Sticky [Algemeen] PlayStation 4 [Deel 2]

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door DulleNL, 24 okt 2013.

1. Alexknl

Alexknl Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.604
    whaat? Dit was 't?

2. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
  3. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Had toch wel echt een betere show verwacht. Begon zo goed.

4. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Eigenlijk weinig leuks gezien, jammer.

5. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Vind het wel best zo, komt die meuk iig niet tijdens de E3 langs :+

6. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Deze is wel accuraat voor de show haha.

Servantes vindt dit leuk.
  7. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    Watttt? Ni No Kuni 2???

Klaaaaaaar...Overrr

Servantes vindt dit leuk.
  8. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Had toch echt wat Horizon en Uncharted gameplay verwacht.

9. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Nah, dat wil je toch niet? U4 dan.

Zaten wel leuke dingen tussen, maar einde was toch echt meh....dat hadden ze wel wat beter kunnen doen.

10. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Jezus man wat ziet U4 er gestoord goed uit zeg.

In de tweede video zie je de transitie van cutscene naar gameplay gaan, ziekelijk mooi dit allemaal. ND flikt het gewoon weer. De PS4 is niet eens een high end pc maar moet je dit zien man. Ik zou echt willen dat MS hun eigen ND had, want ND zou een boel uit die Xbox One nog krijgen. Hoe mooi een Quantum Break ook is en Rise of the TR heeft ook zijn momenten.....het komt niet in de buurt van dit. Yeah het mag duidelijk zijn dat ik gigantisch onder de indruk ben van U4.

11. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Dude, van Rise kun je toch ook niet van verwachten dat het OMG is.
    Die game komt ook nog op de 360 uit; dat wil direct al zeggen dat ze niet alles uit de Xbone gaan halen.

That said; dit is Naughty Dog. Nuff said.:cool:

12. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Daar heb je absoluut een punt dude, was heel even vergeten dat het een cross gen game is. Des te knapper dat het dan zo mooi is. Wel bizar dat de 360 versie er niet eens extreem voor onder doet.

Maar inderdaad het is Naughty Dog. Ik zou gewoon willen dat ik net zo blown away kon zijn door Xbox One games. Misschien Gears 4 volgend jaar tijdens E3, maar de eerste onthulling heeft dat nog niet gedaan.

Je merkt trouwens nu wel dat PS4 steeds meer exclusives erbij krijgt. Nu ook weer Nioh, King of Fighters, Paragon, ze hebben aardig wat aangekondigd tijdens Paris Games Week ook. Ze hebben natuurlijk meer studio's maar er zitten ook aardig wat third party exclusives bij. Jammer dat MS ook veel JRPG misloopt dit keer. MS heeft aardig werk aan de winkel.

Laatst bewerkt: 6 dec 2015
  13. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Nu is mijn ps4 HDMI kabel kapot, Ik heb een hele lieve kitten,... echt n schatje ....

Nu vroeg ik me af, Welke HDMI kabel zit er bij de ps4 en moet ik nu kopen? zie zoveel soorten...

14. ExquisiteSteez

ExquisiteSteez Active Member

Leuk Bevonden:
    909
    Bij de Playstation Experience moet je ook geen grote aankondigingen verwachten. Dat is meer iets voor de E3 of Paris Games Week.

In 2016 gaat Sony sowieso knallen, dus ik maak me niet zo druk. Had wel stiekem gehoopt op een Crash Bandicoot (vanwege het t-shirt van Shawn Layden). Maar het kan ook een hint zijn voor wat te zien gaan krijgen op de E3.

Ben iedereen geval blij met de beelden van de Final Fantasy remake en de Ni no Kuni 2 aankondiging, die BO3 en VR crap was wel onnodig (ben ervan overtuigd dat die VR een meerwaarde kan zijn, maar de manier waarop ze het lieten zien ging nergens over).

En laten we eerlijk zijn; 8 van de 10 game shows vallen altijd een beetje tegen. De verwachtingen zijn altijd zeer groot.

P.S. Ben ook blij dat ik Dark Cloud nu op de PS4 kan spelen, spel heeft ook trophy support. Wel kut dat ze er €15 voor durven te vragen. Dus ik wacht er nog even mee, maar ga hem binnenkort zeker halen.

15. Alexknl

Alexknl Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.604
    Gewoon die van de Action kopen. Heb ze al 4 jaar en werkt super. Vooral geen dure Vivanco o.i.d. kopen, daar betaal je puur voor het merk.

16. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5

dark cloud spreek me erg aan... rogue galaxy ook

maar 15 euro prijs komop he!!!!

maak t 5 euro

17. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Call up your friends, grab your DualShock 4, and get ready for some multiplayer gaming action this weekend. We’re bringing back free online multiplayer to all PS4 owners starting this Friday, courtesy of PlayStation Plus.

Free multiplayer access begins Friday, December 11th at 12:01 AM Pacific through Sunday, December 13, at 11:59 PM Pacific. What better way to check out the recently released free DLC Star Wars Battlefront Battle of Jakku before the premiere of Star Wars: The Force Awakens.

To get started, log on to PlayStation Network during the free weekend period, launch your favorite multiplayer game, and you’ll instantly have access to multiplayer with your friends. There’s no membership commitment required to try out online multiplayer during this period.

18. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Wie koopt er nou Battlefront zonder PS+ of Live :confused:

Kapitein_Merijn, Alexknl en AnubisNefer vinden dit leuk.
  19. titan1980

titan1980 Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    33
    Enige tijd geleden heb ik een US account gemaakt voor PSN. Daar 60 Dollar op gezet voor wanneer ik een PS4 zou gaan kopen. Dat moment komt nu steed dichterbij dus vroeg ik me een paar dingen af.

1) Kan ik gewoon via amazon een tegoedkaart kopen voor games en die redeemen op een PS4 die ingesteld staat als NL account? Of moet je perse ingelogd zijn met je US account dan.
    2} Kan ik wanneer ik ingelogd ben als US gebruiker, gewoon mijn games spelen en chats joinen ook al ben ik niet als europeaan/NL ingelogd?
    :cool: Ik ben gewend met de Xbox One dat ik heel eenvoudig ook games kan sharen dmv My Home Xbox... Dit schijnt ook te werken op een PS4 maar werkt dat nog steeds en ook net zo gemakkelijk als dat je dat kunt op een Xbox One?

20. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    HEt gaat wel allemaal werken zoals jij het aangeeft maar met de huidige dollarkoers is het imo niet meer de moeite waard om spul met een US account te kopen (speciale US Store kortingen etc buiten beschouwing gelaten)

Deel Deze Pagina