1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Just Cause 3

Discussie in 'Games' gestart door Ironstar, 19 feb 2015.

  1. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    De 5 minuten die ik net het gespeeld deed 'ie het goed.
     
    AnubisNefer en Mallakai vinden dit leuk.
  2. Stoempfel

    Stoempfel @Dyonko

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    128
    Jij klinkt als een man met antwoorden McSparkle. Vertel eens, is er ook een beetje sneeuw te vinden op dat eiland of moeten we het doen met een zuiver tropisch klimaat?
     
  3. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Er is een groot gebied met sneeuw ja. Net als in deel 2.
     
    Jorrie, Stoempfel en Bidle vinden dit leuk.
  4. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Een enorme berg besneeuwd en wel inclusief geheime basissen.
     
    Laatst bewerkt: 30 nov 2015
  5. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711


    DF analyse X1/PS4

    Edit: een hele korte dat wel :+
     
    Laatst bewerkt: 30 nov 2015
  6. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764


    De ervaring van een bever. Let op, dit geldt enkel voor bevers.
     
  7. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.420
     
    McSparkle vindt dit leuk.
  8. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Schandalig dat de ontwikkelaars geen fatsoenlijke game in elkaar krijgen. Frame-rate is echt onacceptabel, deze game hoort niet eens in de winkel te mogen liggen.

    Zie Rise of the tombraider & Starwars battlefront deze loopt als een zonnetje, waarom lukt deze ontwikkelaars het wel?
     
  9. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.420
    Omdat: Day one patch... behalve dat het dan nog steeds niet helemaal vlot draait. De trend dat games ineens op magische wijze beter gaan draaien na een day one patch is gewoon onzin. Vind het jammer dat dit tegenwoordig trend is i.p.v. uitzondering. De voorbeelden die jij hierboven benoemt Leis, zijn helaas eerder uitzonderingen. Een minderheid, maar die spellen laten tenminste wel een goede eerste indruk achter. Ze draaien technisch degelijk. Of je de gameplay dan ook leuk vindt (of er voldoende gameplay is in het geval van Battlefront) is dan een tweede vraag. Maar bij release horen games technisch gewoon oké te zijn.




    Ouch, Karak is ook kritisch. Lijkt mij nog steeds een erg leuke game, op een "turn brains off" manier. Volgens mij is het spel daarvoor gemaakt, dus neem het vooral niet te serieus (zoals de arcarde driving physics). Maar vooral de performance op de XONE laat veel te wensen over en dat is jammer.
     
  10. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Hmmm, reviews vallen wat tegen ... ff afwachten dus. Jammer, maar als het meer en beter is als deeltje 2 in een soort van hetzelfde jase is het toch wel leuk. Inderdaad niet te serieus nemen en lekker knallen. Performance op de PS4 lijkt nog te gaan ...
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  11. Cliff

    Cliff Active Member

    Berichten:
    1.196
    Leuk Bevonden:
    127
    Nou ik ben eigenlijk op de framerate na zwaar positief over jc3 ik heb in tijden niet meer zo hard mijn best gedaan (lees 2uur!) om iets totaal onzinnigs voor elkaar te krijgen. Haak mezelf vast aan een winmolen. Op het juist moment loslaten en proberen aan de volgende vast te pakken etc etc. :p.
     
    Zifnap en AnubisNefer vinden dit leuk.
  12. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Ik zat puur op een JC2.5 te wachten en zo te zien is dat het ook geworden :cool:
     
  13. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.420
    Kijk, dit soort shizzle verkoopt deze game wel. Daarvoor is JC3 ook gemaakt. Vooral niet te serieus nemen allemaal.
     
  14. Cliff

    Cliff Active Member

    Berichten:
    1.196
    Leuk Bevonden:
    127
    Ja als je serieus(er) wil moet je lekker gta gaan spelen. Maar als je gewoon kijhard fun wilt hebben kan je deze game gewoon kopen. Je kan zulke onzinnige dingen doen. Zoals rocked boosted explosives etc. Geniaal om een motor te jatten. Vol plakken met die explosives. Op zoek gaan naar een dikke ramp om vervolgens met tether die motor vast te zetten en als katapult te lanceren( met boosters) en dan proberen er op te landen in de lucht met je wingsuit. (Nog niet gelukt)

    Het verhaal heb ik eigenlijk nog bijna niks van gespeeld. Ben gewoon bezig gegaan met wat ik tegen kom. Wingsuit challenges op 5sterren halen _O_ !
     
    Rienbu vindt dit leuk.
  15. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Framerate issues vallen eigenlijk wel mee na een tijd spelen. Game is te vet om te laten liggen.

    Maar volgens mij zit er wel veel minder in dan just cause 2 hoor, geen skiliften/gebied gevonden, geen normaal vliegveld, alleen militair. En verder veel open ruimte.
     
    Laatst bewerkt: 1 dec 2015
  16. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Heeijke game, echt een perfecte game voor mij. Rondklooien, alles slopen en rondvliegen. Het uitzicht niet vergeten :cool:
     
    Mallakai vindt dit leuk.
  17. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Ben benieuwd, als het goed is kan ik morgen los en zelf meemaken hoe het nou echt zit met die framerate (en drops)
     
  18. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Ik weet niet welk platform je hebt maar PS4 valt wel mee, het zit er wel wat in maar het is niet storend.
     
  19. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Heb beide, maar ik heb de xbox versie gekocht ivm de elite controller.... ;-)

    En laat die nou net slechter uit de tests komen. (1600x900 ipv 1080p en vaker een lager framerate dan de ps4 versie)

    Kan ook zijn dat ik hem na 5 minuten zoals McSparkle weer doorverkoop. Hahahahaha.
     
  20. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Het ziet wel leuk uit op streams. Maar dit is dus gewoon een open world game, waarbij je alles kunt laten ontploffen en dat was het? of zijn er ook nog andere dingen die je kunt doen?
     

Deel Deze Pagina