Niks met de grote handen te maken. Maar zoals ik zei speel ik best veel games waar je moet sprinten en dan de linkerstick steeds moet indrukken en voorruit moet duwen. En met de PS controller druk je dan meer van de linkerkant en dan naar boven waar het bij de xbox controller gewoon recht naar boven is. Daarom heb ik persoonlijk die layout graag.
Ik heb ook niks met de PS controller, nooit gehad. Ze zijn nu wel beter, maar Xbox controller blijft fijner. Zeker met shooters.
Nee omdat je die alleen echt gebruikt voor de camera soms en niet zoals de linkerstick voor sprinten en lopen waar je dus een langere tijd in dezelfde positie zit.
Ik snap het ook niet Upin..... Ik begrijp dat iemand de voorkeur heeft voor de Xbox controller, die is ook het fijnst, punt, maar kramp van de PS4 controller? Dat snap ik niet...hoe houd je dat ding dan vast vraag ik me wel eens af......
Het enige nadeel aan de positie van de linkerstick is dat je er inderdaad met sprinten vanaf glijdt. Al kan dit natuurlijk ook aan de soort rubber liggen. De Xbox controller blijft wel het fijnste maar dan wel zonder accu. De controller met accu krijg ik wel last van omdat ik geen plaats heb voor m'n vingers.
Ik had dit toch bij de PS3 controller. Ik kreeg daar echt pijnlijke vingers van wanneer ik bijvoorbeeld Motorstorm moest spelen met R2 als gas. Met de PS4 controller nog geen krampen gehad. Ligt ook veel fijner in de hand. Persoonlijk blijft de X360 controller mijn favoriet, nog meer dan de Xone controller.
Begrijp het eerlijk gezegd ook niet, met de DS4 nog nooit kramp gehad en heb regelmatig gehad dat ik behoorlijk wat uurtjes op een dag maak.
Nadeel van de ds4 merkte ik vooral met FIFA, ik gleed regelmatig van de pookjes af en ze sleten enorm snel, en met bf4 richt je met R2 en kreeg ik na een tijdje ook lichte kramp zodra ik gericht stond. Voor de rest ligt de controller beter in de hand dan de ds3 wat een verschikkelijk ding was dat nou
Fifa vond ik beter spelen met de PS4 controller. Met de nadruk op vond want met de bumpers van de verbeterde xone controller is het evenwaardig geworden. BF4 speel ik veel liever met de Xone controller. Die triggers vind ik beter dan de triggers van PS4. Het is maar wat je gewoon bent zeker? Er zullen mij waarschijnlijk duizenden mensen tegen spreken. Is het nu volgende week dat de interface verandert van de xbox one?
Dat klopt inderdaad, maar de manier van vasthouden/bedienen krijg ik niet anders aangeleerd.. Heb dat al sinds het PSX tijdperk en is nooit verbeterd/veranderd bij mij, wennen zal het dus ook nooit. Denk dat mijn duimen niet lenig genoeg zijn ofzo. (Xbox controller was/is een geschenk uit de hemel )
Lol. Misschien dit wel dan; PS4 blijkbaar een beetje sterker gemaakt; http://www.pushsquare.com/news/2015/11/your_ps4s_seemingly_got_a_little_more_powerful_in_secret
In nutteloze bijdrage ben ik goed in ...... hahah Had gepost dat de zevende core voor PS4 vrijgegeven wordt voor developers, 7 en 8 core waren voor OS. Bron: http://www.psu.com/News/28771/PS4-gets-more-powerful-thanks-to-unlocked-7th-CPU-core http://www.playstationlifestyle.net/2015/11/28/ps4-sdk-update-7th-core/ De meeste multiplats draaien al beter op PS4 en met zevende core erbij zullen ze betere frame rates halen en ook stabielere. Zat te twijfelen welke console ik als main console zou gaan gebruiken maar nu de zevende core wordt vrijgeven lijkt het me duidelijk de PS4. Daarom post aangepast. Hoe heet dat apparaat dat je een xbox controller kan aansluiten op je PS4..?