Ik verkoop hen alles wat ik vind als ik 'op reis' ben geweest... Aangezien ik mijn perks daar wel enigszins op heb afgestemd krijg ik gunstige prijzen en beschikken de shops over meer geld. Met alle 'Emporium shops' binnen mijn hoofd-settlement kan ik heel veel loot verkopen eer ik door hun 'çaps' ben.
Heb mijn 'fast-travel' punt en shops ook zo geplaatst dat als ik aan kom in Sanctuary ik rondom gelijk alle spullen kwijt kan. In de tijd dat ik weg ben genereren die shops ook nog eens caps, meestal ook iets van 250 tot 500 per keer binnen de tijd dat ik weg ben. Hetgeen wat van de boerderijen afkomt kun je ook weer verwerken en verkopen, maar daarvoor moet ik echt andere kopers vinden want dat loopt uit de hand qua hoeveelheden. Dat kan niemand opkopen met caps.
(ook altijd een fijne XP-boost dat maken van producten, zeker als je van te voren even gaat slapen)
Dat is inderdaad nu wel de vraag... Waar ik bij TES altijd ging sparen voor de mooiste en beste armors mis ik dat nu bij Fallout wel een beetje.. Ook huisje kopen hoeft niet want je bouwt en maakt het allemaal zelf. Eigenlijk lijkt geld, naast het kopen van ammo in geval van schaarste, bijna nutteloos?
Maar goed, geld kun je nooit genoeg!
Klik om te vergroten...