Dat bedoel ik dus. Vanmiddag xbox aangezet, en yess.. een update. Zo dat heb ik al gehad.. wil ik spelen, moet ik dus toch weer de battle of jakku downloaden... grrr.. heb ik even tijd. Waarom niet gelijk bij het opstarten...
Nee hoor. Bij mij staat aankoop niet beschikbaar. Als ik op meer informatie klik staat er dat ik geen EA Access heb. En dat klopt. Ik speel op PS4.
Ben hem ook aan downloaden op PS4. Eerst code in de store ingevuld en toen naar related items zoals Nol aangaf.
Kijk dat is lekker. Hier helaas trage kpn verbinding. Mis mijn upc van vroeger dan wel hoor op dit momenten.
Is mijn internet aan het kutten of gaat matchmaking heel slecht op het moment? Wordt de helft van de tijd in een lege lobby gegooid... en toen zat ik er in één die langzaam vol kwam, moest ik alsnog 1,5 minuut wachten en waren er al 20 kills gemaakt. WTF? Nieuwe maps zijn IMO niet super. Ze zijn zó open.
Ik lees dat het niet in de buurt komt van battlefield qua gameplay. Gunplay zou kunnen. Dat is iets dat je pas kan beoordelen als je het zelf speelt natuurlijk.