[Multi] Fallout 4

Discussie in 'Games' gestart door SoleSurvivorN7, 3 jun 2015.

1. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.776
    Is er nog leven in die andere vaults dan? Maar even noteren dan Vault 81. Wat voor soort Vault is het?

2. Rienbu

Rienbu Active Member

Leuk Bevonden:
    711
    Krijg mijn settlement maar niet boven de 80. Heb alles op ca 100 en mijn defense op 165 maar ze willen nog niet vrolijker worden. Iemand tips?

3. donfatos

donfatos Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Ik heb hetzelfde, dus ben ook benieuwd!

4. donfatos

donfatos Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Ik heb m ook. Knaller van n wapen :)

5. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Advanced 100% Happiness Tips

Have a thriving settlement but can't quite reach 100% happiness? Here's what you'll need to do.

• It's easiest to get 100% happiness in a large settlement. For simplicity's sake, the following tips apply to your first settlement; Sanctuary.
    • Get 20+ settlers as quickly as you can. Build a Radio Tower and hook it to a generator, then activate it. If you have high Charisma (10 or 11) you can draw in 20+ settlers this way.
    • You can also visit small settlements you've acquired with settlers. Enter Workshop mode and select settlers to send them to different locations. Sent them to Sanctuary until you've got 20 or more.
    • Food, water, and bed stat numbers must be higher than your number of settlers. Build 20+ beds, 20+ water, and 20+ food.
    • Go nuts with defense. Build turrets until you've got 160-185 defense in your settlement. You can also build defense walls -- make sure to assign settlers to these posts.
    • Traders improve happiness. Get the Local Leader perk to rank 2 to unlock stores. Build 15-20 Level 3 Shops; Traders, Clinics, Restaurants and Clothing stores improve happiness. Make sure to assign settlers to run the stores.
    • Clinics improve happiness the fastest. Building 20+ Surgery Centers will quickly increase happiness. It costs a lot, so come prepared with plenty of caps.
    • If you're waiting for 100% happiness, don't leave the area! Settlers get sad when you're not around. Stay inside the settlement, or use the bell to call everyone over. They're happier the closer you are.
    • Stay in town and sleep until the 'Benevolent Leader' achievement or trophy pops. Once everything is in place, it should take less that 24 in-game hours.

Alexknl, Nicola en Rienbu vinden dit leuk.
  6. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    Nou twee keer schieten je diegene die het ontvangt is dood. Hij schiet twee projectielen tegelijk volgens mij en is erg dodelijk.

jups, helemaal vers en ongeschonden. Zal verder niets verklappen want dat is niet leuk maar zeker even gaan buurten. Tipje, wees er vriendelijk tegen de mensen.

Yellow 13 vindt dit leuk.
  7. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.754
    Kost dat ding trouwens niet klauwen met geld? Of is mijn charisma gewoon zo laag? :+

8. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    Jups 4000 caps.. Maar dan heb je ook wat leuks in huis..

9. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Die heb ik al in het wild gevonden :)

10. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    Die gun? Nou dan ben je lekker goedkoop uit. :thumbs:

11. Zumpelvelder

Zumpelvelder Active Member

Leuk Bevonden:
    621
    Een puntje van verveling/ergernis begint er nu wel aan te komen en dat is het hacken van terminals... Man wat een anti-gameplay en waardeloos systeem is dat zeg. |:-
    Werken met die haakjes laat vaak nog een woord of 8 over, dat blijft in mijn ogen nog steeds gokken, of zie ik nog iets anders over het hoofd? (bij de perks vind ik niet direct een oplossing)

Voordat ik met die haakjes aan de slag ga kies ik eerst al twee woorden, zodat ik tenminste niet een reset misloop... Maar dan?! o_O

12. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Snap je überhaupt wel hoe het hacken werkt?

13. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    Dat met die haakjes werkt prima. Het hoogst aantal wat ik overhoud is 4 en dus altijd genoeg om de terminal te hacken......

14. Nicola

Nicola Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Gewoon op goed geluk woorden aanklikken werkt altijd nog het snelst bij mij, en wanneer die aangeeft dat 2 of 3 letters juist zijn kan je makkelijker gokken, niet vergeten voor de laatste poging uit de terminal te gaan, anders is de terminal 10 sec geblokkeerd

Wanneer je al die tussenhaakjes ga zoeken
    Ben je jaren bezig

Laatst bewerkt: 26 nov 2015
  15. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    Nou ik zoek helemaal niet, ik scroll gewoon met de cursor in een heel rap tempo over alle lines en zie meteen als er een woord of hack wordt gemarkeerd. Dat hacken is op deze manier in no time done en ik ben binnen.

16. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
  17. Zumpelvelder

Leuk Bevonden:
    621
    Waarschijnlijk niet, daarom vraag ik.. Al lijken de oplossingen die hier gegeven worden geen uitkomst te bieden.
    Hoe lang ik mij ook blind staar op het vinden van gesloten haakjes, er blijven echt veel te veel woorden over, zelfs bij de 'novice' terminals. o_O De tijd dat ik hier nu aan kwijt ben voelt echt aan als verloren tijd. Geef mij dan maar allemaal lock-picks, daar zit tenminste nog een stukje gameplay achter. :D

Zo voelt het inderdaad wel aan ja... Eerst wachten tot alle tekens in beeld zijn, dan alles afspeuren en dan nog de boel niet open krijgen. :F:8)

18. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    Je kunt als de tekens binnen rollen, gewoon op(A) klikken en dan staat de tekst er in één keer. Kan met alles in een terminal.

19. Zumpelvelder

Leuk Bevonden:
    621
    Ok goede tip... Denk ook dat ik nu meer op die letters ga letten wat in het password voorkomen, lijkt mij efficiënter dan die haakjes...

20. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    Ja ieder zijn ding natuurlijk. Ik heb in no time een terminal gehackt door over de lines te scrollen..

Deel Deze Pagina