[Multi] Destiny

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 13 feb 2013.

?

Naar welke nieuwe subclass kijk jij het meeste uit?

1. Sunbreaker

42,2%
  2. Nightstalker

26,7%
  3. Stormcaller

31,1%
  1. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Damn. Deze thread heeft wel even een versnelling of 3 terug gedaan de afgelopen week :eek:

Ben wel benieuwd wat er nog meer komt in de december update :) Hou Destiny met een schuin oog in de gaten...

@Raafie ... LoL. Trials tegen andere XBWers. Klinkende overwinning. Maar waar was @bulletproof010 mee bezig? Op herten schieten? Of eendjes?

Raafie vindt dit leuk.
  2. Raafie

Raafie GT: Raafie

Leuk Bevonden:
    677
    @Rampage December update zal sowieso niet voldoende zijn om mensen terug te krijgen die nu al gestopt zijn. Als ze niet snel met informatie over nieuwe DLC gaan komen dan zien de komende weken/maanden er somber uit voor Destiny.

AnubisNefer vindt dit leuk.
  3. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    @Raafie

Precies. Er is toch wel. Meer nodig.

Ik zit nu in mijn 3e week zonder Destiny en dit terwijl ik vanaf release non stop speelde, in teams van 3 tot 6.

Ik ben er even klaar mee en het is voor mij doodgebloed.

4. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Ik heb dat iedere keer 1 maand na DLC.....dan ben je al een tijdje door de nieuwe content heen, en dan slaat de verveling wéér toe....

Ik ben benieuwd wat ze nog geplanned hebben voordat Destiny 2 komt.......

5. Raafie

Raafie GT: Raafie

Leuk Bevonden:
    677
    Wat er nu wel gaande is, is een sneeuwbal effect. Iedereen stopt opeens met Destiny. Daarom is het ook minder aantrekkelijk om nog Destiny te spelen aangezien er niet genoeg mensen online zijn voor raids of trials. Hierdoor stoppen dus nog meer mensen. Eerst had ik altijd wel een vaste groep waarmee ik trials kon doen, maar de laatste tijd spelen we niet meer dan 3 passages aangezien niemand PvP speelt.

6. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Zo erg is het allemaal niet. Er zijn nou eenmaal veel goede games uitgekomen de laatste tijd. Dat weet Bungie ook wel. Daarnaast moeten de challenge modes nog uitkomen. Dat gaat ook wel tof zijn :)

7. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Tenzij ze dat goed aanpakken (ook de oudere raids meenemen) zal dat ook maar zeer tijdelijk zijn, en/of zelfs niet genoeg 'nieuws'. Het blijft wederom het uitmelken van eerdere content....ergo, Destiny heeft gewoon niet genoeg content om lang(er) leuk te blijven.

EN idd, er zijn vele nieuwe goede games uitgekomen. Wat dat betreft heeft Destiny geluk gehad in het eerste jaar, maar juist daarom zullen ze met wat beters moeten komen om de Destiny speler vast te houden.

8. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Kom wel weer terug. Ben ook niet echt gestopt ofzo. Destiny staat gewoon op een iets lager pitje na non stop spelen sinds mei eigenlijk. Daarvoor had ik ook even een kleine pauze. Even wat andere games spelen en straks weer lekker destiny. Dat weet bungie ook. Die zeiden ook dat ze geleerd hebben dat er bik dit soort games mensen een pauze nemen. En dat het niet erg is.

9. AnubisNefer

Leuk Bevonden:
    3.138
    Dat klopt, maar een challenge mode met wat emblems, weapons en gear gaat mij nu niet terughalen. En ik denk dat het nog wel een tijdje gaat duren voordat dat gebeurt.

Weet iemand trouwens nog of de timeline wat ze eerder hadden, of dat nog geldt? Wat kwam er nou na The Taken King voor expansion en wanneer?

10. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Daar houdt Bungie minder rekening mee nu. Dark below kwam te snel uit en dat wilde ze nu niet meer doen. Ik denk dat je nieuwe content pas rond februari kan verwachten

11. AnubisNefer

Leuk Bevonden:
    3.138
    Ik vind het prima. ;-)

Met Ttk had ik niet eens zin meer om mijn 2e en 3e character te levelen.

12. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Same here. Geen zin om weer 3 keer hetzelfde te doen steeds, het is al herhalend genoeg.
    Ik heb de andere chars gestart om hun trophies te halen, daarna was het puur en alleen warlock mee op reis.

13. AnubisNefer

Leuk Bevonden:
    3.138
    Same here.

Warlock voor alles.

Had eerst 3 hunters, vervolgens met een warlock begonnen en toen die klaar Was eindelijk de keus gemaakt om een titan te maken. (voor de full Destiny experience).

Mijn Warlock is level 34 (311)
    Mijn Hunter is level 34 (280) ;-)
    Mijn Titan is level 30 (178) hahahahaha

14. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Vind sowieso 3 characters wel leuk om ze toch allemaal wel iets speciaals hebben. Dus dat ik ze dan ook alle drie kan gebruiken voor high end content zoals de Raids.
    Nu is het gewoon even rustig voor mij. Vooral omdat iets meer bezig met Star Wars en een Destiny "break" ook wel even fijn is. Maar als volgende maand de challenge versies komen en de nieuwe exotics dan speel ik heus wel weer meer.

15. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Hacker. Zeker een PS feature of niet?

16. bulletproof010

bulletproof010 Hey! Listen!

Leuk Bevonden:
    1.085
    En de mensen die nog spelen/raiden.... Hebben last van een SCRUBTITAN die een f*cking titan bubble over de groep zet bij de laatste x damage doen op oryx :eek:

Top! :thumbs:

AnubisNefer, Rampage en Pride vinden dit leuk.
  17. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Laat me raden... Thiez? :+

18. bulletproof010

bulletproof010 Hey! Listen!

Leuk Bevonden:
    1.085
    :whistle:

Rampage vindt dit leuk.
  19. SHiZ NL