Anakin is prima. Is ook moeilijk achteraf kutten omdat hij nu gewoon een gezicht van Star Wars is. En hij doet het prima naar mijn mening. Ik kan me nu niet iemand anders indenken die ik liever had gezien, dus allemaal dikke prima.
Prima gecast? Die gast kan totaal niet acteren. Hij acteert zo monotoon en emotieloos, wat totaal verkeerd is bij een personage als Anakin die constant een soort innerlijke strijd heeft en worstelt met zijn emoties.
Het enige goede stuk met hem was toen die zijn poten al kwijt was en dat gasmasker op kreeg. Voor de rest inderdaad mega irritant, maar Portman was ook niet vreselijk goed. Die gaf later echter wel toe dat ze niet goed met hele scenes voor een groen scherm kon acteren.
Nu iedereen eindelijke empire magazine heeft gevonden is het helemaal niet meer leuk trailers te posten
Filmmaatschappijen kijken meestal niet naar kwaliteit maar naar de opbrengst van het eerste deel. Je zou hopen dat die twee iets met elkaar te maken hebben....
Dit is wel echt een kerstfilm.. de grote vriendelijke reus trailer nog niet heel spannend, maar kan leuk zijn.
"If youre not with me ... then you are my enemy!" "You underestimate my powerrrrrrrr" Please. Stawwwppp! En dan te bedenken dat Leonardo DiCaprio daar had kunnen staan. Echter koos ome George hier niet voor omdat hij bang was dat een A-acteur de boel zou overschaduwen.
Dat heeft toch niks met de acteur te maken. Zijn puur de teksten die Lucas heeft bedacht. Heb me nog nooit geergerd aan die scene btw..
ALLES IS OP DEZELFDE TOONHOOGTE Variërend van liefde, tot woede, tot half sterven. Je kan toch niet oprecht zeggen dat dit prima geacteerd is? Voorbeelden: 0:20 - You're so beautiful 0:33 - I'm overwhelmed sir 0:37 - How can you do this? This is outrageous. Er zit geen enkel verschil in hoe hij deze 3 zinnen zegt, ondanks dat ze alle drie over totaal andere dingen gaan (liefde, trots/verrassing, woede).