Nu de Fallout 4 verslaving een klein beetje mindert, heeeeel klein beetje maar.....ben ik begonnen aan deze game. Heb een paar caves gedaan in die Soviet Installation base, een optionele tomb en ook al was die vrij simpel, heb ik het met veel plezier gehaald. Beetje exploren, craften, klimmen en klauteren, sneaken en killen etc. Echt een fijne variatie aan van alles, genieten...dat is een feit.
Ik ga deze game en JC 3 oppikken zodra de jaarwisseling is geweest en ik in elk geval de Main Quest van Fallout 4 uit heb gespeeld. Of ik moet in eens een zin krijgen in mijn backlog, dan kom ik er tot eind volgend jaar nog niet aan toe.
Net maar eens begonnen met deze game. Weer een heerlijk avontuur zoals het vorige deel. Ziet er ook weer erg mooi uit op de Xbox One.
Was van plan om 'm op de ps4 te halen maar kreeg 'm zowaar net cadeau van mijn vriendin. Ze vond het jammer dat ik niet zoveel meer gamede (ben 2 weken gestopt). Dus voila!! X1 staat weer aan en heb weer wat te doen dit weekend
Demo beschikbaar. https://store.xbox.com/en-US/Xbox-O...b-Raider/3f752cfc-0eef-45aa-9f52-a7123c5a5753
Is er uberhaupt al iets bekend over de andere versies? Voor zover ik weet was bij het laatste nieuws de pc versie nog gepland voor een release in Q1.
Volgens Amazon Frankrijk schijnt de PC release 29 januari te zijn, zie ik nu. Zou mooi zijn. Edit: Oh, ondertussen alweer maart. Ach, we zien het wel. Heb wel weer zin in een game als deze.
nou, ik heb de demo ook gespeeld en ik moet zeggen dat het echt ontzettend mooi gemaakt is. Ziet er gelikt uit, en Lara wordt de hele tijd gelikt zo te horen aan haar constante stroom van kreetjes.. Buiten dat, een aangename verrassing. Deze ga ik zeker spelen. Eerst AC syndicate uitspelen..
Ik vind hem ook grafisch echt geweldig, wat een sfeer zit er in zeg.. Muziek is ook erg goed, tenminste van wat ik hoorde in de demo.