1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Fallout 4

Discussie in 'Games' gestart door SoleSurvivorN7, 3 jun 2015.

  1. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Level 36 nu en de bovenste helft van de map zo ongeveer helemaal verkend. Main Quest is nog nij Valentine, dus eigenlijk heb ik nog niks gedaan. Ben nog wel ff bezig :)
     
  2. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613

    Ik heb altijd een power armour aan dus echt heel veel last van die rad heb ik niet. Heeft mij ook wel eens een nieuwe game laden gekost. Ergens, zal niet zeggen waar, heb je een soort diepe waterput. Dacht ik kijk eens op de bodem. Nou met die power armour zat ik meteen in een oogwenk op de bodem. Iets hoger op de bodem was een tunnel. Maar wat ik oom probeerde, springen, rennend etc, ik kwam niet meer omhoog, nietdat gat in maar ook niet meer de put uit. Dus een save weer geleden en zonder power armour dat gat in en toen ging het prima. :D Was de moeite wel waard trouwens...

    Je kunt haar toch meenemen de wastelands in en haar daar door de kop schieten... Lol

    Ja haha had ik ook gevonden, grappig hè...
     
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Gelukkig zit het Karma systeem niet meer in de game, dus zal het onthouden en morgen even testen, als ik dan nog niet aan de PC versie ben begonnen.
     
  4. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Ik had gisteren voordat ik begon met de BOS ook een leuke,

    je staat daar in dat luchtschip. Dan begint die gast te kletsen, weet even zijn naam niet, en er staan nog een man of vijf in die kamer. Ik dacht, even saven, en ik ga eens moorden. Dus ik pak mijn gun en schiet die gast zijn kop van zijn romp. Maar die stond gewoon weer op en begon verder te kletsen. Dat drie keer en toen bleef die eindelijk eens dood liggen. Dat vonden de members van de BOS niet echt plezant denk ik want ik kreeg de hele BOS achter mij aan, na ongeveer 20 minuten moord en doodslag, van mijn hand, en enorme herrie en explosies, bommen en granaten, werd het weer rustig en had ik iedereen geholpen zodat ze op hun gemak de poort bij Petrus konden bezoeken.. Ik kon gewoon doorspelen maar heb maar niet gegokt of het erg negatief uitpakt voor de rest van de game. Dus savegame laden en aanmelden bij de BOS. Zo moet het dus zijn als je kunt tijdreizen. Even lekker losgaan en dan terug in de tijd en je gewoon gedragen.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  5. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
  6. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Pc versie gisteravond effe gespeeld, damm wat mooi :D En die framerate <3
     
    Zifnap, Modder-Eter en Zumpelvelder vinden dit leuk.
  7. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435


    Deze gast maakt altijd toffe filmpjes over games. Wist veel dingen nog niet
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  8. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
  9. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Weet iemand nog een goed Fallout mods YouTube kanaal? :)
     
  10. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Voor mijn vriend ga ik door het vuur.. Heb mijn maatje dogmeat een fijn cadeau gedaan. :D

    [​IMG]
     
    WinterBase, Zumpelvelder, allstyles en 4 anderen vinden dit leuk.
  11. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.600
    Leuk Bevonden:
    8.659
    ah Dogmeat. Altijd fijn als ik stealth probeer te spelen en hij dan naar voren rent. Maar ja bij het eerste piepje wat hij doet ren ik meteen uit dekking om hem te redden. Tegenwoordig laat ik hem ook wel eens gewoon voor de deur wachten.
     
  12. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Ik kan dogmeat nergens meer vinden. Ik heb hem volgens mij de laatste keer naar Sanctuary gestuurd, maar daar is hij nergens te bekennen. Hij is ook niet bij Red Rocket Truck Stop.. Heb hem tot nu toe alleen maar bij me gehad bij een van de eerste missies in concord :+ Misschien toch eens handig om hem weer mee te nemen..
     
  13. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Waarschijnlijk staan er dan nog meerdere hondenhokken in Sanctuary en ligt hij daarin verstopt... Tenminste dat was bij mij een paar keer het geval toen ik hem kwijt was.
     
  14. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Hmm straks nog maar eens goed kijken dan.
     
  15. pim_smeets

    pim_smeets Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    179
    Kan aan mij liggen, maar ik ben die planten niet tegengekomen? Of moet je daar een tijdschrift voor lezen?

    Heb trouwens wel een beetje heimwee naar de Commonwealth. Door verhuizing al week niet kunnen spelen en de Xbox zit nog steeds ergens in een doos...=(
     
  16. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Daar moet je een tijdschrift voor lezen inderdaad. :)
     
  17. osmgek

    osmgek Active Member

    Berichten:
    296
    Leuk Bevonden:
    1
    Mischien een domme vraag maar als ik een huis maak : eerst vloer en dan muren tegen elkaar. Hoe kan ik een deur er in zetten want dat lukt mij niet hahaah

    Verstuurd vanaf mijn SM-G901F met Tapatalk
     
  18. Sandman069

    Sandman069 Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    94
    Gisteren toen ik na een story mission terug buiten kwam uit een gebouw

    een huge airship van de brotherhood of steel boven me in de lucht

    was nice!
     
  19. pim_smeets

    pim_smeets Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    179
    Er is een houten muur met een deurpost erin. Kan alleen bij die muur.
     
    osmgek vindt dit leuk.
  20. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Elke keer als ik hier weer bouwsels zie denk ik "ik moet toch ook echt eens een bouwsel maken". En telkens als ik de game heb opgestart denk ik "Eerste ff exploren..." :D
     

Deel Deze Pagina