Die drops zijn echt bizar hoor. Heb alles gedropt gekregen deze ib. 4 HC, 4 armpjes. 6 chests, 1 machine gun, 3 ghosts en het schip. Die pakketjes daar niet bij gerekend.
Buiten die rank pakketjes om heb ik verder alleen maar 280 spul gehad. Misschien vanavond nog wat, maar tot nu toe schiet ib niet echt op voor mij
280 gear kan goede perks hebben....dus niet totaal waardeloos hoor Ik had wel een mooie 320 ghost gehad van de iron lords
Feeeeeeeeekk, er wilde maar geen goede gear voor mijn titan droppen en die vendor dingen waren ook kut Kreeg vanavond weer 3 ghosts erbij, 1 handcannon, 1 heavy en een chest.
Komisch. Echt komisch. Nu moet je dus nieuwe Guardians gaan binnentrekken en daar krijg je een "Infinite" Edge zwaard voor? Wauw. Leuk om de "spelers" te betrekken in de promotie van Destiny maar het word nu wel een beetje gek. Dit had 14 maanden geleden moeten gebeuren. Niet nu. Zie LFG al gaan; LFG > New Guardian. Must have recently purchased Destiny for refering. Plez be experienced!
Gogogo Bungie, wanneer kan ik gewoon mijn gear aanschaffen via de store? Zal niet gek lang meer duren
Neuh. Dat komt voor Destiny 2 Kunnen ze mooi "beta" testen voordat ze de echte feature in een sequel van de game verwerken.
Nah denk t niet.... Anders gaat deze game niet nog 9 jaar mee als t pay to win word imo.... Maar vind die refer a friend wel een smerig trucje van bungie om zo weer wat extra dollars te verdienen..
Vind het vooral klote dat mensen die al lang met elkaar spelen niks krijgen.... Maak het dan dat je speciale dingen moet doen of 1 friend moet aanwijzen ofzo. En dit is nu eerste wapen al waar je voor kan betalen. Gaan er sowieso meer worden.
Agh t wapens ziet er alleen anders uit, voor de rest is dat zwaard volgens mij precies t zelfde als de andere. Maar indd ik wil die meuk ook hebben en vooral die awesome tron-sparrow en de emotes.. Iedereen die ik ken speelt t spel al dus ben ik veroordeeld tot lfg om nieuwe spelers te zoeken voor die refer a friend shit. Waar de nieuwe spelers waarsch amper vanaf weten
Tja...tis niet dat het niet eerder gebeurt is toch? Met komst TTK kreeg je als newbie ook uniek spul wat de year one ondersteuner niet kreeg. Alleen de newbie is interessant, want die levert nog wat op, jij hebt het spel al.
Lachen om zo in trials nog eens 3 bekende tegen te komen. Leuke en hele nette partij Bullet , raafie en Roon