Geen idee eigenlijk. Ik heb de institute in de pan gehakt met de BOS. Dus hoe jouw quest eindigd weet ik niet..
Gisteren uitgespeeld. Spoiler Heb de BOS en The Institute om zeep geholpen. Piper is me bae, 1 van de laatste missies in The Institute ging de framerate wel paar keer onder de 10 ofzo dat ging nergens over. Nu gewoon wat missies doen nog voor The Minuteman en The Railroad.Verhaal was verder niet heel spannend, tegen Shaun nog gezegd dat ik hem in de hel wel zou tegenkomen en de synth Shaun ook maar meegenomen
Ging even het diepe zuiden/zuid-westen exploren van de map. Laten we het erop houden dat ik erg blij was met m'n Hazmat suit..
Ja ik ging zelfs 'uit' de map. Viel daarna in een kerk met erg veel ghouls, had geluk dat mijn sneak skills erg hoog zijn waardoor ik ze allemaal heb kunnen 1 shotten met mijn silenced 10mm.
heb nu een silenced 10 mm met incindiary rounds. Sneaky iedereen in vlammen laten gaan + een silenced .50. Nog maar level 23 dus nog even genieten vd game
Ik schuif de dvd weer in zijn hoesje en deze kan de boeken in als een fijne en geslaagde game. Ik heb er van genoten maar nu ben ik er klaar mee. Krijg van de week AC binnen dus die ga ik maar eens aan de tand voelen.
Wat ik dus had toen ik er moest zijn. Ik begon gewoon sneller te rennen van de schrik. Het is mooi vormgegeven daar, maar verder vind ik het lang niet zo boeiende als bepaalde stukken in de stad zelf. De omgeving van de proloog vind ik bijvoorbeeld ook erg goed gedaan. Een reden waarom ik na 30+ uur zo ongeveer nog een keer terug gegaan ben in Vault 111 en daar nog een dik ijswapen heb geloot, uit het kantoor van de overseer.
Ik wel eventjes. Heb 1000 gamerscore gehaald dus nu weer tijd voor iets anders Verstuurd Met Tapatalk
Hier ook pas level 23. Vanavondsinds weken eindelijk weer eens terugkeerd naar Boston. Weinig opgeschoten, want weer vanalles tegengekomen onderweg.
Vraagje over jouw einde: Spoiler heb jij een aftiteling gezien? Normaal als ik een game uitspeel zie ik een aftiteling. Nu alleen een soort van zwart wit eind filmpje. Daarom twijfel ik een beetje of de game nu is uitgespeeld haha
Spoiler Ja een zwart wit video maar ook de trophy van dat je beslis hoe de commonwealth eindigd en de aftiteling kan je in menu zien daarom zie je dat niet op einde denk ik
Wel raar dat je zo ver in de main story pas je faction moet kiezen. En dat terwijl je dan amper kennis hebt gemaakt met de factions en dus nog niet echt weet welke je wil kiezen ...