Vandaag laatste episode van Ushio to Tora gekeken, totdat het in april weer verder gaat. Een anime die ik echt kan aanraden. Afgelopen dagen One Punch Man plus de eerste OVA en special episode afgekeken en ook de eerste vier episodes van Gangsta. Gangsta zit ook nice in elkaar, ik ben nog niet hooked zoals Naruto wel gelijk met mij deed of nu met Parasyte, maar het is nice.
One Punch Man vond ik heel vermakelijk, ik vind het alleen de hele hoge cijfers zelf niet waard. Ik hoor veel over humor maar echt veel gelachen heb ik niet, wellicht is het mijn humor misschien niet maar bij weinig stukken heb ik echt gelachen. Het zit allemaal wel leuk in elkaar, dat wel. Al dacht ik bij sommige fights Well "yeah right" toen Saitama zonder enige moeite weer zo'n mega groot beest versloeg. Het feit dat hij gewoon iedereen kan beaten..... En dan vooral zijn uitleg hoe het komt dat hij dat even doet. Maar ja... dat is natuurlijk het troll aspect van die anime. Het neemt zichzelf ook totaal niet serieus in die zin.
En dus vandaag met Parasyte: The Maxim begonnen, 5 episodes in en the shit is on hoor,,echt nice. God wat kan anime toch fucking vet zijn. Door al deze andere anime blijven Naruto Shippuden en One Piece wel weer liggen, pfffffff.
Laatst bewerkt: 27 dec 2015