Geen idee. Dat kan vanalles zijn. Misschien heeft de het met de feestdagen te maken, wie weet. Heb het zo aangesloten dat ik mijn speakers of mijn headset kan gebruiken, of allebei tegelijk. Want hoe doe je anders je speakers én je headset verbinden met de consoles? Dan zou je nóg een optical switch erbij moeten gooien, wordt wat onhandig
Helder. Ik heb een SONOS systeem staan, dus zodra ik de Xbox of PS4 aanzet, gaat het systeem automatisch met de TV mee. Op de PS4 gaat het geluid vervolgens automatisch naar de headset toe als ik die aan doe (en de headset dongle erin zit), dus dan gaat het SONOS systeem automatisch uit.
Dat is wel fijn idd. Ik gebruik gewoon simpel Logitech Z609 setje dus dat moet allemaal met optical kabels helaas
De prijs is wel goed hoog. Ik kan me goed voorstellen dat retailers dan huiverig zijn om daar voorraad van aan te houden.
Check de astro a40 TR editie (amp en headset) Voor 230,- op valuebasket en als je de witte neemt is ie 100% werkend op x1 én ps4 De best For less en met eq die jezelf kan instellen
advies gevraagd: Ik heb nu een xbox stereo headset, maar die is gebroken en in de chat ben ik niet goed hoorbaar ( minder goed dan met de standaard headset). Behalve de chat (is echt heel irritant) was ik er wel tevreden over. Ben nu op zoek naar een nieuwe. Hij moet dus beter/goed in de chat zijn, gewoon een draadje naar de controller (vind die knopen op adapter/controller fijn, en ook stevig zijn (haal vaak een schaal van m'n oor als m'n vriendin tegen me praat: daardoor is de huidige gebroken). Budget is tussen 100 en 200. Iemand tips? Alvast bedankt.
Vraagje mbt headsets. Tegenwoordig zie je veelal die 'grote' over-ear headsets. Hoe werken deze samen met je normale audio installatie. Heb een goede 5.1 set die ik wil blijven gebruiken tijdens het gamen. De headset zal in principe enkel voor voice chats zijn. Kan dit nog steeds goed samen gaan? Bij de oude 360 had je een headset met 1 oortje. Werkte niet ideaal aangezien ik m'n gamegeluid uit via m'n speakers vaak best laag moest zetten om voice chats goed te kunnen blijven horen.
Turtlebeach XOfour is wel goed ook. Zelfde principe als de Stereo Headset maar gewoon iets steviger etc. En ook niet heel duur. Rond de 100 of iets goedkoper. http://www.bol.com/nl/p/turtle-beac...stereo-gaming-headset-zwart/9200000018547174/
Wel opvallend trouwens. Vaak wordt de MS stereo headset juist geprezen om zijn duidelijk doorkomende spraak in de chat Je wist wel dat je het stengeltje van de mic nog wat meer richting je mond toe kunt bewegen?
ik ben zelf voor de Kingston Hyper gegaan en als je stevig wilt, is dit dé headset. Echt de beste headset die ik tot nu toe gehad heb (en ik heb op de 360 twee tritton headsets gehad die ook heel goed waren)
Kwa geluidskwaliteit hetzelfde. Enigste verschil is bedraad/draadloos, en er is verschil in aansluitingen. Zo heeft de A50 een optical pass trough en de A40 niet.
Review van de TURTLE BEACH EAR FORCE STEALTH 500X op de frontpage. http://www.xboxworld.nl/artikelen/review/turtle-beach-ear-force-stealth-500x/
https://www.valuebasket.nl/nl_NL/As...U9W-504)-(White)/mainproduct/view/21067-AA-WH 225,- is een nette prijs imo Check reviews a40tr VS a50 op i-net de a40tr komt zeer goed uit de bus. Bedraad is altijd beter qua geluid. Je hebt enkel de draad, tja mijn geen probleem, geen storing en geen lege accu die je frusteren. Ook het snel faden/balans instellen tussen chat en audio is voor mij de winner op een mixamp. Dat geklooi op de oorschelp ik word daar gestoord van (heb ook de Sony pulse). Ook die mod-kit die je later nog kunt aankopen en je headset kunt blingen is zowiezo een coole shizzle Je weet zelf
A40 en A50 zijn identiek wat betreft geluidskwaliteit. Dus die opmerking slaat nergens op. Voor de rest ben ik het met je eens, maar ik vind draadloos toch wel heel fijn hoor. Lekker zonder irritante draad muziek blijven luisteren door het hele huis (handig als je bent aan het afwassen of weet-ik-wat voor dingen, of het geluid van je partychat mee kunnen nemen als je effe wat drinken aan het pakken bent, etc. En als hij leeg is sluit ik gewoon even een lange micro-usb kabel aan die ik klaar heb liggen, dat is geen moeite. Mod-kits, mehhh. Kun je een plaatje van COD erop zetten, nou.. Vind de A50 van 2015 (PS4 versie) de mooiste van alle headsets, daar kan een A40 echt niet tegenop Ook de optical passtrough van de A50 is wel heel fijn. Wat betreft equalizer standen vind ik het erg prettig dat deze Astro's beiden een Pro stand (A40) of stand 3 (A50) hebben, heerlijk voor shooters. Maar dat even ter zijde Handig overzicht (in Duits):
TR editie staat er niet bij ;-) Custom eq maken of overnemen vanuit fora en uploaden naar de Mixamp Tweaken als een dolle op de TR Heb nu een preset, gewoon vies gewoon zo goed hoor je de voetstappen, schoten en boost in verschillende FPS. Dat is echt wel een dikke upgrade hoor die custumizable equalizer
Oké dat is wel nice van die TR versie. Vind de 3 standen van de A50 perfect dus zou er zelf niet veel meer aan willen veranderen though. - Heb mijn kabels nu zoals onderstaand schema. Die A50 heeft dus IN en OUT voor optical. Als je een A40 zou hebben moet je dan nóg een switch ertussen zetten of wat? Heb ik dit trouwens een beetje goed aangesloten of kan het nog simpeler?
Waarom een HDMI switch? Rechtstreeks op ej TV is toch net zo makkelijk...of heb je maar 1 HDMI aansluiting op je TV?
Er staat toch monitor Ik heb 2 HDMI aansluitingen op mijn monitor, de andere (die je niet op de afbeelding ziet) gaat naar de laptop. Edit; even aangepast