Ja dat huis idd. Die waar de mensen inzitten en je workbench staat etc. Die ernaast heb ik gescrapped ja. Dan bouw ik daar maar iets nieuws en dan over het bestaande huisje heen, een soort eerste verdieping. Krijg dat huisje niet gescrapped waar die mensen inzitten..
Terwijl ik nog sleutel aan het wrak wat ik heb, maar vind maar niet de juiste onderdelen voor upgrades. Ik ga dat eerst dorpje geloof ik maar eens bij af, daar zit er nog eentje verstopt die ik eerder heb gebruikt. Even zien of ik het juiste gebouw terug kan vinden. Dacht je gisteren trouwens lekker door te kunnen gaan om je quest log wat leger te maken, zit je alweer aan 2 of 3 nieuwe quest lijnen vast. Ik blijf bezig.
Herkenbaar, haha. Dan ben je op weg om een missie te doen in gebied A en onderweg daarnaartoe wordt je weer afgeleid en zit je opeens andere quests te doen.
Vanmiddag zag mijn begeleidster in eens de guide liggen en ze vroeg wat dat voor dik boek was. Ik haar wat uitgelegd over spellen. De blik van haar toen ik vertelde wat je zoal kon in Fallout 4. Die blik van haar was echt priceless. Ja, het is heel herkenbaar, daarom vind ik de reactie van mensen die niets van games weten en er naar vragen vaak prachtig.
Thanks. Zal dat eens gaan bekijken. Nu eerst weer even het veld in. Ik heb monsters, boeren en buitenlui af te knallen..
Heb flink wat uurtjes gestopt in het bouwen van een groot huis met 3 verdiepingen. Wou erna naar Diamond City lopen. Kom ik weer vanalles tegen, en o.a. door die Corvega Assembly Plant Quest ben ik nu van lvl 7 naar 11 gegaan. Morgen maar weer eens proberen of we verder komen tot Diamond City
Haha geweldig stukje tekst. Ik heb mij dat ook wel eens afgevraagd. Waar blijft hij, wat zou die doen etc. Lees het relaas van dogmeat when he is Send back to home alone. http://www.gamesradar.com/what-happens-when-you-send-dogmeat-home-fallout-4/
"Before he can change his mind I enter crafting mode and rip the thing out of the ground. I don’t care if you think it’s cheating. You follow the bloody animal for two hours and see how patient you’re feeling."
Zoooo, tijd voor een fijne avondsessie Fallout 4 zeg ik! ..wel even de wekker zetten zodat ik niet te laat in bed kom.
Ook een fijne avond gehad . Even in een spoiler want ik weet niet of iedereen het wil weten. Gaat over ergens een wapen kopen. En wat voor een.. Spoiler Heb de overseers combat rifle kunnen kopen in vault 81. Man wat een wapen. De beste tot nu toe.