Ja het schijnt dat er nog al wat criteria aan die quest verbonden is, zo moet bijvoorbeeld de quest van die kat terugvinden gecomplete zijn en moet je minimaal 24u gewacht hebben. Salem ben ik zelf nog niet geweest dus ben benieuwd of ik daar hetzelfde ervaar. Wat ik overigens wel heb (en waar ik me iedere keer weer aan stoor) is dat de textures bij Thickets Excavation niet goed gerendered worden. Bij mij ziet Thickets Excavation er zo uit :
Yellow... De enige persoon in de wereld die van console naar pc switcht bij een game om van super easy naar not even a game anymore difficulty te gaan edit: nog even ontopic: Game was tot aan de factions echt wel gaaf. Nu bezig geweest met de eerste van de factions en het doet mij maar weinig. Knal mijzelf er maar gauw doorheen.
Ik heb eindelijk weer het plezier in offline gamen teruggevonden door Fallout 4, echt heerlijk. En dan hopelijk binnen een paar jaar nieuwe Elder Scrolls..
Daar heb je geen mod voor nodig, kwestie van tgm intikken op de console en klaar. Nee, unlimited voorraad om te bouwen.
Normaal een slecht teken voor een game dat er minder in een topic gepost word, maar in het geval van Fallout 4 niet. Fijn om te zien dat iedereen opgesloten zit in deze toptitel.
En toen was Dogmeat volledig foetsie. Nergens te vinden. Ik heb hem op een gegeven moment terug naar Sanctuary gestuurd omdat ik Cait even in mijn team wilde hebben. Ik na een tijdje terug naar Sanctuary en geen Dogmeat te vinden. Wel zag ik zijn maatje in haar hok zitten. Heb van alles al geprobeerd maar hij is foetsie. Schijnt als ik een tweede hok had gebouwd en daarna hem terug had gestuurd alles goed was geweest. Weet ik dat voor de volgende keer weer. Hoeveel romance mogelijkheden zijn er eigenlijk in de game? Daarmee bedoel ik welke chicks allemaal te romancen zijn?
Knap dat je dat kan zien Logisch dat het aantal posts afneemt naarmate de game ouder wordt, maar vergeleken met andere gametopics leeft deze nog volop! Heb de game zelf al een dikke week links laten liggen, en speel ik liever COD, Battlefront of Forza (6/Horizon2) en vanaf morgen ook aan de slag met Just Cause 3. Heb geen tijd voor deze nogal tijdrovende game (er is zoveel te doen)
Haha ok dan. Cait heeft op zich nog wel wat i guess....voor een CG character. Het is zeker heel erg vergelijkbaar met romance uit Skyrim he? Holy crap @ al die vaults op vorige pagina. Zelf alleen nog 81 en waar Spoiler Nick Valentine zit gehad.
Ja het is een meter die je opbouwt door dingen te doen die iemand leuk vind. Dan krijg je een persoonlijke quest (eigenlijk wel tof om met alle companions te doen imo) en daarna kan je bij max 'being liked' met je companion praten en romance kiezen. Daarna ben je opeens een verliefd stelletje en krijg je een xp boost als je in hetzelfde bed slaapt.. Zo sliep ik een keer een uurtje, werd ik wakker met een koe in de kamer en een neger lag nog in het bed. Ik weet niet meer precies wat die Cait toen zei, maar het was echt fucking droog in combinatie met wat ik zag. Die cait houdt wel een feestje