[Multi] Destiny

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 13 feb 2013.

?

Naar welke nieuwe subclass kijk jij het meeste uit?

1. Sunbreaker

42,2%
  2. Nightstalker

26,7%
  3. Stormcaller

31,1%
  1. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Destiny is gewoon een game die op een neer gaat. Waar bij veel games zoals standaard shooters er een grote peak is in het begin en dan langzaam doodbloed. Blijft Destiny altijd op een stabiele lijn. Met soms een kleine daling en daar weer een peak. Blijft op een neer gaan. En zelfs als er een daling is dan blijft het nog steeds een van de meest gespeelde games op consoles.

2. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Neemt niet weg dat men ook even een hint naar nieuwe (betaalde) DLC had kunnen maken.

'We zijn met nieuwe DLC bezig, en we hopen dat jullie rekening houden met de schilden van de Cabal. Meer info dan en dan.'
    Zo'n klein stukje info had horden met (ex)spelers blij gemaakt.

3. BFR

BFR Active Member

Leuk Bevonden:
    402
    Precies dit. Het is net alsof er iedere maand TTK DLC moet komen. Die kreeg alle lof en iedereen is weer net zo snel klaar mee als met Dark Below bv. Alsof er geen middenweg kan zijn tussen 24/7 spelen en niet spelen.

4. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Weet niet. Zo werkt het qua marketing niet echt.

Jup. Gewoon breaks nemen als je het gevoel hebt dat je het wilt of nodig hebt. Heb de laatste weken ook rustig aan gedaan en meer Star Wars gespeeld. Zo heb ik wel meerdere breaks gehad om daarna weer terug te komen als ik weer zin had en er weer iets nieuws was. :)

5. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Een break nemen? Prima. Is ook iets wat ik momenteel doe en dat bevalt me prima. Call of Duty en Battlefront wisselen elkaar prima af :)

Vraag me alleen af hoelang de trouwe spelers dit nog gaan slikken? Wat heeft de game nu in 2 jaar tijd voor nieuws gehad? Iron Banner? Trials of Osiris? Dreadnaught locatie?

Ja, we halen even de helft van de Year 1 Exotics weg.
    Hey Guardians! We voegen ze weer toe! GRINDEN MAAR!

Challenge Modus zijn live!
    Versla de Warpriest zoals je altijd deed!

Sparrow Racing! Yes!
    Daar roepen jullie al een jaar om dus nu voegen we het toe!

PlayStation exclusief armor!
    Fuck you XBOX!

Maargoed :) Destiny is een spel waar ik al wel bijna 2 jaar mee zoet ben geweest en dat is prima. Vraag me zwaar af hoe Destiny 2 gaat worden. Hoop dat die game niet zo geplaagd gaat worden door interne ruzies.

6. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Nou ja 3 dlc's ;)
    Ze willen gewoon TDB vermijden. En iedereen verwacht nu ook zulke expansions als TTK. Dat TDB niet meer echt kan voor Bungie. Ik denk dat we rond Q1 2016 wel iets nieuws krijgen qua grote expansion en ondertussen deze kleine live events. En dan in september Destiny 2. Ik zal dat prima vinden eigenlijk.

7. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik zei het ook al in de party. Hype creƫren heeft weinig zin. Zeker als Activision nu ook andere grote releases heeft uitgebracht die geld in het laatje moeten brengen. Ik gok dat we feb/maart de dlc krijgen en dat ze hooguit 4 weken daarvoor info gaan verspreiden. Dat live event is geen dlc, maar een event van het live team. Heeft verder niks te maken met het dev team. Dat is allemaal mogelijk door eververse.

8. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    The Dark Below en House of Wolves waren idd kleine uitbreidingen i.t.t TTK. Echter heb ik aan alle drie de DLC's evenveel tijd besteed. In zekere zin, voor mij in ieder geval, was TTK niet echt 40 euro waard. Want, zo'n verlenging van de game-leeftijd was het nu ook weer niet. Goed, ik heb natuurlijk ook bij lange na niet zoveel tijd meer als voorheen. Dat scheelt. De grind ging mij ook enorm tegenstaan :+ Maar idd, wat kleine events tussendoor zou prima zijn. Echter doet dat Sparrow Racen me helemaal niks. Tenzij ze rode, blauwe en groene schildjes toevoegen en ik met m'n Guardian bananen kan gooien.

Het blijft nu natuurlijk gissen. Vorig jaar wisten we ronde deze periode ook wat er nog allemaal aankwam aan de hand van de "leak" ;) Scheelt natuurlijk ook.

CrazY vindt dit leuk.
  9. bulletproof010

bulletproof010 Hey! Listen!

Leuk Bevonden:
    1.085
    Ik ga er niet meer vanuit dat er een echte DLC gaat komen.. Activision had dan allang met een seasonpass of iets dergelijks gaan promoten lijkt mij...
    Met vanilla destiny was er gelijk bekend gemaakt dat er een seasonpass was en nu nog helemaaal niks noppes nada.
    Denk dat we tot D2 t met deze "events" moeten doen... Hier en daar een nieuwe questje , nieuw wapen ofso maar een Raid of zoiets zie ik niet meer gebeuren. wat ik niet hoop uiteraard.

Rampage vindt dit leuk.
  10. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Vind dat Bungie moet stoppen door bepaalde items achter een "exclusieve" quest steken. Dat hele Refer-a-Friend is echt dikke onzin en een middelvinger naar de "vaste" speler. Geld ook voor dat gekut met een jaar lang exclusiviteit voor de Playstation.

11. Raafie

Raafie GT: Raafie

Leuk Bevonden:
    677
    Waldo, waarom bekijk je alles van een negatieve kant?

Edit: For real tho

Rampage vindt dit leuk.
  12. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Heb m'n Bungo-Glasses afgezet ...

T'is heel dubbel. Speel al vanaf de Alpha. Hoe dan ook, dat zegt dan wel weer wat maar ... het had wel wat frisser mogen zijn na TTK. Had op z'n minst wat wijzigingen verwacht in de "oude" locaties. Jammer genoeg is de enige nieuwe locatie de Dreadnaught. Ach, komt vast goed. Destiny 2 komt d'r gewoon.

13. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Season passes zijn meestal voor meerdere dlc's en ik denk niet dat er meer dan 1 gaat komen voordat Destiny 2 komt. :)

bulletproof010 vindt dit leuk.
  14. Raafie

Raafie GT: Raafie

Leuk Bevonden:
    677
    Was er een season pass?

Rampage vindt dit leuk.
  15. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Oogstseizoen geloof ik toch? We gaan nu pass de Winter in.

16. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Season pass zou sowieso niet komen. In vidocs legde ze uit het niet meer hetzelfde te willen doen als jaar 1. Waarom? Alles stond al vast en de game was door de radicale beslissingen een jaar voor release helemaal anders. Daardoor was die druk van nieuwe content teveel om daar kwalitatief wat moois neer te zetten. Een dlc gaat er zeker wel komen, maar ze willen het goed doen. Kijk naar Kings fall. Nagenoeg geen fruitvlieg te vinden daar.

17. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Naja, 'negatief'......ik vind het gewoon gezonde kritiek.:thumbs:

Denk dat je net als ik veel plezier hebt aan nieuwe content, maar dat je nog steeds in je achterhoofd hebt dat het allemaal beter en grootser kon/had moeten zijn...

18. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Naah Waldo is wel een azijnpisser hoor :+

Graveheart vindt dit leuk.
  19. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Lekker 360 en PS3 droppen. Dat gaat al veel schelen denk ik. Zie ze dat ook wel doen.

20. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    De game heeft mij tot eind oktober weten te vermaken. Vanaf vorig jaar de Alpha ;) Dat is lang zat ... haha ... Heb veel plezier gehad met Destiny en zal dat ongetwijfeld weer hebben als er nog DLC komen gaat. Het is een feit dat Destiny een ontzettende schijt ontwikkeling heeft gehad. De game had enkel op XBOX-One / PS4 gereleased moeten worden. Nu moeten ze constant rekening houden met consoles die 10 jaar oud zijn... erg jammer. De grind ging mij op een gegeven moment ook enorm tegenstaan. Ik heb niet zoveel tijd als de gemiddelde gamer hier op het forum. Als je dan wat tijd had ging ik 9/10x een Raid doen, Trials of was je in PvP aan het kloten. Die timed-missie's (al tig keer naast de Black Spindle gepist) en al die andere meuk ... nee, ik had d'r gewoon ff geen zin meer in.

Quoted for truth.

Maddmonkey vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina