Maar hij is ECHT heel leuk hoor! Dikke aanrader sowieso. Hij loopt inmiddels soepeler hier.... Op een of andere manier, maar dit is prima Oja en geloof mij, die grote gasbollen en gastanks, die WIL je opblazen, serieus Vind die dorpjes zo leuk gedaan, van die hele smalle straatjes, leuk om met een bus doorheen te manoeuvreren.
Ik heb echt nergens last van. Hij wil soms wat haperen als je 50 explosies tegelijk hebt, maar verder loopt 'ie prima. /Edit: Oh ik zie nu je andere post dat het weer meevalt nu. /Edit 2: Wingsuit vanaf het hoogste punt in de wereld is trouwens ook een aanrader. Damn wat vet!
Aanrader, spring op een trein en enjoy the view! Bakje koffie erbij, zalig! Wat een immens grote map, waar kun je dit in godsnaam mee vergelijken.... GTA V map size is een lachertje, komt niet eens in de buurt, niet eens een beetje!
Leuk dat die game zo goed ontvangen wordt. Alleen, het is niks voor mij. Dat rondrijden en vliegen en dingen opblazen in een grote wereld ben ik al gauw zat. Wie weet ooit 's een x dat ik hem goedkoop scoor.
Ben ik ook wel benieuwd naar, je had in JC2 allemaal klimaten; woestijn, tropisch, sneeuw etc. Hopelijk zit dat er ook weer in.
Gisteren nog even een missie gedaan. Je moet dan een stadje redden en 3 tanks slopen. Dat liep niet al te best moet ik zeggen. Erg veel framedrops.
Nou zal het filmpje bekijken maar als het blijkt dat het klote is dan blijft deze game waar hij is, in de winkel dus. Of tot hij beter loopt...
Het valt op zich wel mee hoor als je speelt In dit filmpje wordt er natuurlijk de aandacht expliciet opgelegd.
Nou voor de missies hoef je het niet te kopen. Na 3 dagen dorpjes redden is het ook wel weer leuk geweest. Hij staat te koop.