Te overdreven. Komt vooral ook door de muziek denk ik. Zie naast wat typische Fast and Furious scenes ook wat meer diepgaande scenes maar de muziek maakt het totaal anders en gelijk minder serieus.
Woensdag is het dan zover gasten. Stat Wars The Force Motherfucking Awakens. Fucking bizar. Een nieuwe Star Wars film. Still can't believe it. Ik meen t. Ik ga helemaal loco in Pathe Arena. Wss iedereen daar, 24/7 gechil en gejuich tijdens die film. Fuck yeah ZIN AN
Nee ik vind het ook wel grappig. Star Trek is toch belachelijk, dan is dit wel de manier waarop het te pruimen is. De vorige twee films, en zeker de tweede, waren volgens mij precies zo. Alleen wat meer lens flare....
Ik wilde per se Imax, maar alle avond voorstellingen op wo/do/vr waren helaas al vol (dat er serieus mensen zijn die bij een imax film op de eerste rij gaan zitten..).
Heb er niemand over gehoord maar gaat SW 3D worden of dat niet? Aangezien ik het amper zie hoop ik van niet. Flikker sowieso op met dat 3D eindelijk eens.
Ja leuke bril, maar zucht....dit zal wel weer betekenen dat de film gelijk ook alleen maar in 3D te kijken is. Wordt daar zo moe van, geef gewoon beide mogelijkheden.
Ik wil eigenlijk ook het liefst 3D kijken maar ik denk dat ook bij deze film geldt, veel te druk op het scherm voor 3D. Zolang 3D is wat het nu is, laat dan maar even. Geef mij dan maar gewoon 2D. Denk ook dat 3D een langzame dood sterft. Al blijf ik het een gaaf effect vinden, als de films niet te druk zijn...
Groot verschil of de film in 3D is geschoten of naar 3D is geconverteerd Kijk maar naar Avatar ... O, enne... ik zou m.b.t The Force Awakens nu Twitter, Facebook en Reddit maar vermijden. SPOILERS!
3D hoeft van mij ook niet perse omdat ik een lui oog heb en de 3D effecten gewoon niet zie. En een 3D voorstelling zonder bril op heb je heel erg wazig beeld, dat is ook geen optie