900p of 1080p...kijk naar Witcher 3. 900p is niet het eind van de wereld Er is weer een video bijgekomen trouwens, ziet er echt verdomd nice uit hoor, beetje naar onderen scrollen: http://tomclancy-thedivision.ubi.co....aspx?c=tcm:154-223923-16&ct=tcm:148-76770-32
Ik denk ook dat dit een grote game gaat worden. En de graphics gaan ook prima zijn. Ben ik niet zo bang voor. En op PS4 zal het wel 1080 worden denk ik ....
Waarom niet pre-orderen @BigKabuto ? Volgens mij moet je hem idd gaan pre-orderen voor BETA toegang.. Mijn pre-order staat al een paar maanden.
Ubi! Na dat Watch_Dogs fiasco weinig vertrouwen in hen, en ACU launcnh. Daarnaast preorder ik weinig tot niets, tenzij ik echt zeker weet dat het geen kutgame gaat worden.
Uhh nee. Er is ook een waiting list. En pre orderen alleen voor een Beta is een hele grote no go voor mij. Zeker ook als het een Ubisoft game is.
Waar preorder je dan? Want sinds Xbox One koop ik pretty much alles digitaal. Misschien hebben we geluk en komen we een code tegen. Afgezien van Doom, Fable Legends en Gigantic is dat tot nu toe met vrijwel elke game gelukt.
Wat een verassing. Ubi moet echt stoppen met dingen aankondigen en om dan pas 3 jaar later te releasen of steeds het uit te stellen. Heb wel een alpha code in me mail. " The Division's Xbox One beta has been delayed to early 2016, Ubisoft has announced. It had previously been due to begin this month. To make up for it, a closed alpha test offering access to a slice of the game will instead be available to select players for four days starting this Wednesday, December 9. To get in you'll need to have pre-ordered the Xbox One version or take your chance by signing up to the alpha waiting list. The alpha will not be available on PS4 and PC, and will end at 8am BST on Sunday December 12. Ubisoft says that the alpha marks "the first time the public gets to play a version of The Division that includes more than the Dark Zone PvP enabled areas", and will provide "valuable insight into how our infrastructure performs under pressure that we can't replicate internally or at a tradeshow". It will, however, be subject to an NDA, meaning players cannot share captured gameplay content, including livestreams, screenshots or discussing the alpha outside of the alpha forums. The full game, meanwhile, is apparently still on track to launch on March 8."
Maar even aangemeld. Pre-orderen zie ik ook niet zitten puur voor acces. Wil eerst zien of het wat wordt.
Heb er niet heel veel vertrouwen in. Zeker als nu een Beta geplanned was en een alpha komt en de game over iets van 3 maanden moet verschijnen. Zullen het wel zien verder. Misschien vind ik het wel slecht spelen.