Gisteren de game ook eindelijk gespeeld. Grafisch ziet het er echt top uit, al merk ik dat de framerate nog niet helemaal stabiel lijkt en zie ik wat probleempjes met textures hier en daar. Ik noem als voorbeeld de luchtgevechten. Als je er eentje neerhaalt, dan blijft de explosie nog wel eens wat hangen en zie je een drop in textures. Ik denk dat het wel makkelijk op te lossen is. De game loopt verder erg lekker tot nu toe, al moet ik iedere keer wel erg wennen aan de controls. Tof dat je goed en makkelijk kunt wisselen tussen FPS en TPS. Na een paar uurtjes spelen denk ik toch rond een 8, wellicht iets hoger. Vooral grafisch en qua sound scoort de game echt, alleen de controls vind ik niet echt fijn. Ik kom daar later nog wel op terug, heb nog niet alles uitgeprobeerd.
Ik eis een review van je hier op XBW (ook al is er al een) de Yellow review ontbreekt in het stuk van Willem op de frontpage.
Sorry, maar Willem mag me dan wel een name change hebben gegeven, een SW review zou zelfs hij niet toestaan. Ik als Padawan heb de luisteren naar Yoda Willem.
Echt Scan pulse is OP. Ik bedoel Explosive shot is ook wel leuk maar je hebt zoveel meer aan scan pulse. Na een tijdje heb je toch genoeg credits dus koop die charges gewoon steeds en spam er lekker op los haha. En dit in combinatie met 3rd person is gewoon perfect pre firing de hoek om.
Fuck de controls echt. Kon de eerste keer met die speeder mission niet eens op de helft komen. Tweede keer foutloos. En was met die MP? Heeft iedereen soms alle shit al unlocked? Ik ga echt super snel dood, soms echt one shot, one kill. 2-9 als eind ratio. Controls voelen echt stug en onhandig aan en heb nu ook de content bekeken, gewoon de lijsten in-game bij af gegaan. Het is mooi dat het wel een SW feel heeft, maar WTF is dat met het ontbreken van space battles? Grafisch zou ik hem op een 9 zetten, geluid ook, maar controls gaat op deze manier echt onder de 7 komen bij mij. Het is gewoon erg onhandig en het voelt mij allemaal te goedkoop aan op technisch vlak. Spawnen in de MP gaat snel, maar je komt nogal snel bovenop een tegenstander. Het spijt me als ik de die hard fan pijn doe, maar dit is Battlefield met een SW sausje. Qua gameplay zou ik de game zo tussen de 7 en 8 geven, ben meestal niet erg streng, maar qua replay ben ik blij als ik weer met Fallout 4 verder kan, dus replay word heel matig ben ik bang.
Wat een rare beredeneringen allemaal. Kut controls om je de eerste speeder mission niet in een keer haalt? Die btw op rails loopt. Tweede keer haal je het foutloos? Wat? En ja mensen hebben al veel unlocked. De game is meer dan een week uit. Waarom is het Battlefield in een SW sausje? Werd veel geroepen toen niemand nog gameplay had gezien. Maar is later en nu nog steeds niet teruggekomen in reviews en meningen omdat het juist helemaal niet is. Puur om het spawnen? Sorry. Dat ze jouw laten reviewen snap ik niet echt. Wat een rare opmerkingen allemaal.
Controls zijn juist top IMO. Makkelijker kan niet. Met de bumpers je powerups selecteren en verder moet je alleen maar schieten. Springen doe ik zelden, crouchen af en toe.
Ieder zijn ding, maar ik vind het echt kut. Ik heb mede door de Ace Combat serie er een hekel aan als ik on rails word gehouden met vliegende voertuigen, iets wat de speeder in de feite ook is. Controls vind ik gewoon klungelig en onhandig, ook al zie jij dat als makkeijk. Ik heb veel Halo 5 gespeeld en dat vind ik heerlijke controls, daar is deze game imo niets bij. Ieder zijn ding nogmaals, maar het is voor mij gewoon niet geworden wat ik van had verwacht.
Zeg nergens dat ik ze makkelijk vind. En die speeder wordt alleen beetje op rails gehouden in die SP missie. In MP heb je er alle controle over.
Dat heb ik ook al ervaren inmiddels. Zit al een paar uur de game te spelen en afwisselend tekst te schrijven en aan te passen. Ik word gewoon een beetje ongesteld als iets niet naar mijn zin werkt, maar ik ben al flink mijn best aan het doen er iets van te maken. Maak je maar geen zorgen, heb echt geen interesse in een review baantje bij XBW.
Geeft niks man. XBW ook niet in jou reviews Anyway, de game gisterenavond 23:05 besteld. Morgen binnen. Gisteren bij @iNdie^ gespeeld en man ... wat een genot. Geluid, grafisch. Prima. Gewoon een verstand op 0 spelletje zonder na te denken over wat voor tactische zetten ala-Battlefield je moet doen.
Yellow wordt gewoon geowned online en daarom geeft 'ie de gameplay een 7. Spel is echt heerlijk soepel en handig. Werkelijk niks op aan te merken. Controls onhandig? 2 pookjes om te lopen en een rechter trekker. Veel meer heb je niet nodig. Het mooie aan Battlefront is juist dat je het spel niet veel hoeft te spelen om mee te komen online. De standaard blaster is sterk genoeg om bovenaan te eindigen. De Star Cards zijn leuk en kunnen erg handig zijn, maar maken je wapens niet beter en je armor niet sterker. Mwahh vind ik wel meevallen. Ben zelf afgestapt van Scan Pulse en terug gegaan op Explosive Shot. Heb het gevoel meer te hebben aan het laatste, zeker als het mayhem is en je de tegenstanders toch wel ziet staan. Vind de balans wel oke.
Ah... inhouden. Ik drukte gewoon een keertje. Thnks. Vandaag even kijken hoe het op die manier speelt. Top spel.
Daar ben ik het echt niet mee eens, als je geen jetpack of personal shield hebt of geen homing shot of impact grenade dan ben je zwaar in het nadeel.
Die sniper en grenade heb je na 1 avondje gamen al. En natuurlijk heeft het voordelen, maar je bent niet kansloos zonder.