1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox LIVE Vragen [Deel 6] - Korte vragen/Connectie problemen?

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Melbuuln, 20 apr 2010.

  1. Schil1

    Schil1 GT : Schil1

    Berichten:
    1.298
    Leuk Bevonden:
    73
    same here , je pinged idd altijd naar Richmond geloof ik
     
  2. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Ah oke Thanks @Hybrid en @Schil1 . Wel raar want latency zat eerst altijd om 156 gister op 170 en packet loss soms ineens. Maar dit ligt er dus gewoon aan dat hij zo'n end weg moet. Wel slecht eigenlijk geeft een heel verdraaid beeld.
     
  3. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Als ik met een kabel online ga loopt ie soepel en draadloos niet.

    Speedtest is volgens mij wel goed.

    Download 30mbps
    Upload 6.5 mbps
    Pakketverlies 0
    Latentie is alleen 160 maar dat moet het probleem niet zijn.

    Kan nog geen 5 sec fifa spelen draadloos want hij happert als een gek.
     
  4. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Draadloos zegt al alles eigenlijk. Ik raad aan echt met kabel te spelen. De speedtest ziet er goed uit, op dat moment. Wireless is heel wisselvallig en eigenlijk hebben maar heel weinig mensen heel goed wireless internet. Vaak denken mensen dat maar is niet zo. Als een website 3/4 seconden langer laat omdat hij even connectie issues had merk je niks van. Gamen is een heel ander verhaal.

    Je zou nog een sterkere adapter kunnen kopen ( ik gebruik thuis Unifi werkt echt lekker ) maar verder denk ik niet dat iemand je hier goed mee kan helpen...
     
    Ironstar vindt dit leuk.
  5. stitchy

    stitchy Yeah sure

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe sluit je tabbladen In edge op de xboxone ?
     
  6. Hunt3r 410

    Hunt3r 410 Active Member

    Berichten:
    264
    Leuk Bevonden:
    45
    Pas weer mijn 360 aangeslingerd, alleen als ik nu een achievement krijg, dan krijg ik ze in het chinees/japans? Iamnd enig idee waar ik dit kan aanpassen? kan nu niet liezen welke achieve ik nog moet halen.
     
  7. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Hallo,

    Ik heb een probleem met battlefield 4 op de xbox one. Ik wordt namelijk na een paar potjes eruit gegooid vanwege "ea lost connection". Een vriend van mij heeft dit ook. Ik moet bf4 dan helemaal afsluiten en weer opstarten. Iemand een idee? Wordt dan ook uit de party gegooid dus lijkt me een probleem van live zelf en niet ea.

    Heb Ziggo. Internet is snel genoeg en connected via kabel in xbox one.
     
  8. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    Heb je dit alleen met Battlefield of ook met andere spellen?

    Wat is je NAT Type als je kijkt bij instellingen -> netwerk?

    Wellicht heb je hier wat aan: https://help.ea.com/nl/article/losing-connection-to-ea-servers/
     
  9. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Mijn NAT type is open. Ik speel eigenlijk alleen battlefield voor lange tijd dat het me opvalt. Ik heb het artikel gelezen maar moet ik nu NAT open, gemm of strikt hebben?
     
  10. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    Je NAT hoort open te zijn, dus dat is goed. Het kan soms wel helpen om die poorten alsnog open te zetten, als je daar bekend mee bent. Anders zou ik er niet aan beginnen. Ik heb trouwens even gegoogled en ik kom meer mensen tegen die problemen hebben met de router van Ziggo. Misschien kun je eens op het forum van Ziggo kijken of daar oplossingen te vinden zijn. Niet dat ik je wil afschepen, maar als je NAT op open staat lijkt er iets anders aan de hand. Wellicht is er een firmware update beschikbaar voor de router van Ziggo?
     
  11. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Vraagje, meer mensen problemen met vrienden online zien? Ik zie soms iedereen online, soms niemand, soms maar 2 enzovoort. Soms zelfs mensen waar ik mee in de party zit die offline staan? Heb dit pas sinds vandaag... Iemand enig idee?
     
  12. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ligt niet aan jou. Heb er ook last van vandaag. Live zal wel iets van een probleempje hebben.
     
    Pride vindt dit leuk.
  13. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Ow oké. Das mooi hoef ik niks te doen eraan... Zag de bui al weer hangen met MS in chats etc haha thnx Hybrid.
     
  14. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Haha dat denk ik niet hoor. Iig bedankt.

    Maar nu komt het. Ik heb nu een kabel ingesteld naar mijn xbox one zodat ik directe verbinding heb. Echter deze is wel strikt. Hoe pas ik dit aan. Want ik heb al op internet gezocht maar heb geen goeie handleiding gevonden. Is er hier een voor of kan iemand mij hiermee helpen?

    Heb dus Ziggo
    Router heet EPC3925
     
  15. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Live down?

    Edit: ik zie al de status :)
     
  16. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Ziggo weet niet wat er aan gedaan moet worden. Kan nu opeens niet meer met andere in een party komen. Kan wel online een spel spelen en zo met degene praten. Wordt er inmiddels wel een beetje gestoord van.
     
  17. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Wat is dit voor bullshit? Kan niet eens mijn digitaal gekochte games spelen?

    Wou net weer Mass Effect gaan opstarten. Zelfs Ori doet het niet.
     
    PePzi NL en dannygielen vinden dit leuk.
  18. dannygielen

    dannygielen Active Member

    Berichten:
    188
    Leuk Bevonden:
    137
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  19. Schil1

    Schil1 GT : Schil1

    Berichten:
    1.298
    Leuk Bevonden:
    73
    Ik heb deze code nu ook en kan niets opstarten , vrienden spelen wel gewoon

    Ik zie wel dat er een issue is met Core service maar wrm heeft het gross van mijn vrienden dat niet dan?

    Iemand een oplossing ? Modem en One zijn al gereset
     
  20. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Volgens mij is het nog niet helemaal opgelost, of Is het weer tijdelijk down.

    Je kan evt proberen een power cycle te doen en kijken of dat het oplost.

    Geen garanties.

    https://support.xbox.com/en-US/xbox-one/system/power-cycle-console
     

Deel Deze Pagina