Sticky [Film] Algemeen [Deel 30]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Fiasco, 9 nov 2013.

1. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Ja.. en daarom zat dat er dus in.. mierenneukerij maar hopelijk begrijp je dat het toffer als het weggelaten was

Zeg maar

Ill finish what you started... *masker reveal*.. Dus zonder grandpa.. Had het iets krachtiger gemaakt denk ik

2. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Helemaal mee eens, maar ook deze generatie moet het begrijpen...

spoilers en mening:
    Vond het een hele gave film. Rey is echt heel tof, BB-8 ook en Finn ook tof. Ik was bang dat het door zou slaan; de eerste helft was fris en toch herkenbaar. Was bang dat er teveel flauwe humor in zou komen, maar vond het prima uitgewerkt. Ik was zelf erg blij met C3-PO en later R2. De sfeer was echt goed en heel veel herkenningspunten.

Kylo maakte in het begin veel indruk, maar werd later minder totdat die Han tegen kwam. Toffe scène. Eindscenes waren ook badass en Luke op het einde maakte voor mij de nostalgische gevoelens compleet.

9/10 en wauw wat zag het er gelikt en strak uit.

3. bulletproof010

bulletproof010 Hey! Listen!

Leuk Bevonden:
    1.085
    :eek: Heeelle vette film!! Zit helemaaall in hype mode nog.... Ook prachtig dat de hele zaal steeds ging klappen als de oude acteurs in beeld kwamen. :thumbs:
    En heel cool dat bij ons een vent in een darth vader kostuum bij de ingang van de zaal de kaartjes aan stond te nemen. :D

Voor mij een dikke 10/10.:thumbs:

Reckuuza vindt dit leuk.
  4. Alexknl

Alexknl Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.604
    Kan niet wachten tot vrijdagavond :'-(

5. vanDulken

vanDulken Active Member

Leuk Bevonden:
    225
    Hoppaaaa, over 35min gewoon nog een keer imax.

bulletproof010 en Reckuuza vinden dit leuk.
  6. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    @UpInSmoke

Maar waarom precies niet dan? Is dat zonder spoilers nog een beetje meer uit te leggen? Ik ben zelf helemaal niet hyped voor de film, maar ik wil de film wel heel graag zien. Dus de verwachtingen zijn zeer normaal voor mijn doen. Joh als het acteerwerk al beter en geloofwaardiger dan de laatste drie films is, toffe personages heeft, goed genoeg verhaal en hele brute actie.....is het al helemaal goed voor mij.

7. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.330
    Jezus, ik klikte net op reageer op een post van UpInSmoke...DAN ZIE JE DE SPOILERS DUS HE!!

Gelukkig alleen gelezen dat de actiescenes tof waren. Maar zonder je hele verhaal snap ik niet waarom je dat zegt over die hype en dan een 8 geven. Een 8 betekent voor mij gewoon een hele goede film. Vind ik voor Star Wars helemaal prima.

8. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Voor Star Wars is het ook een hele goede film. Als je met Kabuto zijn verwachtingen er heen gaat ga je het helemaal top vinden.

9. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    Ik verwacht ook geen hoogstaand acteerwerk en puik verhaal. Gewoon de sfeer van Star Wars, het beeld, de geluiden, de hele hype etc. Voor mij al meer dan voldoende. Ik heb er zin in....

10. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Omdat het de hype niet waar maakt die erachter zit. Maar maakt het niet direct een slechte film. Sowieso kijken. Had het de hype waar gemaakt was het voor mij een instant classic 9/10 of 10/10. Nu is het gewoon een goede film.

11. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Star Wars : The Force Awakens

Holy. Fucking. Shit. Wat een film. Voelde als thuiskomen. 1, 2 en 3 komen niet eens in de buurt van dit deel. Veel vragen, op sommige krijg je antwoord... en op merendeel moet je (denk ik) tot 4 mei 2017 wachten.

Zal morgen meer posten incl. spoilers. Eerst even laten bezinken.

9/10

Reckuuza en vanDulken vinden dit leuk.
  12. vanDulken

vanDulken Active Member

Leuk Bevonden:
    225
    4 mei?

Ah, voor een trailer?

13. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Klinkt allemaal heel goed dan. Zolang het maar beter dan die films is...maar ja...dat kan eigenlijk al aardig gauw. :D

14. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Ik wil niet al te negatief klinken over de nieuwe Star Wars film want ik heb er sowieso wel van genoten.

Veel van The Force Awakens voelde niet heel origineel aan op de manier van ik zag heel veel dingen in film die ik ook in de vorige delen zag, de nieuwe Death Star, en die blazen ze uiteindelijk op, Kylo Ren die in stukjes is gehakt (een beetje hoe het ging bij Anakin in Episode 3 ) etc.

Enorm genoten van de film, maar voor mij (uiteraard) overtreft het niet de originele trilogy :+

15. xerofox

xerofox were given today

Leuk Bevonden:
    63
    Hetzelfde hier, ik denk dat vele met ons zullen zijn. Vond de beelden wel erg sterk, evenals de nieuwe personages
    Al kunnen Finn en Kylo Ren kunnen nog wat extra verdieping van het personage gebruiken. De scene met Ben en Han vond ik erg machtig, vooral hoe het gedaan is met het licht/duisternis van de scene (al zijn de gevolgen van zijn dood niet goed uitgewerkt, had veel meer emotie in kunnen zitten). Qua verhaal is het erg veel zoals Episode 4, Robot met een missie, vrouwtje gevangen genomen en het mannetje wil de held uithangen en de death star. BB-8 is geweldig trouwens
    Ik denk dat de film wel een goede overgang voor de oude fans en de nieuwe fans is.

OniRyo vindt dit leuk.
  16. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.959
    Episode 8

17. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.107
    Eigenlijk compleet met je eens

Blijkbaar heb je ook geen training nodig voor lightsabers, Finn die even een geoefend iemand redelijk aan kan 8)

18. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.959
    Finn is toch ook een getrained stormtrooper. Dus die skills heeft ie wel.

bulletproof010 vindt dit leuk.
  19. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.107
    Met blasters misschien, niet met lightsabers :+

Overigens was ie schoonmaker op die basis en was dat zijn eerste missie :+

20. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Snap niet helemaal waar al die lovende woorden vandaan komen over de film en vrij weinig slechts. Ben gister ook geweest maar vond hem echt vies tegen vallen....

Dikke spoilers:
    Als eerste was dit de slechtste Sith ooit. Word geraakt door een blaster, word geowned door 2 man die nooit een lightsaber vast hebben gehad.
    2. Death star 2 ? Verhaal was erg herkenbaar in een ander jasje. 1 punt moet opgeblazen worden, doen we als Shields down zijn.
    3. Kan iedereen een lightsaber bedienen? Waarom vecht Kylo Ren met Finn en waarom heeft hij er zoveel moeite mee? hij is getrained, Finn en Rey niet...

Wel vond ik het goed verder gegaan met de characters. Zijn super tof en het klopt ook allemaal gewoon.
    Maar vraag me toch af of ik niet de verkeerde film heb gezien als ik alles lees hier:+

FIlm was goed maar de hype niet waart. En door alle reviews ga je alleen meer verwachten. 7/10 voor mij.

Laatst bewerkt: 17 dec 2015

Deel Deze Pagina