Sticky [Film] Algemeen [Deel 30]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Fiasco, 9 nov 2013.

1. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Mensen moeten gewoon spoilers gebruiken en duidelijk neerzetten dat het over Star Wars gaat. Diegene die dat niet doet krijgt een maand ban en een XWB knokploeg langs zijn huis.

bulletproof010 en Graveheart vinden dit leuk.
  2. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329

.... en Rampage daarna nog even om je anaal te visiteren.

Reviews op RottenTomatoes gaat prima. 69 fresh, 1 rotten. 98%... dat is toch echt even totaal anders als met de prequels.

3. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.613
    1 1/m 3 zijn toch juist de nieuwere...

4. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Maand? Das nog mild...

5. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    89 Fresh
    1 Rotten (en die kan je echt negeren)

... nu al 99% Certified Fresh. Jezus.

6. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Lees alleen maar goede reviews eigenlijk. "Back to basic" "Real Star Wars movie"

7. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Ik bekijk echter alleen de "stukjes" uit de reviews van RottenTomatoes. Meer niet. Het is alleen lastig spoilers vermijden. Overal staat een link of een quote :+

8. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    Ik vertrouw alleen op Empire:

Warning: star wars review in spoiler
    http://www.empireonline.com/movies/star-wars-force-awakens/review/
    Luke Skywalker (Hamill) has vanished, and both the Resistance and the sinister First Order are searching for him. Crack pilot Poe Dameron (Isaac) obtains a clue to his whereabouts, but when everything goes wrong, a droid called BB-8 becomes the centre of the search, along with scavenger Rey (Ridley) and stormtrooper deserter FN-2187 (Boyega), who have found the droid.

★★★★ (4/5)
    It packs a planet-sized punch, launching a new generation of characters who – by the end – take a place next to Han, Leia and the rest. Star Wars is back, and this is just the beginning.

9. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.330
    Wordt een lastige week dit. Ik ga pas de 23e. Las vanochtend per ongeluk de review in het AD. Daar stonden ook echt dingen die ik niet wilde weten. Bijvoorbeeld dat
    er een major charachter dood gaat. Dat betekent dat er waarschijnlijk veel berichten over komen wie dat dan is, en dat zou echt helemaal fucked up zijn!!!!! Ik hoop trouwens dat het Leia is. Van de major charachters is zij de enige die dood mag.
    . Kan zijn dat dat al bekend was, maar ik wist het niet.

4 van de 5 sterren in Empire is wel ok, maar volgens mij gaven ze Guardians of the Galaxy 5 sterren. Krijg je natuurlijk weer dat mensen veel verwachten en dat dat niet waar wordt gemaakt. Moeilijk om zo´n film op zijn eigen waarde in te schatten natuurlijk. Maar iedereen is positief, dus dat komt helemaal goed. Over een paar uurtjes krijgen we de eerste echte objectieve review van Reckuuza, dus dan weten we echt hoe de film is....

10. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Betwijfel het. :+

11. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.730
    Ik zal je alvast een Reckuuza review teaser geven:

OMFG JIZZ JIZZ FUCKING EXPLOSIES STAR WARS ROBOTS ALLES! BEST EVER, SPACESHIPS, LIGHTSABERS!

20/10

12. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Correctie. 5/7. Perfect score.

Graveheart en Killamonkey vinden dit leuk.
  13. vanDulken

vanDulken Active Member

Leuk Bevonden:
    225
    Ben bij de voorstelling van 10.00 geweest en wat mij betreft een 5/5. Beelden zijn awesome, Star Wars sfeer alom aanwezig en het verhaal heeft een goede balans tussen oud en nieuw, maar is vooral een toffe opbouw naar de rest van de trilogie met genoeg fanservice en grappen (met George Lucas invloeden, maar zonder het 'kinderachtige' van hem). Het is thuiskomen.
    Moet het verder nog een beetje laten bezinken en nog eens zien zonder de verwondering van het nieuwe. Sowieso vanavond om 23.20 nog een keer en ben aan het twijfelen om wellicht 16.00 een 2d voorstelling te pakken.

Reckuuza en Taab vinden dit leuk.
  14. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    Nee hoor dat waren er ook 4. (ik probeerde het nog in spoiler te zetten maar nu staat het er toch al :+)
    Met toen de hele passende omschrijving:
    'Colourful, tongue-in-cheek fun, purpose-built for grown-up lovers of kitsch ’80s science-fiction. But the Marvel formula is starting to feel, well, a little too formulaic'

prima objectieve reviews schrijven ze imo daar altijd. En ben het er niet vaak mee oneens.
    Het is lastig voor zo'n grote geanticipeerde film een goede objectieve review schrijven. Je moet ook niet als fan kijken..maar ook niet als hater.
    Gezien de review is het gewoon een hele goede film.

15. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.330
    Ok! Ik lees de Empire al jaren en ik ben het er bijna altijd wel mee eens ja. Soms wijkt mijn mening af omdat ze een of andere supervage film briljant vinden.

16. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.730
    Hoe was de 3D? Ik ga morgen zelf naar de 3D voorstelling, maar ben toch wel benieuwd.

Er moet toch ooit een dag komen dat 3D eindelijk eens dood gaat? 95% van de films die in 3D draaien zijn nog steeds in 2D opgenomen en vooralsnog is nog steeds alleen Avatar (en uiteraard animatiefilms) de enige echt impressive 3D film. Snap niet waarom ze er maar aan vast blijven houden in Hollywood. De film is in 2D opgenomen, het toevoegen van 3D kost alleen maar extra en het is echt niet zo dat een 2D versie minder bezoekers trekt.

17. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.959
    IK GA ZO JONGENS IK BEN FOCKING ZENUWACHTIG I CANT BELIEVE THIS SHIIITTT

Alexknl en bulletproof010 vinden dit leuk.
  18. vanDulken

vanDulken Active Member

Leuk Bevonden:
    225
    Ik was er van tevoren erg op tegen (zoals bij alle films), maar vond het eigenlijk wel te pruimen met zelfs een aantal momenten van dit is awesome.

19. bulletproof010

bulletproof010 Hey! Listen!

Leuk Bevonden:
    1.085
    Whooop whoooop nog 5 uurtjes zit deze jongen lekker in de bios :cool:
    Voel me net een klein kind die naar een pretpark gaat :+

L.A. en Reckuuza vinden dit leuk.
  20. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.959
    IK OOKK