1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV] Homeland

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Hybrid, 17 aug 2012.

  1. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Blijf het ook wel kijken omdat het nog steeds één van mijn favoriete series is. Dit seizoen vind ik echter wel een beetje vergezocht, vol toevalligheden en niet echt samenhangend. Het lijkt wel alsof ze per aflevering gaan bekijken wat ze gaan doen.

    Een paar voorbeelden van alle losse onderdelen:
    - Quinn die begint in een bijrol als een 'simpele' huurmoordenaar (way below his paygrade)
    - Quinn die toevallig bij die terroristen beland en ook 'goed' vanaf komt, wat op zijn beurt ook weer in een vage twist uitloopt
    - Een hele aflevering waar iedereen massaal naar een 'fake Amsterdam' rijdt
    - Die During, die het ene moment tegen die gozer zegt dat Carrie gek is en het andere moment doodleuk een telfoontje voert of alles kits is
    - De hele 'bom aanslag' op Carrie en hoe Hezbollah zich daar even in mengt
    - Hoe Saul overhoop ligt met Dar Adal, matties is met Israel terwijl hij een complot aan het plannen was en vervolgens het bed deelt met de undercover vijand
    - Wat die redhead haar motieven zijn en hoe alles net goed afloopt voor haar (no way dat ze het voor die paar miljoen doet)
    - Een vliegtuig opblazen alleen maar om Saul op de foto te krijgen met een Israelier
    - Zelf een huurmoordenaar inschakelen om Carrie te doden en vervolgens boos zijn op je Russische baas dat het niet gelukt is
    Etc. etc.

    Het voelt gewoon niet als een langlopend op zichzelf staand en kloppend verhaal.
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  2. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.417
    Leuk Bevonden:
    17.516
    Eens, maar de motieven van die redhead zijn inmiddels wel bekend.
     
  3. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    NOOOOOOOOO quinn.......
    Die alison heeft wel een goed verhaal :p
     
  4. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Weet iemand waar je Seizoen 5 vanaf het begin kan kijken? Mag eventueel ook betaald zijn, maar liever niet natuurlijk:+
     
  5. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
  6. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.417
    Leuk Bevonden:
    17.516
    Dit seizoen is echt fucking belachelijk.
    Die hele subfillerplot met Quinn heeft echt geen fuck met het verhaal te maken. Wtf het verhaal ook nu mag zijn. Grote jacht op Allinsson, wat een drama allemaal. Alsof Rusland the big enemy is. Wtf doen ze allemaal moeilijk? Iedereen heeft mollen overal. En owee als Quinn doodgaat. Gaat ie dood in zn eigen gare fillersubplot..
     
  7. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Tsja.
     
  8. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.417
    Leuk Bevonden:
    17.516
    Quinn heeft echt het zwaarste seizoen van elke tv character EVER. Het lijkt wel 24 nu. Ziek ook dat er een reference werd gemaakt naar Parijs..
     
  9. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Het lijkt me dat...
    ze refereerde naar eerdere kleinere aanslagen, of de Charlie Hebdo aanslag. Hoe dan ook hebben ze het er in ieder geval niet uitgehaald.

    Ik ben het wel met je eens dat het hele seizoen verder uit allemaal losse onderdelen bestaat en minder ingewikkeld/interessant is. Het verhaal van Quinn wordt een beetje beetje samengebracht door die Allison het gebruikt om zich er weer tussen te werken (met een zogenoemde 'Hail Mary' wat me onmogelijk lijkt). Die Rus heeft toevallig wat intel over verloren gif, maar zo te horen kan dat overal op de wereld vandaan gehaald zijn etc etc.

    Misschien hebben ze de het ontdekken van Allison wel wat te vroeg gedaan waardoor het allemaal nog minder lijkt te kloppen. Zoals het nu staat zijn de CIA en BND een stel clowns die niets doen om de Russen buiten de deur te houden en in totale onwetendheid leven wat betreft een terroristische aanslag (ze zijn pas door die video met Quinn wakker geworden).

    Ook de rol van Carrie is vrij minimaal. Waarom zitten de Russen nou echt achter een gepensioneerde CIA agent aan, alleen uit voorzorg van die gelekte documenten? Het enige wat overeen komt met eerdere seizoen is dat zij het als enige weer bij het rechte eind heeft.
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  10. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.417
    Leuk Bevonden:
    17.516
    CARRIE VS PEP GUARDIOLA EN CO.

    Ik mis alleen de eindbliebjes van 24.

    BLACKA BITCH MPV VAN DEZE WEEK

    SAUL IS GOING LOCO

    Muhahaha.
     
    Laatst bewerkt: 14 dec 2015
  11. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.303
    Hahaha, ja dat is inderdaad retebelachelijk. Maar ik vind het toch wel weer spannend worden nu.
     
  12. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    meh niet echt een seizoen dat ik ooit nog eens zou willen kijken
     
  13. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Niet echt een super seizoen. Iets teveel 24 voor mij.
    RIP Quinn. Wel een mooi afscheid. Held was het.

    Zullen zien hoe seizoen 6 gaat zijn.
     
  14. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.417
    Leuk Bevonden:
    17.516
    Wat een kutfinale. Pure Homeland stylo. En wat een ontzettend gaar onsamenhangend rommelig seizoen was dit. Ze kunnen er beter mee kappen.

    En het meest trieste van dit allemaal is het volgende:

    Quinn. Ze spenderen 3-4 eps om 'm in leven te houden (lijkt me dan duidelijk genoeg dat die gast het overleeft), maar nee hoor doeiii. R.I.P. Quinn. Afscheidsbrief? Oh die wordt ook even interrupted. Het is alsof de schrijvers heel langzaam een ontzettende dikke middelvinger aan het draaien zijn naar alle fans. Zo van, hey jongens. Fuck jullie lekker. We killen je favo char. Langzaam en pijnlijk. Dat is gewoon het meest irritante plot wat je je ooit kunt bedenken.

    Edit: oh toch nog de speech afgemaakt. Dan nog. 0 reden meer om naar deze serie te gaan kijken. Irriteer me mateloos aan die carrie en saul en dar adal zijn zo dom als een varken. Enige die baas was was QUINN maar helaas. Vraag me af wat die writers dachten. Het begon zo awesome. Quinn met brieven in killbox. Beste ooit. Maar nee hoor. Doei Quinn.

     
    Laatst bewerkt: 22 dec 2015
  15. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Chapeau. Het seizoen was kut, maar de finale zelfs nog kutter. Godverdomme man.
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  16. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.303
    Echt om te janken was dit seizoen. Bizar wat een verschil met het vorige seizoen. Lijkt net een compleet andere serie. Tenzij ik goede verhalen hoor, ga ik volgend seizoen niet meer kijken. Dat zal ze leren, die makers van Homeland!
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  17. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Ben gestopt toen Brody doodging en zo te horen mis ik er niks aan:thumbs:

    /Mod spoiler edit
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 27 dec 2015
  18. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Nee hoor. Seizoen 4 was super.
     
  19. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    epic spoiler voor beginnende homelanders.


    maar seizoen 4 is idd leuk, behalve de laatste episode
     
    Servantes vindt dit leuk.
  20. s4nd3r

    s4nd3r Active Member

    Berichten:
    932
    Leuk Bevonden:
    152
    Wat een domme, ongeloofwaardige en onsamenhangende bak ellende.
     
    Reckuuza vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina