Ach, we zien wel. Deze titel haal ik voor de jaarwisseling toch niet. Zit nog opgesloten in de wasteland van Fallout 4 en mijn eerste tattoo komt ook over minder dan twee weken. Genoeg kosten nog.
Nou omdat Rainbow Six het niet gaat worden toch maar Just Cause 3 besteld. Heerlijk om Fallout 4 mee af te wisselen
Fuck it, digitale pre-order zojuist gecanceld (ging trouwens erg makkelijk en snel bij Xbox), en bij bol.com de game gekocht. Morgen binnen
Het is de laatste tijd idd verschrikkelijk met al die titels,... moet ze hebben, maar kom er ook haast niet aan toe. Had toch maar FIFA gekocht en blijk ik toch stiekem wel leuk te vinden,.... dan Halo5, BOIII, Just cause 3. Terwijl ik "old blood'' nog niet eens uit heb gespeeld,.... moet binnenkort maar nodig eens vrij nemen.
Ik moet Far Cry 4 nog uitspelen en zit nog maar bij de eerste missie, dus mijn backlog probleem is pas een ramp. Nog meer van dat soort titels die nog uitgespeeld moeten worden. Moest ze ook gewoon hebben.
Normaal kocht ik ook, alles wat ik wilde hebben, op de release day maar aangezien ik echt te weinig tijd heb doe ik dat niet meer. Koop een game en speel die uit en dan pas een andere... Nu druk met Fallout dus een nieuwe laat op zich wachten. Wil zo af en toe ook nog racen met Pcars en filmpje kijken of keiharde sex hebben.. Kijk uit naar FC3 maar dat zal even moeten wachten....