[Multi] Star Wars: Battlefront

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 10 jun 2013.

1. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    45 dollar, waar?

2. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    G2A.com

WinterBase vindt dit leuk.
  3. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824

Stingray, heuft en Rampage vinden dit leuk.
  4. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329

I said... Goddamn!

5. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    Met headset op klinkt het echt zo gaaf....

6. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Dat gevoel heb ik ook terwijl ik hem niet gespeeld heb. Op een of andere manier oogt het leeg.

Kan het fout hebben hoor, maar ja. Had graag een campaign gezien in Star wars stijl en niet gewoon wat mp modes op 11 mappen.

Wellicht probeer ik het ooit, als ie el cheapo te scoren is, maar ben zo bang dat ik er snel op uitgekeken ben.

7. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Mwah dat is Battlefront eigenlijk. Altijd MP focused geweest. :)

8. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    En maar blijven mekkeren om die singleplayer :lol:
    Ik kijk al weer uit naar nieuwe modes, maps en cards.

9. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Je zou bijna gaan pc gamen, damn!

10. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Mijn broer is enorme SW-fan, maar vond het spel ook érg simplistisch en heeft hem na drie dagen weer verkocht op marktplaats. Het is eventjes leuk (want het is Star Wars), maar verveelt al gauw omdat er te weinig modes zijn, te weinig diepgang en te weinig uitdaging. Alhoewel je het spel niet mag vergelijken met COD, zie je daar bijvoorbeeld wel dat alles veel dieper is uitgewerkt en de gameplay veel beter is. Enorm zonde. Hopen dat er nog een Star Wars game komt in de komende jaren, waar ze wat meer tijd in stoppen. Deze is veel te simplistisch, terend op zijn hype.

AnubisNefer vindt dit leuk.
  11. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329

COD vergelijken met Battlefront gaat niet echt op, imo. Puur omdat BO3 al het 12e/13e deel is in de hele reeks? Als ik ga kijken naar COD 4 had deze ook niet echt zoveel customisation als wat de game nu heeft. 3 streaks, wapens waar je attachments op had en dat was het. Dus dat Battlefront "teert" op hype is een beetje een ... ja, vage opmerking :+ Het was voornamelijk de gunplay en het ontwerp van de mappen die ervoor zorgde dat het op de consoles enorm aansloeg. Gamers tegenwoordig zijn erg verwend met content in een game. COD is al jaren precies hetzelfde ... maar omdat er geen betere shooter bestaat en de game bakken met geld binnen harkt zal die franchise ook gewoon blijven bestaan.

Battlefront is een prima game om te spelen. Heb de game nu sinds release liggen en vermaak me nog steeds prima. Goed, ik speel natuurlijk geen 8 uur per dag maar heb tot nu toe nog geen moment gehad dat de game gaat vervelen. Met vrienden spelen is echt geweldig en de hele setting is super. Bovendien heb ik alle vertrouwen in DICE en hun vermogen om degelijke DLC te leveren. Als je gaat kijken naar Battlefield 4 en de DLC bracht deze ook erg veel met zich mee. Het is een "reboot" van een "franchise" die al jaren stil heeft gelegen en nu pas weer komt kijken. Verwacht na de release van The Force Awakens dat het aantal spelers toe zal nemen.

12. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Weinig modes? Zitten er 9 in
    Vind het simplistische wel fijn eigenlijk verder. Gaat puur om het schieten vooral en niet om killstreaks etc.
    Ga ik deze game 2 jaar spelen. Nope. Maar momenteel heb ik er 40 uur in zitten en heb ik nog niet het gevoel klaar te zijn met de game. Ook al heb ik de meeste dingen wel unlocked.

Dex en Rampage vinden dit leuk.
  13. Stingray

Stingray NcA Clan Member

Leuk Bevonden:
    29
    dat heb ik dus ook... dat gemiep om die singleplayer...

14. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.617
    Een shooter met alleen maar schieten en knallen?
    Just Cause 3 is een heel ander spel.

Met alle respect, dit is hetzelfde als je zegt: wtf deze spijkerbroek is alleen maar zakken en pijpen. Ik denk dat ik deze ga ruilen voor een trui.

Dex vindt dit leuk.
  15. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Jezus man smeerpijp. Ga die gorigheid effe lekker in de Green-Mile verspreiden.

16. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.617
    Ik heb liever gewoon wat meer diepgang.

17. iNdie^

iNdie^ Team Pulp

Leuk Bevonden:
    79
    Is er een mogelijkheid om als een match over is de scoreboard nog te zien?
    Ik wil altijd even op me gemak kijken naar dat scoreboard als een match over is maar bij battlefront heb je daar misschien 10 sec voor en daarna kan ik het niet meer terug zien.

18. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Nope helaas.

19. iNdie^

iNdie^ Team Pulp

Leuk Bevonden:
    79
    Schraal

20. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Below are the patch notes specific to PlayStation 4, PC, and Xbox One for the December 16th update.

Star Card Update:
    • Fixed an issue where players were having issues using Star Cards in Heroes vs. Villains

The below only applies to PlayStation 4 and Xbox One for this update

Miscellaneous Updates and Tweaks:
    • Fixed an issue where one out of 12 players remained in the loading screen on Swamp Crashsite, Sorosuub Centroplex, and Graveyard of Giants in Heroes vs. Villains and Walker Assault multiplayer modes
    • Fixed an issue where two players would spawn in a damage area that doesn’t match visual lava

Walker Assault Updates and Tweaks:
    • Increased AT-AT health on Endor

Hero Updates and Tweaks:
    • Removed auto-lock on Boba Fett´s missile.

Weapons, Gadgets and Star Cards Tweaks:
    • Tweaked impact damage for Impact grenade from 100 to 90

Deel Deze Pagina