Hahaha dat wordt lastig ja /Edit: Damn die wereld is echt huges. Net op een jetski naar een ander dorpje. Overal op de horizon zijn nog stukken land te bekennen.
Echt waanzinnig groot inderdaad, vind die scores van vreemde personen maar raar, waarom zou je dat willen zien?
Maar ik zie alleen friends trouwens. Of komt dat omdat die hele online service sowieso nog niet goed werkt hier?
Jep ik hier ook regelmatig weer, heel raar vanmorgen nergens last van eigenlijk. Offline modus is ook gewoon troep want als je map wilt openen dan gaat hij weer verbinding maken, ik begrijp niet welke debiel daar dit erin heeft gedaan. Erg jammer, want het vergalt gewoon mijn spel beleving.
Nou vast als in dat hij probeert verbinding te maken met de server dit kan een minuut duren en vervolgens kun je kiezen voor opnieuw verbinding maken of offline modus. Schiet niet echt op dit. Lolz:
Waarmee kan ik dit game een beetje mee vergelijken? Gta - crackdown - farcry - saints row achtig? Wat is het doel?
Loopt echt als dikke stront door een dunne trechter op de Xbox. Ik wacht wel met spelen tot de PC versie. Je ziet echt duidelijk dat de One underpowered is.
Eigenlijk alles van dat wel. Het doel? Het land bevrijden van een dictator, hoe je dat doet is aan jou.
Is wel een goede combinatie wat je daar maakt, het doel is voornamelijk zoveel mogelijk een rotzooi er van te maken, en dan heb je nog simpele missies er tussen door, je dient gebieden over te nemen van de gemene generaal. Wereld is trouwens wel echt gigantisch! En je kunt kills/explosies op de meest belachelijke manier maken. Ik denk eerlijk gezegd wel dat je dit tof gaat vinden, maar wat Martijnn zegt klopt wel, de framerate is wel om te huilen bij grotere explosies, weet niet of dit ook op de Ps4 is.
Maat je kan dus ook uren rondlopen en zo goed als niks doen? Zo ja, dan is het geen game voor mij ;-) Ik heb echt straight forward objectives nodig anders dwaal ik af... Daarom speel ik ook geen Dragon Age, Fallout, The Witcher, Oblivion en meer van dat soort games. Farcry 4 was ik ook aardig snel afgehaakt itt Farcry 3 die ik overigens fantastisch vond.