NL Active Member

Leuk Bevonden:
    61
    Ik had vdw een corrupte save file. Gelukkig save ik 2x dus kon ik gewoon verder met me savegame. Maar als ik dat niet had gedaan had ik het spel gebroken. Niks is kutter dan een corrupte savegame.

10. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Iemand die ik sprak onlangs had 10 corrupte saves. Dat is pas echt fucked.

11. Marcelinho_NL

Leuk Bevonden:
    61
    Dat dit soort dingen überhaupt in een spel sluipen begrijp ik totaal niet.

12. Rienbu

Rienbu Active Member

Leuk Bevonden:
    711
    Behalve inkakkende framerate en de wat lange en vele laadtijden ben ik vrijwel geen problemen tegen gekomen op de ps4. TW3 was vele malen frustrerender in mijn ervaring. Daar ging ik dood door domme en slechte designkeuzes (imo) en dan moet je nog tergend lang wachten om weer te starten.

Wel fucked voor de mensen met corrupted saves idd ::

13. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Arme Yellow. Kannie dat wel aan? Spannend hoor, zo'n filmpje. :+

14. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ja ik vind zulke shit ook echt kwalijk. Je wordt gek als je die shit krijgt. Dit soort grappen had ik dus in New Vegas.

Same here. Framerate kakt zowel binnen gebouwen (sommige, soms echt flink) en buiten soms behoorlijk in, maar nog altijd geen vastloper of andere gekke shit. De laadtijden zelf vind ik niet heel lang duren, alleen wel jammer dat het bijna voor elk gebouw nog wel moet. Toch stoort het niet extreem erg en heb ik dit liever dan hoe dat in Witcher 3 ging.

Wat ik in Bethesda games altijd zo tof blijf vinden is dat het exploren echt beloond wordt. Zo zag ik net helicopter wrak uit het water steken. Ik ging er kijken en nam Rad-X voor de radiatie in. Kleine stukje onderwater zwemmen en wat zie ik? Een fucking power armor onderwater. Awwwww yeah.

15. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Gaaaaaaaaaaaadamn! Wat is deze game toch weer lekker. Weinig games die ik speel dat het inees weer 4 uut verder is en ik het gevoel heb net bezig te zijn. En mijn weekly scary shit ook weer gehad met een legendary level 35 Deathclaw in the open field. Nowhere to hide :X

16. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Nog een reden waarom deze game GOTM is: Hij telt eindelijk je ware speeltijd mee. Dus als je hem een paar uur op pauze laat staan en dan saved, telt die dat niet meer zoals bij eerdere Bethesda games.

Je kunt dus nu via je save file heel goed zien hoeveel uren je exact gespeeld hebt. Je moet alleen geen corrupted save treffen denk ik. :+

17. Alexknl

Alexknl Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.604
    Ik merk dat bij deze game mijn aim een stuk slechter is dan andere shooters. Vooral die simpele shotgun shots op zeer korte afstand.8) Ik wissel deze game veel af met COD en Battlefront.

Nu bijna level 8. Nog niet in Diamond City geweest, maar wel al veel verkend aan de bovenkant van de map.
    Ben ik trouwens de enige die gaat trillen bij die vliegen (weet even niet de naam) ? Alsof ze in het echt om me heen vliegen. Maar dat kan ook aan de surround koptelefoon liggen. Heerlijk!

18. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Heb zelf ook een headset en haat die vliegen ook, zo lastig te raken. :+

Maar deze game moet je ook niet als een shooter zien, maar als een RPG met shooterelementen, wat eerder is gezegd.

Toffe game, maar ik probeer zoveel mogelijk Vats te gebruiken. Mijn wapens en ik worden ook sterker en ben inmiddels level 14 en al talloze keren op en neer geweest naar Diamond City, wat extreem zonde is als je die te lang laat liggen ivm vendors daar.

Heb de eerste rank van de Local Leader perk ook al, al was het maar omdat ik dan voor mijn eerste settlement, de allereerste in de game, de resources van alle andere kan gebruiken.

Ik weet alleen niet waar ik de rommel en onderdelen van mijn power armor het beste kan laten. Ik ben nog steeds bezig met restaureren. Als er ook maar iemand waagt aan die armor te komen. Misschien even checken voor onderdelen in dat eerste dorpje, waar er eentje op het dak stond tijdens een quest. Hopelijk staat die er nog.

Fak it, post al veel langer dan nodig was, maar er is ook zoveel in de game te doen en te beleven. :lol:

19. Marcelinho_NL

Leuk Bevonden:
    61
    Ik heb al 2 setjes power armor en 9 van die power cores. Mijn 2de power armor kwam ik tegen bij je eerste settlement.

Wat ook vlakbij je eerste settlement is is een soort van autosloop. Zeker even de moeite waard om te kijken en even de terminal te checken.

20. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.716
    Maar 9 power cores? :+

@Alexknl Ik heb dat niet met die vliegen, maar ik ben vaak wel echt verward door de Pipboy. Dan ben je in het menu bezig en beweegt je character opeens z'n arm, waardoor het scherm opeens beweegt. Dat geeft echt een raar gevoel. 8)

Deel Deze Pagina