Op het moment dat je bv je kaart opent gaat ie standaard weer proberen in te loggen. Het is inderdaad best irritant. Maar oh jongens wat speelt het weer heerlijk En het ziet er vet uit. Na al dat grauwe wazige fallout 4 beeld, is dit weer even een verademing! Alleen die laadtijden, crisis... Ik heb er een boek bij gepakt. #geengrapje
Ik begin zo'n irritante hekel te krijgen aan het geforceerde inloggen van dit spel, ik snap dat men graag wilt dat je de scores van jouw vrienden (en vreemden) uit gaat dagen maar zorg in ieder geval voor stabiele servers. Elke 2 minuten gooit het spel mij offline (en het spel vind het noodzakelijk om dit te melden door het spel te pauzeren met de melding "connection lost") om mij daarna bij elke missie, zijmissie en druk op de map weer in te loggen. Er zou een optie in het spel moeten zitten om het geforceerde online gedeelte uit te zetten, over 3 dagen gaat het nog erger worden als de USA mee gaat doen. Zo is het spel niet te spelen zonder je xbox op offline te zetten. Het spel is verder prima (op enkele irritaties na) maar zonder stabiele servers gaat dit spel bij mij de kast in.
Het is echt waardeloos dat inloggen, de laadtijden zijn ook zo klote.. Maar idd verder echt een prima spel. Hopelijk gaan ze het nog patchen, ik zag overigens dat jij een tijd had van zweven in de lucht met je wingsuit had van 5 minuten! Nice!
Heb het gister niet gespeeld, maar daarvoor heb ik die probleem van inloggen niet gehad. Hopelijk dat het dan 1 december verbeterd is de oorspronkelijke release datum van de game.
Ben vandaag weer verder gaan spelen. Geen inlog problemen meer. En mijn laadtijden zijn zo goed als verdwenen. Denk dat het aan het inloggen lag
Slecht. Maar goed, wingsuit + grapplehook is toch sneller Het ziet er trouwens wel fantastisch uit. Bizar hoe ver weg de beelden (rotsen, beplanting etc) nog scherp blijven! Verder is de wingsuit een hele toffe toevoeging. Klopt het dat je de achievements nog niet kan zien in de achievement app?
Ik nog wel. Krijg continue de melding 'connection lost'. Maar hij doet het af en toe wel, want ik krijg verschillende meldingen dat je records van mij hebt verbroken
Wel een leuke feature die records, nu hopen dat er genoeg mensen in mijn vriendenlijst de game ook spelen