Same here. En er is nergens aangegeven dat dt daadwerkelijk zo zal zijn. En gezien de trailers gaat dat ook niet gebeuren.
Tsja, het is maar hoe ze dit uitwerken. Als alle gevechten worden zoals die van Darth Vader tegen Obi Wan in IV, dan wordt het janken geblazen, maar als ze gewoon normale gevechten laten zien die niet uitblinken in choreografie maar wel in spanning en emotie, dan is er weinig aan de hand lijkt me. En nergens aangegeven is onzin, ik zeg net dat JJ Abrams dat zelf zei. Er staat niet dat hij er suffe gevechten van maakt, maar dat die hele uitgebreide choreografieën minder...uitgebreid zijn.
Iedereen behalve Luke heeft niet eens echte training gehad van een andere Jedi, dus hoop sowieso van die nieuwe gasten geen prequel skills te zien.
Jezus... wat een meuk die trailer Weet je wat? Marvel introduceert hun helden in solo-films. Laten we hier gewoon Superman, Batman, Wonderwoman, Doomsday, Lex Luthor, Aquaman, Cyborg en nog meer shit in pleuren. En was dat nou Zod? Cluster-fuck van jewelste. Toch ga ik 'em zien. JWZ.
Ziet er eigenlijk best wel tof uit! Voelt wel een beetje random aan dat die film ineens met grote karakters zit.
Ja en General Zod wordt Doomsday? Dat vind ik echt minder. Doomsday is trouwens de meest crappy villain ever. DC Comics > Marvel, maar ook deze film ziet er matig uit.
Doomsday is ook niks inderdaad, gewoon een pure buffvillain. Daarom gaat Doomsday ook verslagen worden in deze film, zodat we daar klaar mee zijn en de trinity united is. Vervolgens zal Darkseid (waarbij DC érg hun best moet gaan doen om niet Thanos 2 te krijgen) de problemen veroorzaken in Justice League. Gal Gadot vind ik nog steeds vreselijk gecast trouwens, naast Jesse Eisenberg. En:
Ziet er super uit. Maar verklapt helaas wel teveel. Tuurlijk wist je met de vorige trailers al wat er een beetje ging gebeuren maar om het nu al te zien is wel jammer.
Wat een onzin allemaal jongens. Waarom moet DC hetzelfde doen als Marvel? Omdat ze dat nietnop die manier doen is het per definitie slecht en random en geforceerd? Als ze een film per character hadden gedaan dan hadden jullie zeker gezeurd dat ze Marvel nadeden Vind het niet erg dat Wonder Woman er al in zit. Cyborg, Aquaman en Flash zullen echt geen rol hebben hierin. Hoogstens een cameo. Flash rijdt waarschijnlijk op die motor in de vorige trailer. Aquaman een scène waarin hij verteld dat hij Superman heeft gered in MoS. Valt allemaal reuze mee. En Zod wordt Doomsday was al overduidelijk in de vorige trailer. Tegen wie moeten die 3 anders vechten?
*zucht* Het is Batman vs Superman. Nu lijkt het op Batman/Wonderwoman/Superman/Aquaman/de-hele-wereld vs Doomsday/Zod-bie/Lex Luthor. Nee. Ik word d'r niet echt warm van. Waarom zoveel introduceren? Nergens voor nodig. Visuele style van Snyder ligt me wel ... enige minpunt? In Man-of-Steel werden de Kryptonians opgesloten in gigantisch vliegende piemels. Soms een beetje te Dat hele gezeik van Marvel vs DC. Ik word d'r droevig van. Als je hier als leek instapt wil je graag weten wie wie is en wat die persoon kan. Dat werkte (inderdaad) bij Marvel prima dus zie niet in waarom dat niet zou werken bij DC.
Omdat jullie dan zouden zeiken "ze doen Marvel na". Plus eerlijk, die Avengers 2 was echt mediocre en precies hetzelfde als 1. Groep bij elkaar VS een army van generic iets. Ik vind het prima zo. Ze moeten Marvel niet nadoen
Wonder Woman krijgt toch ook een eigen film? Ja na BvsS. Maar dat maakt mij niet uit eigenlijk. Dat creëert wat mysterie in deze film over haar.
Ja krijgen ze allemaal. Daarom toch prima? Het hoeft niet zoals Marvel te gaan toch. Nergens staat dat dat verplicht is. En zo is het nog soort van origineel
Laat maar komen hoor, deze film. Ik koop m'n bioscoopkaartje en popcorn wel. Marvel, DC, whatever. Als het maar een toffe actiefilm is, is het prima.
Vind het alleen raar dat ze het einde lieten zien. Tuurlijk uiteindelijk weet iedereen wel dat dat gaat gebeuren maar waarom laat je dat al in godsnaam in een trailer zien. Zo raar.