1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 2016

Discussie in 'Games' gestart door s4nd3r, 10 jun 2015.

  1. Stoempfel

    Stoempfel @Dyonko

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    128
    Daar merk ik helaas niets van hoor. In het begin is de teamsterkte inderdaad nog niet zo hoog, maar winnen blijft ook op superstar veel te makkelijk. Binnen een paar potjes zit de teamsterkte vervolgens in de 90. Ik speel niet op manual, maar voel daar ook weinig voor. Dat is lucht uit de banden laten lopen in plaats van een steilere heuvel beklimmen. In de demo vond ik de A.I. vrij agressief aanvallen. In de master league merk ik daar veel te weinig van.
     
  2. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ja, die is er al.
     
  3. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177
    Ik speel sinds kort op manual een ml met RMA,maar moet zeggen als je de feeling hebt speelt t heerlijk realistisch;)
     
  4. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Ik moet helaas bekennen dat ik het echt een heel matig spel vind. Ga dit niet lang meer spelen.
     
    Siemenn en Mallakai vinden dit leuk.
  5. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Het scripting in Master League begint het hele spelplezier verdomd te verpesten, eerlijk gezegd.
     
  6. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Ben er al een geruime tijd mee gestopt, normaal pak ik nog wel een potje mee maar zelfs nu niet, ook niet meer met dat andere debiele spel Fifa 16.

    Ben er wel klaar mee.
     
  7. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ach ja, het is crisis in voetbal-gaming. FIFA èn PES krijgen kritiek. Ik denk dat het ook moeilijk is om echt iets vernieuwends te bedenken.
    Geen van beide spellen zijn de laatste aantal jaren met meer dan verbeteringen gekomen.
    Misschien zijn we te verwend geworden. Als je kijkt hoe voetbalspellen er 20 jaar geleden uit zagen dan is het verschil qua grafisch enorm. Maar de laatste jaren is op grafisch gebied niet meer dan kleine dingen veranderd. Het ontwikkel-proces staat stil.
     
  8. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Er valt nog zoveel te verbeteren aan die games, echt geen vernieuwing nodig in mijn ogen. Vooral op gebied van physics en overgangen tussen animaties kan nog zoveel vooruitgang geboekt worden. Lijkt wel alsof ze altijd om de 2 jaar 'het wiel opnieuw willen uitvinden' voor hun game, waardoor wij gamers weer een jaar opgescheept zitten met een 'concept' versie... 8)

    Grafisch en de sfeer in de stadions had ik rond deze tijd ook wel een stuk beter verwacht, maar sinds 2009 kijken we eigenlijk al tegen hetzelfde decor aan (bij PES nog veel langer volgens mij. |:- Focus ligt vaak ook teveel op de natuurgetrouwe hoofden van ster-spelers vind ik, staat totaal niet meer in verhouding met de rest van de game.

    Word hoogste tijd voor volledig nieuwe engines, al vind ik dat bij meer genres het geval is... Maar of dit momenteel mogelijk is met de beschikbare hardware blijft helaas maar de vraag. :rolleyes:
     
  9. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Probleem is meer dat FIFA de laatste jaren gewoon ACHTERUIT is gegaan qua gameplay. FIFA14 benaderde qua gameplay redelijk goed de perfectie, IMHO. FIFA 15 was slechter dan 14, en volgens velen is 16 weer iets minder goed. Helaas.

    Pro Evo is qua gameplay heerlijk maar wordt vervolgens compleet verneukt door zeer zwakke referees, zwakke keepers, en ongelooflijk irritante scripting. Compleet onnodige fouten, maar blijkbaar geeft Konami geen fuck.
     
    Dyonko, Niels_x360 en Mallakai vinden dit leuk.
  10. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
  11. Saaslijer

    Saaslijer Active Member

    Berichten:
    422
    Leuk Bevonden:
    191
    Sinds gisteren bekend geworden :)
     
  12. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ja, ik had het ook op gamersite's gelezen, zoals insidegamer.nl
     
  13. Stoempfel

    Stoempfel @Dyonko

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    128
    Siemenn, Exionche en Mallakai vinden dit leuk.
  14. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Wat ben jij toch een enorme sarcast :whistle:
     
  15. Stoempfel

    Stoempfel @Dyonko

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    128
    Welnee.
     
  16. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Wedje leggen dat Nederland er alsnog bij zit?
     
    Siemenn vindt dit leuk.
  17. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Overigens niet veel later met Ajax van zijn PSV 8-4 gewonnen.

    Heb het spel al redelijk uitgespeeld trouwens. Zit nu in m'n eerste half jaar in de ML met Ajax en win al elke wedstrijd in de poule op de hoogste moeilijkheidsgraad(1-3 bij Barca, 1-4 bij Lazio).

    Echt geen reet aan.
     
  18. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Zou best kunnen, al denk ik van niet :)

    Haha, daar hebben we die gluup niet over gehoord :lol:
    En de BAL-mode? Dan heb je maar invloed over één speler dus dan zou het wat meer een wedstijd kunnen zijn.
    Of je speelt een league met een twee of drie sterren-team :)
     
    Laatst bewerkt: 23 nov 2015
  19. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
  20. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Wat is mis met een Free to play versie? :rolleyes:
     

Deel Deze Pagina