[Multi] Fallout 4

Discussie in 'Games' gestart door SoleSurvivorN7, 3 jun 2015.

1. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Nadat ik uit de bank kwam buiten DC......

331 stacks heb ik in mijn inventory :D

2. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Nog geen aandacht aan pre war money besteed, maar aangezien het geen gewicht heeft, toch maar eens verzamelen. Als ik een flinke stapel heb, bij vendors inleveren en cashen maar. :9

Ik deed hetzelfde met torches in Oblivion. Bijna niets waard, maar verzamelde ze allemaal. Nu dus een soortgelijke verslaving gevonden, bedankt heren. :p

3. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Haha

http://motherboard.vice.com/nl/read...nden-in-fallout-4?utm_source=motherboardfbned

4. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    Heb je je daar bij aangesloten?

5. Zumpelvelder

Zumpelvelder Active Member

Leuk Bevonden:
    618
    Gisteravond had ik mij voorgenomen om eens echt aan de mainquest te gaan beginnen... Nu level 20 en 48uur op de klok.
    Ben echter niet verder gekomen dan de brug voor Diamond City. :lol: ..rest van de tijd weer bezig geweest met het 'clearen' van andere locaties en het onderhouden van mijn settlements.

Denk dat ik in dit tempo 500uur nodig om de verhaallijnen tot een einde te brengen. :D (wel jammer dat er keuzes gemaakt moeten worden bij die verschillende facties =()

Rienbu vindt dit leuk.
  6. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik bedoel of je alle factions in 1 playthrough hebt gedaan? En zo ja, hoe je dat met saves hebt gedaan. Zo nee, welke faction heb je gekozen ?

7. Nicola

Nicola Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Ik heb me nu bij 3 facties aangesloten in totaal. Wanneer hebben de keuzes die je maakt gevolgen dan? Want kan nu gewoon quests doen voor elke factie,

8. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.717
    Ik geloof dat de verhaallijn redelijk kort is.

Dit vroeg ik mij ook af. Wil er namelijk zoveel mogelijk uithalen. Wordt het expliciet aangegeven?

9. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    Ik zit vast met de institute quest.

ben met de teleporter gegaan, holotape geladen, data is gedownload. Dan begint er een vent te lullen en moet je in de lift stappen. Kom je beneden, door een gang heen. Kamertje met een hok en een kindje gevangen in dat hok. Twee deuren maar beide gelocked en alleen te openen met een key. Maar terug kan ook niet meer omdat de lift het niet doet.. Mis ik iets. Ik zie nergens een optie om nog wat te doen.

10. Zumpelvelder

Zumpelvelder Active Member

Leuk Bevonden:
    618
    Ik denk dat ik probeer om bij alle facties aangesloten te geraken alvorens ik echt missies voor hun ga uitvoeren. Daarna kies ik denk ik die factie waar ik mij het meeste thuis bij voel en speel deze uit. Werken met saves zou een optie zijn maar dan voelt het waarschijnlijk wel aan als een verhaal wat chronologisch gezien totaal niet meer klopt. Telkens weer terug in de tijd. Vind je bijv. een gave uitrusting of wapen, heb je die weer niet in een andere save etc. :confused:

Achievements doe ik weinig meer mee sinds ik terug ben bij PC gamen, wat opzich wel een verademing is voor mij. :)

Voor de zekerheid toch saves maken en deze weg zetten om ooit toch nog eens op terug te kunnen komen.. ?? Misschien wel verstandig!
    Want het spel herstarten voor de andere 'verhaallijnen' is voor mij echt geen optie bij een RPG van dit formaat, of ik moet al mijn stats kunnen overdragen, anders is dat zeker een no-go!

Uitgaande van de hoeveelheid pagina's die de guide aan de verhaallijnen besteed is de mainquest inderdaad niet zo lang. Terwijl de facties juist een ontzettende groot aanbod aan quests en nevenactiviteiten bieden. Genoeg random stuff die je in principe 'eindeloos' bezig kunnen houden.

De punten waar je 'in de problemen' gaat komen met andere facties staan wel aangegeven in de strategie guide heb ik gezien. Bij de ene factie kun je meer quests spelen dan bij de andere, wisselt nogal sterk. Dillema, maar eerst maar eens 'voorzichtig' verder spelen in de mainquest, daar kan volgens mij nog niet veel mis gaan...

11. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
  12. Rienbu

Rienbu Active Member

Leuk Bevonden:
    711
    Ah zo!!

Je kunt je aansluiten bij elke faction in de game. Richting het einde krijg je de keuze welke faction je wilt steunen. Het word niet echt inyourface gevraagd als in New Vegas maar het is duidelijk genoeg. Heb zelf voor
    institute
    gekozen en op meerdere punten saveses gemaakt. Je krijgt geleidelijk keuzes voor alle factions dus ik heb voor elke keuze een hard save gemaakt. Je weet dat je tijdens een gesprek ook kan saven he? :)
    Ga dit weekend even de andere keuzes maken en kijken hoe de story voor hun verloopt.

@Modder-Eter

Verhaallijn is idd best kort maar vond het een leuk verhaal. Niet veel sterker dan FO3 maar naar mijn idee is het net even wat gelaagder allemaal.

13. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik heb overigens nu wel last van een aantal vervelende bugs/ongebbelijkheden: Verschillende npc's kan ik geen conversatie mee aangaan, terwijl dat wel zou moeten. Ze zeggen alleen steeds een standaard zinnetje. Bijvoorbeeld die schilder duded in Diamond city. Die heeft een quest, maar ik kan dus niet met hem spreken. Had ik in Vault 81 ook. Daar kan ik ook tools en fertilizer inleveren voor caps, maar die tools guy is pleite en dat fertilizer vrouwtje reageert niet.

En nog erger, in Cambridge, ergens in het midden, tussen allerlei named locations, zit een raider hideout met een grote poort. Als ik van welke kant dan ook daar maar in de buurt kom crashed de game, terug naar het OS. Moet die omgeving dus gewoon mijden, zelfs mijn saves crashed daarna. Moest een stukje terug om het op te lossen. Geen idee of die area essentieel is later voor een quest ofzo, maar dan ben ik dus f*cked!

EDIT
    Wat betreft die factions, ik zie dat dat pas laat in de main quest gaat spelen. Ik doe eerst zooveel mogelijk de map verkennen voordat ik die advance. Dan heb ik tenminste al het meeste gedaan als ik reloads voor factions ga doen ...

Laatst bewerkt: 27 nov 2015
  14. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Monsignor plaza toevallig? Dat is namelijk een bekende crashplek

15. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Begin wel meer bugs te krijgen nu...

Gisteren een vastloper voor de eerste keer, quest bugje met die Tina en nu dat mijn mining helmet's flashlight op mijn voet zit.....

Maar even de game opnieuw starten was genoeg om die bug te verhelpen.

Lache, Dogmeat heeft er nu een maatje bij. Een Junkyard dog.

Laatst bewerkt: 27 nov 2015
  16. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ja, best leuke quest lijn. Ik weet alleen nog niet bij welke factie ik wil blijven, gewoon teveel te doen. :+

17. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    Niemand?

Ga ik die ook maar eens doen.. Heb nu trouwens een fatman die twee nuckes tegelijk afvuurt. Knappe deadclaw die daar tegen kan.. :p

18. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Big Boy <3 vet ding ja. Heb er een behemoth mee afgeknald en die was direct pleitos.

19. donfatos

donfatos Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Waar is dat? Dit heb ik nog niet gezien.

20. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Hoe kan je dogmeat armor vinden?

Deel Deze Pagina