[Multi] Star Wars: Battlefront

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 10 jun 2013.

  1. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    En @Rampage is het wat? Kun je hier jezelf een tijd mee vermaken?
     
  2. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Mwah. Dat weet ik nog niet. Tot nu toe vermaak ik me prima maar speel dan ook aanzienlijk minder als de meeste hier. Denk dat degene met veel tijd hier sneller op uitgekeken raken dan iemand die (net als ik dus) 2-3 uur de tijd heeft. Komt morgen een nieuwe map en daarmee komt het totaal op 5. Zijn wel grote mappen overigens.

    Speelt lekker weg. Kwa content is het magertjes maar dat komt ongetwijfeld goed. Als je 2 jaar (bijna) Destiny kan spelen waar er bijna geen frisse (afgezien van een Raid, reskin van wapens, Trials en één nieuwe speelbare map) nieuwe content komt moet dit appeltje eitje zijn.
     
    Rienbu vindt dit leuk.
  3. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Klinkt goed dan, wel jammer van de geringe content. Gaat dan nog een hoop kosten met alle DLC pakketten. Ik ben zelf totaal geef fan van Starwars, dus deze gaat aan mij voorbij. Klinkt toch echt als een game voor fans.

    En wat je zegt, dit zou je inderdaad in de huidige staat jaren moeten kunnen spelen. Gezien je Destiny verleden ;).
     
  4. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Toch wel bizar dat EA en Activision zo goed blijven verkopen ondanks de schrale content. Heb Destiny veel gespeeld, ook TTK, vanwege het sociale aspect en de geweldige gameplay. Maar de manier waarop de uitgevers met de fans omgaan is eigenlijk te schandalig voor woorden.
    Ze maken je zo lekker met heerlijke gameplay en heerlijke gfx maar ze eisen bijna dat je bijkomende content ook aanschaft wil je een beetje de complete game kunnen spelen.
    Eigenlijk zou iedereen gewoon niet moeten pre-orderen en wachten met aankopen totdat de game gereleased is en dan bepalen of het een waardige aankoop is of niet.
    Maar de gemiddelde gamer lijkt wel alleen van FIFA, COD of Battlefield te houden. Niks mis mee maar dit geeft de uitgevers des te meer reden om in de volgende titel nog meer te snijden en dat dan met porties aan te bieden als DLC.

    Afijn, als mensen zich maar vermaken.
     
  5. Dex

    Dex ¿ʇɟıן uǝʌǝ noʎ op

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    870
    En als je van buiten naar binnen loopt op Imperial Station dan maak je de vloer vies haha.

    Vind overigens niet dat er nu te weinig maps zijn hoor. 4 werelden klinkt weinig, maar bijvoorbeeld Blast heeft gewoon 9 maps. Dat sommige zich in dezelfde setting afspelen interesseert me niet zoveel. In dat opzicht zou je ook kunnen zeggen dat Gears of War maar 1 of 2 'werelden' heeft.
     
  6. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    @Rampage

    Sullust ziet er ook top uit anders, alleen beetje gaar dat je door de lava kan lopen. :+

    En Jakku krijgt een nieuwe game mode.
     
  7. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Wad houd een cooling flush in ?

    Dit moet je 10 keer gedaan hebben voor een achievement.
     
  8. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Als je gun overheat dan dan op X drukken als je op het gele balkje komt. En je zo weer gelijk kan doorschieten.
     
    X-Junk vindt dit leuk.
  9. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Zoals t ook in GoW werkt.

    Duidelijk :)
     
  10. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.040
    Leuk Bevonden:
    9.594
    Mooi om te zien hoe je jezelf lekker tegenspreekt in de laatste zin. ;)
     
    Rienbu vindt dit leuk.
  11. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Volgens mij mis ik het zelf even haha. Please share :)

    Edit: zal het niet ontkennen hoor. Ben de laatste tijd wat warrig vanwege wat omstandigheden. De bedoeling zijn goed tho :)
     
  12. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Dat over gedoe over die content dat er niet genoeg inzit wordt ook wel een beetje uitgemolken imo.
    Kan er meer inzitten. Jazeker. Maar gaat wel iets te ver soms. Bij MP games wordt dat altijd zwaarder aangerekend dat een SP game om een of andere reden.
    Ik zit nu op 30 uur. En speel het met plezier ook al moeten er wel wat dingen aangepast worden. Maar zie me zo makkelijk rond de 60 of 70 uur pure speeltijd uit krijgen. Dat is meer dan ik in de SP van GTA heb gestoken. Dat was me ook 50 euro waard en dat is bij dit geval ook. Zelfs met Hardline die zeker niet de beste Battlefield game was heb ik 100 uur gespeeld.
     
    Laatst bewerkt: 30 nov 2015
  13. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    @Tyrant

    Eigenlijk bedoel ik met mijn laatste zin datgene wat Hybrid hier boven aangeeft.
    Toegegeven staat het idd wat vreemd. Kan het aanpassen maar dan lijken de daarop volgende reacties weer wat vreemd ;)

    Bedankt voor het aangeven iig :)
     
  14. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.040
    Leuk Bevonden:
    9.594
    Ik betaal 50 euro om vermaakt te worden. En dat lukt Battlefront prima.


    Als je aankoopbedrag om gaat zetten naar content zou ik enkel nog jRPG's spelen ofzo, nee bedankt.
    In de entertainment wereld is gamen nog steeds een relatief goedkope hobby. Avondje film is snel incl vreten al 12 euro voor 2 uur.
    Dat zou betekenen dat een game mij 8 uur vermaakt, dat zou een keiharde miskoop zijn.

    Vroeger speelde de hele wereld CounterStrike. Dat was nog simpeler dan Battlefront qua content.
     
    Jorrie vindt dit leuk.
  15. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Goed gezegd! Ander voorbeeld voor mij is The Witcher 3. Game + Expansion Pass gekocht, maar al zoveel uur aan besteed. Als je het puur naar tijd omrekent is een boek lezen nog goedkoper, en film is bijvoorbeeld veel duurder. Zo denk ik er nou ook altijd over.
     
  16. Makkabeer

    Makkabeer PSN: Kerkho7en

    Berichten:
    1.128
    Leuk Bevonden:
    234
    Sluit je zwart wit tv dan maar aan. Hadden ze vroeger ook.
     
  17. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.040
    Leuk Bevonden:
    9.594
    Dat doet afbraak aan de gameplay.
    We hadden het over content. ;)
     
  18. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.090
    Leuk Bevonden:
    2.604
    Vliegen vind ik zelf wel leuk om te doen, en als je eenmaal gewend raakt aan de controls is het echt wel lekker. Vind het wel zeer gemakkelijk om een lock-on te krijgen en daarnaast kun je met die lock on ook nog eens normaal schieten. Dit vliegen gaat me heel goed af, maar ik vind het niet leuk om alleen maar te vliegen, zoals in Fighter Squadron. Dat is alleen leuk voor effe wat afwisseling tussen de infantry based modes door :p

    Naar mijn idee is Cargo het beste om te levelen, maar heb het nog niet zoveel gespeeld. Tot nu toe ga ik daar altijd wel hard in met een flinke score als resultaat.
    Walker Assault vind ik tot nu toe nog altijd het leukste.
     
  19. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Wel dat je accepteert dat er weinig content is en je ermee vermaakt is helemaal cool toch?
    Kan genoeg games opnoemen waarin hetzelfde voor mij geldt. Sterker nog, beleef vaker meer fun aan korte (minder content) games dan aan lange.

    Doel meer op het feit dat er in de content gesneden word om dat vervolgens als DLC aan te bieden. Het zal gerust buiten EA en Activision om ook genoeg gebeuren maar dan nog. Ik vind het geen goede ontwikkeling iig. Helaas blijkt het onvermijdelijk.

    Dat gamen relatief cheap is ben ik volledig met jullie eens. Ben de laatste persoon die dubbeltjes omdraait :) gebruik zelfs altijd dezelfde argumenten als jullie als mensen mij proberen te overtuigen dat gamen veel te duur is.
     
  20. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Heb je daar ook bewijs van?
    Als ik DICE als voorbeeld moet gebruiken zijn die altijd na de release pas begonnen met de Premium content
     

Deel Deze Pagina