Toch maar een keer nog testen dan. ik kon idd ook niet met gemak alle haakjes vinden ookal scroll ik erover soms lichten ze niet volledig op dan denk ik
Met hacken kies ik altijd eerst de eerste 4 (heb nu 5 pogingen), meestal heb ik dan al de juiste, en dan ga ik alle duds proberen weg te halen en nieuwe tries halen. Dan is het easy. Volgens mij vergroot de kans ook met het vinden van hack magazines
tis helemaal geen gokken. Je kunt het echt beredeneren en het is echt simpel. Ik gebruik die haakjes bijna nooit. Ik selecteer eerst een woord, eventueel een tweede en dan beredeneer ik het juiste wachtwoord!
Tuurlijk heb je die haakjes helemaal niet nodig... Je kunt het prima achterhalen. het is gewoon heel simpel. Maar ik vind het zelf makkelijker om de vaultieven () woorden weg te werken middels die dude removed.
Ligt er een beetje aan hoe lang de woorden zijn. Als jij 3 mogelijkheden hebt en bij een lang password de eerste keer 0 overeenkomsten hebt wordt het behoorlijk moeilijk.
Bruut: DeadEndThrills wrote up a nice little guide on building convincing looking homes in Fallout 4. It's for PC, mostly. Because mods and console. http://api.viglink.com/api/click?fo...ww.rockpapershotgun.com/2015...uilding-guide/
Heb net even wat tests gedaan, het beredeneren van een password lijkt mij inderdaad de meest efficiƫnte methode... Start met 14 woorden, bijna altijd kunnen 2 woorden weggehaald worden met haakjes en is er 1 reset aanwezig. Als ik hier maximaal gebruik van maak blijven er max. 6 woorden over. Helaas kan dit niet altijd omdat er simpelweg niet genoeg 'haakjes' combinaties aanwezig zijn en moet je slim een woord kiezen om aanwezige letters te achterhalen. Naar mijn idee kom ik echter soms woorden tegen die allemaal ontzettend op elkaar lijken en je steeds 0 of 1 als aanwijzing krijgt. Schiet ook niet echt op dus. In dit geval verlaat ik gewoon de terminal na 3 pogingen en probeer opnieuw, in de hoop een makkelijkere reeks woorden te openen. Had van mij wel anders gemogen dit onderdeel van de game, of iets met meer variatie... Meer in de richting zoals Bioshock het ooit eens deed met hacken, dat was zelfs na 1000x nog leuk.
Iemand enig idee waarom mijn settlers niet assigned blijven als ik ze aan een store koppel in mijn settlement? Heb alle perks. Mijn happines daalt als een malle terwijl ze alle voorzieningen hebben. Ook geen uitroeptekens oid. Wat een kut trophy zeg
Ik heb die Tina in Vault 81 overgehaald om te komen werken voor mij in mijn settlement, leuk en aardig...maar ze gaat er niet heen en wanneer ik tegen haar praat zegt ze dat ze niet kan wachten om het Commonwealth in te trekken. Verder geen dialoog opties. Iemand anders dit ook?
Ik heb de questline van Vault 81 volledig gedaan, maar dit heb ik even gemist. /Edit: Ah ik zie het al. Dit moet je doen nadat je de Vault 81 questline hebt gedaan. Sorry, dan weet ik het (nog) niet
Net opgezocht waar die Vault zit, dus ga er denk ik vanavond maar eens langs, als ik niet weer 23 actieve quests en andere shit te doen krijg.
Ik heb dit ook. Ze was zo blij. Leek ook te vertrekken, maar ze ging een hapje eten in het restaurant. Dan niet he, kut! Doei!
Wat doen jullie qua apparel? M'n karakter heeft eigenlijk constant military fatigues aan met daarop de beste armor die ik ben tegengekomen maar ben dat een beetje zat haha. Had een brute jas gevonden maar daar konden de armor peaces weer niet op, erg jammer.