1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Windows Phone [Deel 4]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Excess-Denied, 28 jun 2014.

  1. deadly seconz

    deadly seconz kaas is geel

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    165
    Ja hartstikke goed! Mooi spulleke, het scherm is ook echt een verademing. Daarnaast is irisscanner wel grappig en de camera is echt heel goed. Behalve....

    Ik heb wel een vraagje aan de andere gebruikers van de 950/950XL: Mijn outlook agenda app werkt echt niet goed, telkens als ik een nieuwe afspraak maak en opsla, als ik dan uit de app ga en hem weer opstart, dan zijn mijn afspraken verdwenen. Ik heb dus op het moment geen afspraken in de app staan, omdat ze gewoon niet worden opgeslagen. Feestdagen etc staan er wel in, automatisch. Iemand een idee? Dit is echt heel kut.
     
    Zilverpijl vindt dit leuk.
  2. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.454
    Leuk Bevonden:
    858
    Weet iemand wanneer ik de update naar Windows 10 kan verwachten op mijn Lumia 930? Ik kan er op internet niet veel over vinden.
     
  3. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Is niet bekend. Maar verwacht maar ergens volgend jaar (feb 2016), de roll-out schijnt ergens december te beginnen.

    Fouten in Windows 10 Mobile op dit moment op de 950/950XL zijn te vinden komt omdat ook dit nog niet de officiële versie (RTM) is, dus als dingen niet goed werken ligt de schuld bij Microsoft die te vroeg Windows 10 Mobile erop heeft gezet. Wanneer W10M officieel uitkomt is helaas niet bekend.

    Edit: Al doet deze website anders beweren. http://www.nokiapoweruser.com/windows-10-mobile-to-rtm-soon-build-10586-to-be-the-rtm-build/

    Deze versie heeft nog aardig wat bugs en stabiliteits problemen.
     
    Laatst bewerkt: 30 nov 2015
    FinalBob vindt dit leuk.
  4. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Goeie vraag, heb een 920 en wil ook wel eens upgraden.
     
  5. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Onze 920's zijn waarschijnlijk bij de tweede wave aan de beurt. De eerste wave vallen de volgende toestellen onder... "first list of Lumia smartphones that will receive a free upgrade when available: Lumia 430, Lumia 435, Lumia 532, Lumia 535, Lumia 540, Lumia 635 (1 GB RAM), Lumia 640, Lumia 640 XL, Lumia 735, Lumia 830, and Lumia 930".

    Maar uiteindelijk krijgen wij hem ook, het is alleen even wachten en mocht je niet meer willen wachten dan kan je altijd de preview build (Windows Insiders) proberen. Heb ik ook gedaan alleen erg veel problemen gehad om weer terug naar Windows Phone 8.1 te gaan. Dus voorlopig wacht ik wel op de echte release van W10M.
     
  6. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ja ik waag me er niet aan... ik wacht wel. En wacht. En wacht.
     
  7. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Haha idd bij MS moet je wel geduld hebben vooral bij de mobiele tak van het bedrijf.
     
  8. Zilverpijl

    Zilverpijl GT: MVP4Riaz

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    11
    Het scherm is een verademing ten opzichte waarvan? Vind het scherm van de 925 al vrij goed, maar als deze nog beter is :)
     
  9. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Ja is een heel groot verschil, vriend van mij heeft de 950XL gekocht. En heb hem gelijk vergeleken met mijn 920 (zelfde scherm etc als de 925). Niet dat het scherm van de 920/925 slecht is maar het is geen Amoled zoals de 950.
     
    Zilverpijl vindt dit leuk.
  10. Zilverpijl

    Zilverpijl GT: MVP4Riaz

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    11
    Ben benieuwd, zodra hij hier verkrijgbaar is ga ik de 950 maar eens even goed bestuderen :D
     
  11. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Haha zeker doen. Het design alleen van de telefoon is echt enorm niet Lumia achtig. Erg saai ze hadden beter het design van de 920, 925 of 930 kunnen gebruiken is meer premium qua uiterlijk. Dit doet erg goedkoop aan... En dat voor die prijs maarja.
     
  12. deadly seconz

    deadly seconz kaas is geel

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    165
    Hmm ik vind hem niet echt goedkoop aandoen, vindt hem eigenlijk heel mooi!. Mja, design doet me niet zoveel, als hij maar mooi/handig gevormd is. Van de andere kant, ik weet eigenlijk ook niet hoe de huidige high end toestellen eruit zien haha
     
  13. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Hetzelfde, alleen dan met glas en spiegelig materiaal. Het is zeker geen lelijk toestel maar als je Lumia gewend bent ook zeker niet spannend.
     
  14. deadly seconz

    deadly seconz kaas is geel

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    165
    Ik had idd een 920, nee spannend is het verder niet dat klopt. Mja, ik hoef ook geen bling bling shiny shit
     
    Excess-Denied vindt dit leuk.
  15. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.030


    Doodzonde dat er nog zo veel problemen zijn met Windows Phone/Mobile, ben al geïnteresseerd sinds Windows Phone 7 maar het is steeds net niet.
     
  16. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Wel echt een hele goede review, zoals altijd van Michael. Zelf heb ik niet de bugs welke hij op noemt maar overall heeft hij (helaas) wel gelijk. Dit neem echter niet weg dat ik wel degelijk enorm tevreden ben over de 950XL. Het enige is dat ik me nog regelmatig gek zoek naar de opties en dat sommige opties niet aanwezig zijn, haptic feedback kan niet uit...REALLY??!!

    Hoe zet je trouwens uit dat je scherm automatisch aan gaat bij een app etc.?
     
  17. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
  18. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Tja. Heb de hoop al opgegeven.

    Toestel van €600 en word je zo behandeld.
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  19. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Niet echt bijzonder ofzo, kijk maar hoe het gaat met android toestellen daar is het nog veel erger ;)

    Al zou je nu ook prima een 650 kunnen halen (199,-) wat een prima toestel is.
     
  20. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    ik heb mijn 640 geupdate naar W10, maar nu zijn mijn Store en IE weg.. Dat is niet erg handig, iemand hetzelfde probleem gehad? Heb geen idee hoe ik het moet oplossen en kan het ook nog niet vinden online.

    edit/ Lumia Camera is ook weg..

    er is echt niks over te vinden op internet en de nitwit van de MS helpdesk kwam ook niet verder dan een hardreset suggestie.

    goed, harde reset gedaan. Nu werkt alles, maar ben wel alles kwijt :mad:
     
    Laatst bewerkt: 4 apr 2016

Deel Deze Pagina