[Multi] Star Wars: Battlefront

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 10 jun 2013.

1. Alexknl

Alexknl Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.605
    Die sniper van in de beta hebben ze eruit gehaald toch? Ding was ook best OP.

2. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.355
    Nee zit er nog in.

3. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Hij is alleen super slecht nu. :+

4. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Niet kansloos, wel in het nadeel. ;)

5. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Is er een sniper als starting wapen? Of die powerup "Pulse Gun" ofzo?

Had wel in de single player Survival Missions een soort DMR (zoals in Halo) unlockt.

6. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.775
    Heerlijk om een Ace Combat verleden te hebben als je Fighter Squadron speelt. _O_ Ik moet godverdomme eens wat meer en eerder mijn bek houden. :oops:

Modder-Eter vindt dit leuk.
  7. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Kolere. Wat een heerlijk simpel spelletje dit. Grafisch top en het geluid is gewoon echt top. 720p? Niet aan af te zien. Hoe de fuck heeft DICE dit voor elkaar gekregen? :eek:

Walker Assault <3 Dat geluid van die dingen alleen al.

8. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Hm, ik ben het hier toch niet helemaal mee eens. Ik ben zelf nu rank 20 (of 21) en ik speel zelf nog steeds vooral met de normale thermal detonator en pulse cannon. Ik voel mij toch echt niet in het nadeel, tenminste niet in Walker assault of Supremacy.
    Bij b.v. cargo gebruik ik soms wel de impact grenade in plaats van de pulse cannon.
    En Scan pulse in plaats van Ion shot, die is wel erg handig in zo'n 'kleine map' game mode.
    Jet pack heb ik nog geen enkel moment gebruikt behalve als Boba Fett. En bij personal shield merk ik alleen maar dat spelers zich onoverwinnelijk daardoor voelen en vervolgens vergeten dat ze nog steeds geraakt kunnen worden door een granaat of cycle rifle.
    Het is een speelstijl ding denk ik of het voelt alsof die twee noodzakelijk zijn.

Servantes en Dex vinden dit leuk.
  9. PBateman

Leuk Bevonden:
    233
    Tsja, aangezien ong. 75% van mijn deaths inmiddels door de DL-44 worden gemaakt durf ik wel te zeggen dat als je die nog niet hebt je gewoon in het nadeel bent tegenover lvl 25+ spelers.
    De impact grenade, barrage kaart, bodyguard kaart, etc. zijn allemaal ook écht wel erg handig. Daarom dus niet kansloos als je dat allemaal nog niet hebt, maar in mijn optiek wel in het nadeel.

edit: Men had gewoon alles vanaf lvl 1 vrij moeten geven, het is toch een casual shooter aldus DICE zelf?

Laatst bewerkt: 27 nov 2015
  10. Peter OtH

Leuk Bevonden:
    217
    Die DL-44 is goed. Die heb ik ivm deluxe edition en ook mee gespeeld. Maar ik word juist heel weinig door dat wapen gekilled omdat ik vooral op range speel. Ik gebruik momenteel zelf de E-11, wat meer all round en meer range dan de DL.
    Dat jij vaak door spelers met dat wapen gepakt wordt zegt mij een beetje dat je run and gun/close range speelt. Indien dat zo is dan vind ik het niet gek, het is een van de betere close -mid range wapens.
    Ik ervaar toch minder nadeel, misschien dan toch een andere manier van spelen (of andere modes)

11. Dex

Dex ¿ʇɟıן uǝʌǝ noʎ op

Leuk Bevonden:
    870
    Ja maar Yellow had het over zijn K/D van 2-9 en vroeg zich af of dat door unlockables kwam. Dat is onzin.

Vind die DL-44 ook ook niet echt fijn trouwens. Dat ding is kut op langere afstanden. De barrage kaart ook weer snel weggedaan. Vind het echt goed in balans: voor iedere speelstijl wat wils.

12. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    Wat een lachertje die Deluxe edition.
    Nee dat hadden ze zeker niet moeten doen.
    Je mag wel enige moeite doen om je wapens en kaarten vrij te spelen.
    Ik vindt dat er al te weinig echte doelen zijn om voor te spelen.

De balans kwa wapen is prima na mijn idee.
    Ik kan met die standaard DC 15s blaster pistol ook makkelijk kills maken.

Misschien toch je speel style aanpassen.

13. Peter OtH

Leuk Bevonden:
    217
    De deluxe is inderdaad zonde van het geld. Maar ja, heb hem nu eenmaal.
    De balans vind ik ook best goed, beter als ik verwachtte na het spelen van de beta in ieder geval. Er is nog wel het een en ander getweaked.
    Het spel is over het algemeen toch wel beter geworden dan ik dacht, ik was vrij sceptisch. Wil niet zeggen dat er geen ruimte is voor verbetering.
    Wat ik zelf een beetje hoop is dat er wat kaarten bij komen die ook van dienst zijn tot anderen, dus eigenlijk een soort van classes bieden. Want dat is toch wel 1 van de dingen die ik zelf echt mis, verschillende classes.
    En ze moeten zeker iets doen aan het spawnsysteem. Die is rampzalig soms, zowel op de grond als in de lucht.

14. PBateman

Leuk Bevonden:
    233
    Jullie zijn ongetwijfeld allemaal heel goed en ik heel slecht. :+

Toch zijn mijn 3 maten het met me eens en lees ik her en der op internet ook veel klachten over onbalans en (ik had ze nog niet genoemd) de spawnpoints.
    Als ik s'avonds thuis kom, de PS4 opstart en met een maatje Supremacy ga doen en dan eindig met 6 kills en 28 deaths dan is de lol er snel vanaf.

En als je de scoreboards na potjes bekijkt zie je ook dat het grootste gedeelte spelers een negatief K/D ratio heeft, dat zegt toch ook wel wat imo.

15. Peter OtH

Leuk Bevonden:
    217
    Oh nee, heeft niets te maken met goed/slecht zijn. Maar eerder denk ik op een andere manier spelen/gevecht benaderen.
    Ik maak vaak omtrekkende bewegingen, crouch, e.d. Ik ben zeker geen twitch gameplay wonder, maar ik hou wel het verloop van een gevecht in de gaten en probeer in te schatten hoe de vijand beweegt. Zelden speel ik echt run and gun. Ik speel battlefront zoals ik battlefield of meer tactische shooters speel. En dat werkt, in ieder geval voor mij.

16. PBateman

Leuk Bevonden:
    233
    Ik was in Battlefield 4 ook verre van goed maar daar kon ik tenminste nog van waarde zijn door allerlei andere dingen (cappen, health/ammo packs, repairen, reviven etc.) en dat mis ik hier wel hoor.

17. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    Met objective modes is de K/D niet het belangrijkste.
    Deze game is casual en dat trekt veel noobs aan :D
    Logisch dat er veel mensen een negatieve K/D hebben.

18. Peter OtH

Leuk Bevonden:
    217
    Ja dat is wel een gemis in Battlefront. Het spel had makkelijk wat meer casual kunnen zijn en dan ook met verschillende classes. Dit mis ik ook wel.
    Maar zoals ik al zei, ik ben ook helemaal niet zo'n shooter wonder. Opletten misschien dat je niet te makkelijk mee rent met de groep en daardoor juist het haasje bent. Gister op hoth, rebel side, stond een mannetje of 6 bij elkaar in het gangetje, spawn er vrijwel tussen en het eerste wat ik dacht, weg wezen. En terecht want een paar seconden later werd het hele groepje opgeblazen. Positioneren is het halve gevecht samen met map kennis.

19. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Alleen hadden dan weer mensen geroepen dat het weer teveel Battlefield was geweest. :+
    Battlefront heeft sowieso nooit echt classes gehad. Vind het wel prima zo. Als ik per se met classes etc wil spelen dan speel ik wel Battlefield. Al kan je met bepaalde wapens en star cards wel een beetje een "class" maken. Al gaat het niet heel diep.
    Het simplistische van deze game heeft ook wel weer zijn charme. Al mag de grenade spam een heel stuk omlaag. DICE deed helaas precies hetzelfde met de launch van BF4. Teveel grenade spam.
    Ze kunnen heel moeilijk van dingen leren daar en het wordt nooit echt overgezet naar de volgende game wat ze geleerd hebben. Heel apart altijd.

Btw Scout trait en Scan Pulse zijn gewoon het beste om te overleven. Andere kunnen ook veel toevoegen maar als je het gevoel hebt dat je teveel doodgaat en minder plezier hebt dan zijn die twee gewoon het beste.

Eindelijk ook die Blast achievement gekregen. Heb al vaak genoeg de meeste kills gehad maar kreeg nooit de achievement. Blijkbaar unlocked die alleen als je de meeste kills hebt en dat de game timer volledig afloopt voordat de 100 kills zijn gemaakt door een team. Blijkbaar een bug dus.

Laatst bewerkt: 27 nov 2015
  20. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Wat is Scout Trait? Scan pulse is inderdaad SUPER handig. Heerlijk.

Deel Deze Pagina