Toch niet alleen voor mij. Die game heeft veel negatieve kritiek gehad op story en hoeveelheid content. Nu is dat iets anders.
Uitgesteld is niet het juiste woord. MS had een deal met Ubi dat de beta in December zou komen. Dit is (duidelijk) niet gelukt, dus is de Alpha gekomen. Beta zal volgende maand of die erna wel zijn. Mensen met Alpha toegang hadden sowieso Beta toegang ook.
Damn. Lees net dat de game ook verschillende seizoenen heeft en dus niet alleen die winter die je nu ziet.
Heb gisteravond 20 min gespeeld, en mijn eerste indruk is: de gunplay redelijk beetje wennen aan schieten in 3rd person, cover werkt nog wat houterig, de wereld prachtig maar wel wat onduidelijk qua hud. Maar zeker wel potentie, vond de 1e missie redelijk ok en interessant qua gameplay.
Is dat zo als je de Alpha hebt je ook meteen toegang hebt tot de beta ? Voor de rest heeft de game mij wel aangenaam verrast
Jup. "If you’ve been selected to participate in the Alpha you will be granted guaranteed access to the next test. A new code will be sent to you later on; you will not use the same code for both the Alpha and Beta."
Een ding mis ik wel heel erg en ik kan mij niet voorstellen dat dit niet in de full game zit. Bloed. Ik pomp dudes vol met lood en er is precies 0,0 bloed te zien. We hebben fucking hell een snow setting, dit smeekt om bloed man. Laat vijanden bloed sporen/afdrukken achterlaten op de grond wanneer je ze raakt en vice versa. Het ziet er nu gewoon echt apart uit en hopelijk is dat gewoon puur alpha gebonden.
Zo morgen is de alpha afgelopen. Heb veel de game gespeeld. Op release gelijk met Grave 5 uurtjes ofzo en gisteren en vandaag ook aardig wat. Ook al was ik gisteren al klaar met alle missies in de Beta en had ik ook Darkzone al gedaan. Maar betrapte mij er vandaag op dat ik de game steeds weer opstartte ook al had ik "niks" te doen. Zegt wel wat meestal voor mij. Lekker rondlopen nog steeds en dingen testen qua damage etc. Toffe alpha is het. De reveal van de game was super maar eigenlijk steeds meer en meer viel die van me radar. Zeker omdat die weer veels te vroeg is aangekondigd. Maar de Alpha heeft zeker mijn interesse weer gewekt en staat die weer op de lijst van games waarvan een grote kans is dat ik hem haal. Maar wil ook nog wel even de beta spelen die waarschijnlijk in februari komt ofzo.
Had eigenlijk de game al opgegeven, maar nadat ik de game weer gespeeld had ben ik toch om, het speelt heerlijk, de omgevingen zijn erg mooi gedaan en natuurlijk het is niet van de trailer uit de E3, maar toch goed genoeg. Ik denk dat Ubisoft met The Division echt iets moois in hun handen heeft, hopelijk weten ze hoe ze hier goed mee om te gaan.
Kan ik me ergens nog inschrijven voor de bèta? Op de website geeft ie aan alleen voor residents of the USA nadat ik me heb ingeschreven...