PCARS [Finished] Wacky Wednesday Cup [Woensdag]

Discussie in 'XBW Racing' gestart door Racerblade01, 1 nov 2015.

1. Dex

Dex ¿ʇɟıן uǝʌǝ noʎ op

Leuk Bevonden:
    870
    Gevalletje controller <> stuur denk ik. Bij mij werd rechtsvoor ook al snel 130 graden.

2. ruud_p

ruud_p Autogespot

Leuk Bevonden:
    94
    Ik heb mijn probleem gevonden. De standaard set up had bij mij om onbekende reden regenbanden voor en slicks achter. Hoop dat dat niet woensdag zo is..

Dex vindt dit leuk.
  3. Dex

Dex ¿ʇɟıן uǝʌǝ noʎ op

Leuk Bevonden:
    870
    Hahaha wtf. Gezien je laptime in die video had ik hetzelfde denk ik. Ik vond 'm al onderstuurd :D

4. Racerblade01

Racerblade01 Active Member

Leuk Bevonden:
    1.046
    Drivers' briefing 16-12-2015, Palmer Jaguar JP-LM @ Mazda Raceway Laguna Seca

Weersverwachting:
    We gaan racen op 1 januari, de eerste race start 's morgens om 10:00, de tweede race vindt om 16:00 plaats. Zoals gebruikelijk in Californië is het zonnig en droog, hoewel later in de middag bewolking wordt verwacht.

Wijziging regels:
    Geen regelwijzigingen deze race, houd er natuurlijk wel rekening mee dat we met een nieuwe auto rijden, de Palmer Jaguar JP-LM. Weet van tevoren ook wat je nieuwe racenummer is zodat we geen vertraging oplopen in de lobby woensdag.

De startprocedure:
    De startprocedure is de laatste paar races goed gegaan, dus geen wijzigingen daar. Deelnemers krijgen vanaf de start tot bocht 6 de kans om hun juiste plaats te vinden, tot bocht 6 ben je vrij om te doen wat je wil, dus probeer je banden en remmen op te warmen. Vanaf bocht 6 verlaagt de leider het tempo een beetje (rijd ongeveer halfgas) en gaan we allemaal in een treintje in de juiste volgorde rijden. Het is nu nog toegestaan te zigzaggen om de banden op temperatuur te houden, maak echter geen onverwachte remacties die ervoor zorgen dat er gaten in de trein ontstaan. Vanaf bocht 10 gaan we in formatie rijden, twee aan twee dus. De leider behoudt het tempo rond de 90 km/u, wat makkelijk bereikt kan worden door volgas te rijden in de eerste versnelling. De oneven startplekken rijden aan de linkerkant van de baan, de even startplekken rijden rechts. We rijden in formatie het start/finish rechte stuk op, nog steeds rond de 75 km/u. De zone waarin de leider het tempo mag verhogen, en dus de race start, begint bij de start/finishlijn. De zone eindigt aan de top van de heuvel na de start/finish, in feite waar de Mazda reclameborden aan je rechterkant starten. De laatste bocht (bocht 11) kan je niet halen met 90km/u, zeker niet als je in formatie rijdt. Zorg er dus voor dat je voldoende afremt. Het is natuurlijk toegestaan om na de bocht even sneller te rijden om weer in de formatie te kunnen aansluiten.

De stand:

Rondes en pit window:

In de sprintrace rijden we 15 ronden, de hoofdrace is 25 ronden lang. In de hoofdrace is een pitstop verplicht, de pitstraat opent aan het einde van ronde 10 en sluit na de 14e ronde.

Straffen:
    N.v.t.

Let verder op:

- Zorg ervoor dat je je racenummer weet!
    - Oefen wederom de ingang van de pitstraat! Je moet stevig afremmen om er voor te zorgen dat je de muur aan de buitenkant niet raakt.
    - Laguna Seca heeft een opvallende pituitgang, maar het is wel de bedoeling de officiële uitgang te gebruiken. Blijf dus aan de binnenkant en kom ná Andretti Hairpin weer de baan op.
    - Let op de bordjes.

Dave 130R, B Tender, Rossi46 en 2 anderen vinden dit leuk.
  5. Dex

Dex ¿ʇɟıן uǝʌǝ noʎ op

Leuk Bevonden:
    870
    1 januari om 10:00 uur 's ochtends... ik denk niet dat ik het circuit op mag dan

Racerblade01 en HRT WietHoK NL vinden dit leuk.
  6. HRT WietHoK NL

HRT WietHoK NL Puff The Green Stuff.. GT WeedFlaminRacer

Leuk Bevonden:
    608
    Lol

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

7. Dex

Dex ¿ʇɟıן uǝʌǝ noʎ op

Leuk Bevonden:
    870
    Heb gisteravond even geoefend met sowieso slicks voor en achter, en de temperatuur rechtsvoor liep nog steeds op naar 125+, dus dat lijkt het niet te zijn.

8. HRT WietHoK NL

Leuk Bevonden:
    608
    Ligt ook wel aan wat het weer. gister ook nog even gereden op clear en toen werden ze idd wel snel warm

9. HRT WietHoK NL

Leuk Bevonden:
    608
    Zijn er mensen die vanavond rond 8 uur zin hebben een paar races te doen??

10. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Beetje onzeker of ik vanavond tijd heb, maar wanneer je me online ziet rijd ik graag mee!
    EDIT: Waarschijnlijk heb ik tijd :D (zin sowieso!)

Laatst bewerkt: 15 dec 2015
    HRT WietHoK NL vindt dit leuk.
  11. Rossi46

Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Leuk Bevonden:
    1.159
    Hoe laat gaan jullie racen? Ik kan wel een uurtje vanavond. Stuur maar even een berichtje als jullie klaar zitten.

12. HRT WietHoK NL

Leuk Bevonden:
    608
    Over 20 min ben ik er denk ik wel

B Tender vindt dit leuk.
  13. HRT WietHoK NL

Leuk Bevonden:
    608
    Dat gaat morgen heel spannend worden!! Leuke wagen en vooral een lastige baan.. kleinste foutje is fataal

Rossi46 vindt dit leuk.
  14. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Ik heb vandaag met oefenen op Laguna Seca best veel van zulke 360's gezien (skip naar 0:15)!

En dit was een leuk staaltje 'van de racelijn af na een crash' i.c.m. een United die precies het goede doet en vooral ook veel geluk (weer skippen naar 0:15).
    In de replay haast nog toffer dan live haha

Gifje:) http://i.imgur.com/zxTXUaB.gifv

15. ruud_p

ruud_p Autogespot

Leuk Bevonden:
    94
    Raceday! Heb er zin in! :)

16. HRT WietHoK NL

Leuk Bevonden:
    608
    Patch 7.0 is er!!

17. ruud_p

ruud_p Autogespot

Leuk Bevonden:
    94
    Even op tijd de xbox aan zetten dus. De patch is 3.2 GB!

18. Beltoni

Beltoni GT: Beltoon

Leuk Bevonden:
    1.117
    3.2GB. Zal wel wat DLC tussen zitten want de lijst met veranderingen is best kort.

19. HRT WietHoK NL

Leuk Bevonden:
    608
    De files al wel denk ik.. kon nog geen dlc in store vinden

20. Beltoni

Beltoni GT: Beltoon

Leuk Bevonden:
    1.117
    Nee dat duurt altijd wel even. Volgens mij zag ik ergens voorbij komen dat het ergens volgende week zou zijn.

Deel Deze Pagina