Heb je ook wel gelijk in hoor, maar ik kom vaak tegen dat mijn tags juist gejat worden. Doe het zelf daarom ook af en toe. Domination wil ik alleen spelen als ik een team heb. Domination nog niet gedaan in BO3, en ga dit ook niet doen totdat ik een team heb van minimaal 3 personen ervoor. In eerdere delen ging ik juist voor de win, en K/D was dan met een game als domination bijzaak. Had vaak de meeste caps per game in eerdere delen. Maar campen met Domination kan ook zijn functie hebben ; zone bewaking. Dus dat is dan wel weer logisch
Blast Suppressor is althans ook wel fijn. Ook voor rushen. In combi met Afterburner is het al helemaal sneaky unlimited jumpen/sliden.
Iemand tips om die 10 Longshot medals te krijgen met een assault rifle? De maps zijn allemaal zo klein, heb er nog 0..
Beetje bij de ietwat langere range stukken lopen en dan kijken of het geld als een longshot als je iemand aan de andere kant killt. Een voorbeeld op Combine is dat zijweggetje met steenformatie een beetje in de weg. Een ander voorbeeld is op Frinch (of hoe die map heet) boven in 1 van de huisjes schieten of bij het treintje aan de zijkant van de map. Het is dan wel iets meer campen, waar ik ook niet zo van houdt, maar dan haal je het in ieder geval wel.
Nou die Sheiva is toch wel een lekker wapen... had ik niet verwacht. Begon gister met 8 headshots en eindigde met 42 naar 1 avondje spelen. Viel me nog reuze mee. Doordat het een semi automatic is heb je niet zoveel recoil waardoor je minder headshots maakt ( althans ik ) maar dusver gaat hij goed. Laatste wapen voor mijn diamond camo. ( ook al vind ik diamond van deze CoD het niet echt waart haha. In Black Ops 2 was hij vetter )
Terwijl je normaal gesproken makkelijker headshots kan maken met minder recoil. Kan je beter mikken. Jij heb liever vol automatisch , mikken op borst, en dan door hoge recoil omhoog naar het hoofd?
Speel hardcore domination want die challenge is echt een bitch voor de niet-burst wapens. Heb nog nooit zo lang op een plek gestaan met L2 ingedrukt Heb nog steeds geen nuclear gehaald :') BO2 was dat iedere potje wel :=
Juist. Ik houd van SMG's. Snel rennen, mikken knallen en gaan. Dan mik ik altijd op borst. Op hoofd heb je kans eroverheen te knallen door recoil dus ik zet meestal iets lager in om te beginnen. En als ik nu dan met een Semi-Auto speel mik ik op borst zoals ik gewend ben maar zit er te weinig recoil op haha.
Sheiva kan ik echt niet mee rushen, vind het meer een camp wapen of voor langere afstanden. Ik word dan te vaak sneller gekillt door iemand met een SMG bijv. Ik ga eens wat attachments proberen te unlocken, misschien dat het dan beter gaat.. Maar denk dat het m niet gaat worden
Met de Sheiva kan je nog best bewegelijk zijn, al kan je inderdaad er niet mee rushen als bijvoorbeeld een sub machine. Ik ben voornamelijk ook een rusher met de Pharo, echter merk ik dat als het slecht gaat, ik rustiger moet spelen. Dan is voor mij de overgang naar de Sheiva ideaal. Met High Caliber zijn de headshots ook 1 shot, wat soms geweldig is. Of is dit zonder deze attachment ook zo?
Geen idee. Gister de 100 headshots afgemaakt met dat ding nu de challenges nog. Dan zijn de Assault Rifles diamand
Had de Sheiva echt heel snel geklaard in Hardcore. Nu ook diamond en meteen over op de smg's. Maar voor mij geen hardcore meer, wat een camp paradijs hahah
Hardcore is inderdaad ook niet mijn ding. Handig voor Longshots maar dan houd het wel op. Denk dat ik na Assault met de snipers ga beginnen. Maar hoef niet alles diamand te hebben. 1 classe is genoeg haha.
Die vlammenwerper is echt heerlijk! Zie onderstaand, kreeg gelijk een super kill (?!) medal ofzo http://xboxclips.com/XplodedAppendix/6f5efd25-ef7d-4670-80d0-2f6e497a34de
Ik snap niet waarom ze elke keer maar die nuketown opnieuw in COD blijven stoppen. Vind het maar een saaie map.
Ik doe precies hetzelfde. Maar dan met een pistol Alleen het pistooltje hoeft diamond voor mij. Maar dat had je vast al door haha Ik heb ex[res die nuketown code niet ingevoerd. Tot nu toe nog niet gespeeld dus haha