Goede scores haal je 9/10 keer als je team ook daadwerkelijk iets doet i.p.v achter in de map hangen. Heb al zovaak gehad dat je potjes 40-2 gaat omdat de tegenstander keihard van de map gedrukt word. Echter heb ik ook zat potjes gehad waar ik net aan "positief" stond omdat de tegenstander gewoon goed aan het verdedigen was. Gisteren nog een potje waar ik 2x een Hero pick-up zie. Ene keer Darth Vader (33 kills) en de andere keer Boba-Fett ... op dezelfde map. Sta je toch eventjes 91-5
Oh zeker, daarom zei ik ook dat het niet onmogelijk is. Het is ook niet zozeer hoge kill count, maar 0 death's wat ik (als ik het tegenkom) soms verdacht vind. Je gaat zo makkelijk dood in dit spel door een random granaat, of doordat een vijand vrijwel naast of achter je spawned.
Gisteren voor het eerst gespeeld, want het was een verjaardagscadeautje van de kids. Speelt heerlijk weg, al was het wel wennen voor mij (ik kom van Destiny, nooit BF4 gespeeld). Ben benieuwd hoe lang het me gaat boeien. Vooralsnog vind ik het een prima game!
Nogmaals, dat ligt echt aan de manier waarop jij speelt. Rush je? Dan ga je vaker dood. Wacht je rustig af? Dan KAN je de 0 behouden.
Zoals ik zei, ik vind het niet onmogelijk. Alleen gezien de glitchers die ik al tegen ben gekomen vind ik het soms wel verdacht. Ik heb over het algemeen een positief k/d juist omdat ik niet rush. Ik ben gewend om battlefield te spelen en op die manier speel ik ook battlefront.
Ik geloof je graag, maar vaak als ik rustig doen ben ik juist het haasje, misschien iets te rustig? Auto aim werkt wel, maar inderdaad bij meerderen tegenstanders heeft ie wat moeite. 46-0 lijkt mij ook onmogelijk, maar dat komt omdat ik geeoon jaloers ben en een noob. Verder gewoon een gaaf spel, niets mis mee.
Ja maar jij glitched en cheat dan ook altijd... Dus hier kijk ik niet van op.... Boba Fett, goede A-wing piloot, goede speler. Het is mogelijk, ik ontken dat totaal niet. Maar ik durf wel te beweren dat sommige van die scores inderdaad niet kloppen en dat het een glitcher is. Het voorbeeld wat ik gaf van die vogel die gewoon door een imploder rent zonder een schrammetje had uiteindelijk ook een score van iets van 65-0 (in de 60 in ieder geval). Daardoor heb ik gewoon wel eens mijn twijfels bij een hoge kill count en 0 death's. En mijn ervaring tot nu toe is wel dat van alle game modes ik juist de 0 death scores (en dat zijn er niet super veel) vaker ben tegen gekomen in game modes waarbij de unlimited health glitch mogelijk is.
Ik weet dat het iets te maken had met het crashen van een vliegtuig. Zag dat wel eens in het begin van een match gebeuren. Speler pakt X/tie pickup, X/tie crashed paar seconden later in de grond. Dus weet niet zeker of het gewoon gebeurde of dat er toch een paar waren die het express konden doen. Maar in ieder geval goed dat dit nu gepatched is.
Boba Fett is inderdaad de beste Hero die je kan hebben. Zeker vanwege z'n mobiliteit. Ik heb, geloof ik, als record op Hoth 44-0 gehaald voordat ik een sniper tussen m'n ogen kreeg. Je hebt op Hoth namelijk een berg waar mensen nooit op gaan staan en waar je zelf redelijk veilig kan staan. Berg + rocket + goed mikken = los gaan.
Mijn beste score en ook met Boba Fett. Gewoon een beetje achterin blijven en op de juiste momenten rushen. En je map gewoon heel goed in de gaten houden. Geen idee of de afbeelding werkt . Maar is 41-0
Pff bij rang 30 had ik het ook allemaal al gezien. Heb het spel ook even een weekje niet aangeraakt... Maar nu ben ik weer helemaal hooked. Ben nu bij level 41. Denk dat ik over een paar dagen wel bij level 50 ben. Daarna moet ik nog even alle offline missions op master uitspelen (heb tot nu toe 1 survival mission op master uitgespeeld). En dan heb ik de platinum. Die missions op master zijn trouwens best pittig. Dus of het me gaat lukken is weer een andere vraag. Misschien met een goede co-op partner. Ben benieuwd naar de season pass content. Als de content goed is, zie ik mezelf Battlefront nog wel een paar maanden spelen.
45 dollar is wel oké die season pass mag EA lekker in zijn reet stoppen. Maar af en toe mindless pewpew'en lijkt mij wel wat.
Het spel inmiddels al een paar uur gespeeld maar kan mn draai er niet in vinden. Misschien omdat ik een singleplayer storymode gewoon mis. Het spel ziet er schitterend uit, heerlijke star wars vibe. Maar het is mij echt te eentonig. Het is alleen maar schieten en knallen. Oke dat zijn alle shooters maar ik had graag een goede story singleplayer gezien en daarbuiten de multiplayer. Ik denk dat ik deze ga ruilen voor Just Cause 3.