1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Windows Phone [Deel 4]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Excess-Denied, 28 jun 2014.

  1. deadly seconz

    deadly seconz kaas is geel

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    165
    http://www.amazon.de/gp/product/B016AAM8C6?r (zie promo onderaan, als hij in winkelmandje ligt dan krijg je de discount)

    Amazon Duitsland heeft promo dat je oplaadpad en 32gb kaartje bij je 950 krijgt als je pre-ordered. Er staat iets wazig bij dat je wel in Duitsland moet wonen.

    Kun je uberhaupt iets van Amazon.de kopen en naar Nederland shippen? Weet iemand of deze actie echt alleen voor die deutsche leute is?
     
  2. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik heb met de X1 launch hem uit Duitsland (amazon) besteld en dat ging prima :) dus volgens mij is het geen probleem, behalve als het is aangegeven.

    Wel zou ik voor de Lumia 950XL gaan in Nederland vanwege het dock, daarnaast voor de mensen die al een oplaadpad hebben die is volgens mij ook compatible met de 950.
     
  3. deadly seconz

    deadly seconz kaas is geel

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    165
    Ja ik weet het van die dock, maar ik heb liever niet de XL versie. Ik heb nu die 920 en die vind ik perfect, dus de 950 vind ik al max eigenlijk haha. Mja dat kan ook gewoon mijn conservatieve houding zijn, ik heb ook nog nooit een groter toestel echt goed in mijn handen gehad. Denken jullie dat de 950xl niet te groot zal zijn?

    Ik heb verder de oplaad-pad al bij de 920, dus dat is ook niet echt een pre ofzo bij die deal, maar hij is alleraardigst!
     
  4. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Zonder dat ik de XL variant uitgeprobeerd heb weet ik al dat ik die te groot ga vinden. Vind ik ook al van die Galaxy Note toestellen en andere phatlets. Ik ga ook voor de 950 dan maar geen dock, die koop ik later wel een keertje.
     
  5. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    iemand ervaring met het vervangen van een micro usb aansluiting op een lumia?
     
  6. deadly seconz

    deadly seconz kaas is geel

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    165
    Heb jij er ook last van? Ik kan ook alleen nog maar opladen via de wireless pad. Ook doet mijn flash het al een jaar niet meer. De front camera kun je geen foto's mee maken, omdat daar allemaal stof onder zit. Ohja, ook kan ik alleen bellen in luidspreker modus, anders doet de microfoon het niet.

    Tijd voor de 950....
     
  7. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    mensen hier bekend met het vervangen van de micro usb bij een Nokia Lumia (1320)? Het wordt steeds lastiger om mijn telefoon op te laden.

    edit: Haha zie net dat ik het hierboven al gevraagd heb.
     
    Laatst bewerkt: 2 nov 2015
  8. deadly seconz

    deadly seconz kaas is geel

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    165
    Haha ja, ik heb hetzelfde probleem maar bij mij deed hij het van de een op de andere dag niet meer.
     
    hayabusa halo vindt dit leuk.
  9. deadly seconz

    deadly seconz kaas is geel

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    165
    Wie gaat hem waar halen? Iemand ergens een shop gevonden die hem t vroegst levert?
     
  10. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik heb de 950 XL bij coolblue besteld, ik heb begrepen dat de MSstore hem eerder levert voor eind november, maar wie weet veranderd de releasedatum van coolblue ook nog :)
     
  11. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Meh vind het gewoon te veel geld. Mijn 920 destijds voor zo veel geld gekocht en tja, is het 't waard? Weet het nog steeds niet eigenlijk...
     
  12. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Surface Pro 4 is ook besteld met daarbij uiteraard ook de type cover :) Nu nog wachten op de 950XL...duurt lang...
     
  13. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
  14. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Dude geen bookje? Ik wacht nog lekker ff, ben eerst wel ff tevreden met een 950 XL.
     
  15. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Nee, van dat boekje heb ik afgezien, mede door jou (accuduur verhaal). Ik ben op zoek naar een tablet die, als het moet, mijn laptop kan vervangen. Niet andersom.
     
  16. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Klinkt logisch dan ;) ben benieuwd naar jouw ervaring met de pro 4.
     
  17. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    950 XL verzonden, aaaawh yisssss.
     
  18. deadly seconz

    deadly seconz kaas is geel

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    165
    Ik las idd dat ze worden verkocht! Snel naar de winkel maar dan
     
  19. deadly seconz

    deadly seconz kaas is geel

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    165
    MediaMarkt Ekkersrijt Eindhoven heeft m! I'm a happy owner.

    Was wel even spannend, ze hadden m pas net binnen en nog niet in de winkel, maar na prijsaanpassing (in het systeem stond ie voor 750 euro) en wat overleg mocht ik m meenemen!
     
  20. Zilverpijl

    Zilverpijl GT: MVP4Riaz

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    11
    En hoe bevalt hij tot nu toe? Zit er zelf ook aan te denken om de 950 te halen. Mijn Lumia 925 is aan vervanging toe.
     

Deel Deze Pagina