Dat kan prima tegelijk hoor. Misschien iets minder hard, maar het kan zeker. Wel even partychat op mute zetten (of niet!).
Vind het een leuke game, de explosies zijn episch, er kan echt onwijs veel stuk. Volgens mij is de update niet live overigens, behoorlijk wat kleine bugs meegemaakt, deze game en battlefront dat komt wel goed de komende tijd.
Leuke game maar installeren duurde inderdaad erg lang. Tot nu toe redelijk tevreden maar volgens mij inderdaad nog niet de day one patch ben hier en daar ook al wat bugjes tegen gekomen en game loopt op sommige momenten ineens ff traag overigens. Verder ja wat je van Just Cause 3 mag verwachten eigenlijk gewoon leuk maar nergens blinkt het in uit
Dat komt omdat je de game opstart wanneer deze nog aan het installeren is. Dat is bij elke game zo. Het installeren duurde hier hooguit 15 minuten.
Als je echt wilt cruisen zoals in Forza dan denk ik ook van niet, maar daar is het de game ook helemaal niet voor. Of je moet cruisen leuk vinden met tetter een inwoner aan een auto verbinden. Dan weg rijden en ze gewoon mee slepen via je hook. Dan een mooie afgrond vinden erin rijden. Jumpen, parachute gebruiken en weg wezen lol. Nee ja kan wel heel lekker rond kloten in de game door die tetter.
Nou nee, niet per definitie als "forza". Ik doel meer op cruise ervaring, of het in het algemeen een beetje fijn rijdt. In filmpjes te horen klinkt het wel goed in tunnels ook. En zijn er weer van die fantastische hoge gebouwen in JC3? Ik weet nog dat je enorme wolkenkrabbers had in JC2.
Ja het is wel mogelijk maar denk dat het een hele andere ervaring is dan zoiets als Forza. Vooral omdat je hier toch ook met vijanden te maken hebt en vijanden in wagens die je proberen te rammen en te beschieten.
Is dat bijvoorbeeld opgelost wanneer je militaire bases vernietigd en het als friendly gebied claimt?
Zijn er meer mensen waarbij de connectie met square Enix de hele tijd aan het haten is, hij blijft continu in en uitloggen
Dat eilandje rechtsonder, Sirocco. Dat is klein op de map maar het is echt groot, ga maar na hoe groot die hele wereld is dan