Ik ook niet, maar erg subtiel is het niet en ik zou juist de spanning en vraagtekens bij je fan base zo lang mogelijk uit rekken. April is nog zo ver weg. Ze hadden en hoefden dit niet te doen.
Da's ook weer waar. Ze haddem ook nog meer ziekere shit kunnen teasen om uiteindelijk tot deze poster te komen.
The ink is dry = TWOW is klaar.. Toch? Deze tijd van het jaar is ook perfect om weer die boeken te gaan lezen.
En slayed dan meteen iedereen in de eerste episode. Game over. Hoe zit het qua seizoenen en boeken eigenlijk? Op sommige stukken is de serie even ver als het verhaal in de boeken toch? Wil niet googlen voor spoilers, maar bijvoorbeeld John's story is qua boekverhaal even ver als de serie nu?
Jon precies gelijk ja. Het grootste gedeelte van de verhaallijnen is in de serie even ver of zelfs verder, alleen Samwell niet (de rest is te veel gewijzigd of gewoon nog niet aan bod gekomen).
Voor die boeken krijgt hij denk ik 1 euro per boek? Van HBO denk ik miljoenen, denk daarom dat hij de serie voorrang geeft. Heb ook het gevoel dat het boek al af is, maar dat hij wacht omdat hij met de serie veel meer verdient . Ooit gelezen dat zelfs grote schrijvers als Stephan King iets van 1 euro per verkocht boek overhouden.
http://www.loonwijzer.nl/home/salaris/vipsalarissen/film-game-of-thrones-cast Weet niet of dit klopt.. maar het is wel duidelijk dat een serie veel meer verdient dan een boek. Voor een boek krijgt een auteur idd vaak 10% royalties (dat is ong 1-2 euro per verkocht boek).. nu verkopen de GOT boeken best prima, maar alsnog verdient hij daar dan 'maar' een paar ton per jaar mee. Voor een seizoen GOT loopt dat in de miljoenen..
"HBO has cleared up the mystery surrounding the Game of Thrones season 6 premiere: The Emmy-winning fantasy hit will return April 24."
Ja en dan vlak voor het begin van het seizoen nog één, nee, liever niet nog. Vorig seizoen ook veel te veel spoilers in de trailers toen het nog weken wachten was op de eerste episode. Heb de boeken helemaal nooit gelezen, maar je kon door je ervaring met eerdere seizoenen al zeggen dat er veel ging veranderen, te veel. Hopelijk kijken ze een beetje uit met die trailers.